to w miejscu puchy dałem 90*, a to z przepustnicy 30* albo 45*.
Całość zrobiłem tak że kupiłem sobie drewniany metr stolarski ktory na odwrocie miał naniesione kąty, pomierzyłem tym OEM dolot i po temacie
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 21:09, 14.09.2015
to w miejscu puchy dałem 90*, a to z przepustnicy 30* albo 45*.
Całość zrobiłem tak że kupiłem sobie drewniany metr stolarski ktory na odwrocie miał naniesione kąty, pomierzyłem tym OEM dolot i po temacie
Napisano 10:38, 24.10.2015
A jak wygląda sprawa czyszczenia filtra w CAI bo z tego co rozumuje to żeby wyczyścić stożek za każdym razem trzebabędzie zdejmować nadkole?
Czy ktoś z was ma może namiar jakiś link gdzie moge kupić uszczelke termoizolacyjną kolektora ssącego?
Pozdrawiam
Użytkownik AGENT edytował ten post 10:39, 24.10.2015
Napisano 00:34, 31.10.2015
Napisano 06:49, 31.10.2015
napisz do nich a na pewno będą mieli...
Napisano 07:17, 31.10.2015
Od k24 podchodzi do k20 więc śmiało można brać
Napisano 21:56, 31.10.2015
Napisano 20:36, 15.09.2016
Napisano 11:32, 16.09.2016
Napisano 11:35, 19.05.2017
Panowie chciałbym sam zbudować dolot K20 z cześci dostępnych w sklepie (filtr w nadkolu) , i chciałbym żeby ktoś precyzyjnie określił jakie materiały będe potrzebował:
2 sztuki łączniki silikonowe ? średnice,kąty,długości
2.rury,kolanka ? średnice,kąty,długości
Z góry dzięki
Napisano 09:02, 20.05.2017
http://www.fotosik.p...39119609fb342bd
Znalazłem taki zestaw tylko zastanawiam sie nad kątami tych kolanek i łącznika ? 45 stopnii ?
Napisano 21:22, 12.07.2017
Panowie moim zdaniem to zanim się zrobi nowy układ dolotowy warto by bylo odseparować termicznie kolektor dolotowy. ja u siebie założyłem uszczelki termoizolacyjne na obie połówki kolektora a teraz zamierzam owinąc bandażem termoizolacyjnym żeby nie podgrzewały go wiatraki chłodnicy.nie wauważyliscie ze jak jest goraco i jeszcze uzywacie klimy to w korku auto nie ma sily ruszyć?otwórzcie maske wtedy i dotknijcie kolektora...
Napisano 20:18, 09.11.2019
Czytam posty o CAI/SOHRT D.I.Y. i tak jak wszystko jest jasne to zastanawiam się nad czujnikiem temperatury, w innym poście zostało zwrócone ze jest on bagatelizowany często i nie doceniany a jego obecność jaki sprawność maja znaczące znaczenia na działanie całego silnika.
moje pytanie robiąc taki dolot D.I.Y co robicie z tym czujnikiem, domyślam się ze włożyć go w miejsc tam gdzie był to oczywiste, ale zastanawia mnie czy jego ułożenie ma znaczenia, to jak jest w dolocie umieszczony, ze tylko jego końcówka delikatnie wystaje w róże dolotu.
Jest możliwość umieszczenia go inaczej, w innym miejscu i jakie to ma wpływ na późniejsza eksploatacje?
Dzięki
Napisano 21:10, 26.06.2021
Panowie, odgrzewam starego kotleta
Mam zamiar brać się za wymianę dolotu, gdyż oryginalna rura jest przekombinowana (część brakuje, poklejone taśmą i wstawione jakieś metalowe rury).
Części chcę zamówić z fmic.pl, teraz pare pytań:
1. Jakie rury lepiej wybrać - aluminiowe czy nierdzewki? Które się mniej nagrzewają, gdzie lepszy dźwięk?
2. Czy średnica rur ma znaczenie? Jeżeli tak to jaki rozmiar najlepiej wybrać?
3. Filtr na odmę najlepiej bezpośrednio do bloku silnika czy zostawić ten kawałek wężyka i na końcu jego dać filtr?
Pozdrawiam
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych