Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

tarcze cd5 vs cd7

V hamulce cd5 cd7

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:54, 05.04.2015

Tak jak w temacie. Wiem ze w cd5 sa 262 a w cd7 282 rozniąp sie jeszcze czyms? Tarcze wygladowo są takie same? Tzn czy aby wymienic tarcze w cd7 to tez trzeba wymieniac lozyska tak jak to sie robi w cd5? Czy pod ten model hamulców sa dostepne tarcze 300? Bo podobno w cd5 wystarczy zmienic tylko tarcze i zaciski zeby zmienic rozmiar na 282. Czy na 300 tez tylkomto wystarczy?
  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#2 Rastarpce

Rastarpce
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:Pabianice - Łódzkie
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:230
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 15:15, 05.04.2015

Nie trzeba wyjmować piasty z łożyska ani w cd5 ani w cd7, trzeba to całe łoże wybić ze zwrotnicy i tarczę wyciągasz bez demontażu łożyska z piasty.

Nie ma tarcz 300mm p&p do naszych piątek, chyba, że jakieś zestawy dedykowane big brake ze stanów ściągniesz. Można wymienić piasty na takie z 5 szpilkami i wtedy tarcze bierzesz od jakiejś innej hondy ale wtedy i jarzmo + zacisk inny musi być pod 300mm.

Z 262 na 282 wymieniasz tylko tarczę na większą i jarzmo z zaciskiem pod 282.


  • 0

Accord CD7

 

 


#3 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:19, 05.04.2015

Do cd5 wiem ze wygladaja inaczej te tarcze do cd7 sa te same? Bo do cd 5 jak szukam to tylkom262 znajduje
  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#4 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 20:46, 05.04.2015

bo różnią się tylko średnicą... możesz wymienić na większe, znaleźć jarzma i zaciski pod 282 i bez problemu to zrobisz... co do wymiany to użyj szukajki, jest opisana zarówno na forum jak i w wielu miejscach internetu, wystarczy że tak powiem "od tyłu" wyjąc tarcze i łożyska zostają stare


  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#5 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:19, 05.04.2015

Szukam i nic mj nie znajduje. Jakas podpowiedz?
  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#6 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 21:34, 05.04.2015

We wszystkich V gen jest bliźniacze zawieszenie, tak samo jak i w Rover 600...

 

http://forums.mg-rov...ad.php?t=185020

https://forum.roverk...pic.php?t=59088


  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#7 Radish

Radish
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Ostrowiec Świętokrzyski / Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iS
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Sedan CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:12, 05.04.2015

czyli zmieniajac tarcze wystarczy sama tarcze od piasty odkrecic czy razem z piasta trzeba zciagac? ktore tarcze jak sie wymienia?
  • 0

#8 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 22:14, 05.04.2015

Tylko z przednimi jest taki problem. Najłatwiej jest zdemontować cala zwrotnice i na stole demontowac
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#9 Radish

Radish
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Ostrowiec Świętokrzyski / Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iS
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Sedan CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:21, 05.04.2015

a bede potrzebowac jakis specjalnych narzedzi do tego?
  • 0

#10 Rastarpce

Rastarpce
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:Pabianice - Łódzkie
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:230
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:05, 06.04.2015

Pomocny jest ściągacz do sworzni bo u mnie dolne sworznie strasznie mocno się trzymają wahacza i bez ściągacza i młotka nie podchodzę. troszkę roboty przy tym jest. No i jeszcze coś przez co będziesz wybijał łożysko ze zwrotnicy, jesli nie masz dostępu do prasy. No i polecam przed wyjęciem zwrotnicy poluzować śruby od tarczy które są pomiędzy szpilkami bo potem ciężko to utrzymać.
  • 0

Accord CD7

 

 


#11 Radish

Radish
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Ostrowiec Świętokrzyski / Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iS
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Sedan CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:18, 06.04.2015

A wie ktoś ile może kosztować średnio wymiana takich tarcz u mechaniora? Sam nie mam warunków ani sprzętu na takie zabiegi ;(


  • 0

#12 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 18:20, 06.04.2015

Wszystko jest ładnie pokazane na obrazkach z pierwszego linku wklejonego przez bojara. Problem może być pierwszy podczas rozpinania dolnego sworznia, a drugi na etapie rozłączania piasty i zwrotnicy, obrazek gdzie leją penetratorem. W tym momencie istnieje spore ryzyko uszkodzenia łożyska, jak się nie przemyśli po czym walić młotem.

 

Jak pojedziesz na wymianę tarcz, to nie gadaj, że wie pan tam jest ciężki dostęp tylko pytasz ile za wymianę tarcz i potem już Cię nie obchodzi, bo płacisz ustaloną kwotę za usługę. Roboty nie jest dużo więcej dla mechaniora który ma dostęp do wszelkich narzędzi...


Użytkownik tojejo edytował ten post 18:22, 06.04.2015

  • 0

#13 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 18:25, 06.04.2015

Tylko musisz jechać do takiego który ogarnia, bo każdy będzie chciał Cie naciac ze musiał wyjąć łożyska, że się nie da inaczej i w ogóle.
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#14 Rastarpce

Rastarpce
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:Pabianice - Łódzkie
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:230
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:58, 06.04.2015

Jak ja kupiłem swoją honde i oddałem mechanikowi na wymianę tarcz to wziął 250zl, tarcze i klocki dostał ode mnie. Później postanowiłem, że sam to zrobię i pomęczyłem się sam oszczędzając tą niemałą kwotę. Kupiłem kilka narzędzi za to :D
  • 0

Accord CD7

 

 


#15 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:49, 06.04.2015

Aha ale tak czy siak lozyska bd musial chyba zmienic bo cos tam huczy. Ale nie wiem czy opony czy lozyska
  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, hamulce cd5 cd7

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq