Panowie, szybkie pytanie. Zna/pamięta ktoś rozstaw śrub/otworów (osiowy) mocujących przedni zacisk hamulcowy do zwrotnicy w Accord VII gen?? Dzięki za ewentualną odpowiedź.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Jak poprawić skuteczność hamulców w accordzie VII 2.0?
#31
Napisano 17:02, 24.04.2015
#32
Napisano 11:13, 30.04.2015
Koledzy a czy moglibyscie pomoc, tak jak dziecku - za reke i przez ulice. Nie kazdy sie zna. Czy ktos moglby zainwestowac chwile i dac link do allegro, ktory zacisk z Legenda (dwutłoczkowy) bedzie pasowal do VII Accord Comfort (282) na przod?
#33
Napisano 11:52, 30.04.2015
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#34
Napisano 12:25, 30.04.2015
Cieplej. Na tym drugim zdjeciu - czy poniej Nissin jest numer czesci? Moze ktos zna numer czesci?
#35
Napisano 12:38, 30.04.2015
#36
Napisano 19:12, 02.05.2015
mlun nie ma żadnego problemu
oskwil jak masz luzem ze 3-4 tysie na nowe w ASO to dam ci dokładne numery części
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#37
Napisano 22:50, 02.05.2015
#38
Napisano 14:00, 03.05.2015
Ja zaciski z legenda zakładałem jak były przewidziane czyli L na L i P na P odpowietrznik wychodził na dół. Przy odpowietrzaniu odkręciłem jedną śrubę od prowadnicy podniosłem zacisk odpowietrznikiem do góry, wsadziłem klocek pod tłoczki i tak odpowietrzałem. Potem opuściłem i skręciłem. Hamuje jak trzeba.
Ale chyba jest problem z odpowietrzeniem z tymi zaciskami?
Ja zaciski z legenda zakładałem jak były przewidziane czyli L na L i P na P odpowietrznik wychodził na dół. Przy odpowietrzaniu odkręciłem jedną śrubę od prowadnicy podniosłem zacisk odpowietrznikiem do góry, wsadziłem klocek pod tłoczki i tak odpowietrzałem. Potem opuściłem i skręciłem. Hamuje jak trzeba.
#40
Napisano 12:34, 29.05.2015
mam zaciski dwutłoczkowe na 282mm
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#41
Napisano 06:40, 24.06.2015
Bardziej ogarnięci w temacie wiercą i gwintują w zacisku nowy otwór na odpowietrznika na góze
#42
Napisano 13:29, 14.07.2015
No i sie zrobilo. Tzn kolega Wolek zrobil DZIEKUJE!
Z Legenda na 282mm. Przekladka blyskawiczna i odpowietrzenie takze (zacisk do gory dnem i stalowy profil w srodek).
Moim zdaniem duzej roznicy nie ma (została stara tarcza i pozyczone klocki) - bardziej psychologiczna. Moze troche bardziej precyzyjny jest skok.
FYI, jesli ktos ma 15ki to naprawde nie zostaje wiele miejsca.
http://zapodaj.net/8...45ab76.jpg.html
Użytkownik oskwil edytował ten post 13:32, 14.07.2015
#43
Napisano 22:50, 14.07.2015
U mnie po zmianie tarcz na 'normalne' (czyli 300 mm, dodatkowo nacinane; oczywiście robota w Wolek Garage, czyli u Marcina) poprawa działania hamulców wyraźnie odczuwalna, dodatkowo potwierdzona na rolkach podczas badania technicznego (o ile można to traktować jako wyznacznik jakości hamulców - siła wzrosła z ok. 3,4 kN do 4,1 kN).
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#44
Napisano 06:51, 15.07.2015
Z mojego doświadczenia:
Wersja comfort, na pierwszy ogień poszły tylne zaciski, były już tak spier... że niestety kupiłem nowe w ASO. Następnie pożegnałem się z zimówkami z wielkim bólem i wstawiłem 300mm EBC TG + greeny. Czy jest poprawa? Tak jest i opłaca się zmienić tarcze na większe. Klocki niestety mało się ścierają i powierzchnia ścierania nie wygląda jak lustro a raczej powiedziałbym że jest rowkowana (niewyczuwalne palcami) to zapewne dlatego że jeżdżę normalnie i niezbyt energicznie wciskam pedał. Tył przy takiej jeździe potrafi wcale nie hamować i należy od czasu do czasu porządnie poheblować aby wszystko było czyste. Moim zdaniem po lekkim rozgrzaniu wszystko działa trochę lepiej niż na zimno. Dodam jeszcze że tarcze przynajmniej u mnie wcale nie hałasują, i żadnych efektów ubocznych nie zauważyłem. Przy następnej wymianie chyba zakupię bardziej miękkie klocki, może to trochę pomoże. Według mojego przekonania, układ hamulcowy w accordzie jest bardzo kiepski, i nie chodzi tu o tarcze czy klocki ale cały układ. Tył powinien hamować mocniej ale może inżynierowie robiąc próby przy innym podziale siły hamowania na przód i tył uznali że auto nie zachowuje się dobrze i dlatego jest jak jest, tego nie wiem. Przeniesienie siły hamowania powinno być szybsze i bardziej bezpośrednie a normalnie wydaje się jakby układ hamulcowy był jakiś taki ospały. doda że wszystko u mnie pracuje dobrze, jest przesmarowane i nie zapieczone. Porównanie mam ze swoim drugim autem Leonem którym jeździ żona. Tam mam założone jakieś gówniane trw lub inne dziadostwo ale jak lekko depnę w pedał to głowa leci w szybę, i nikt mi nie powie że to tylko różnica w masie obu aut. Reasumują nie ma tragedii w hamowaniu accordem ale bajka to to też nie jest. Może przeszczep całkowity z VIII dałby większą różnicę ale tego też nie wiem bo nie jeździłem jeszcze tym modelem.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, hamulce
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych