Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Jak poprawić skuteczność hamulców w accordzie VII 2.0?

VII hamulce

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
62 odpowiedzi w tym temacie

#31 MarcinC2

MarcinC2
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:W&W
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:FR-V BE5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:02, 24.04.2015

Panowie, szybkie pytanie. Zna/pamięta ktoś rozstaw śrub/otworów (osiowy) mocujących przedni zacisk hamulcowy do zwrotnicy w Accord VII gen?? Dzięki za ewentualną odpowiedź.


  • 0

#32 oskwil

oskwil
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:seria
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:13, 30.04.2015

Koledzy a czy moglibyscie pomoc, tak jak dziecku - za reke i przez ulice. Nie kazdy sie zna. Czy ktos moglby zainwestowac chwile i dac link do allegro, ktory zacisk z Legenda (dwutłoczkowy) bedzie pasowal do VII Accord Comfort (282) na przod?


  • 0

#33 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 11:52, 30.04.2015

tak wyglądają.. a na allegro ciężko je znaleźć

6Hdwtz.jpg gIY275.jpg 81cmgs.jpg aU2b8m.jpg


  • 0

#34 oskwil

oskwil
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:seria
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:25, 30.04.2015

Cieplej. Na tym drugim zdjeciu - czy poniej Nissin jest numer czesci? Moze ktos zna numer czesci?


  • 0

#35 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:38, 30.04.2015

Ale chyba jest problem z odpowietrzeniem z tymi zaciskami?
  • 0

#36 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 19:12, 02.05.2015

mlun nie ma żadnego problemu :)

 

oskwil jak masz luzem ze 3-4 tysie na nowe w ASO to dam ci dokładne numery części :)


  • 0

#37 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:50, 02.05.2015

A to ich sue odwrotnie nie mocowalo? Czy to z jakimis inntmi byl taki problem?
  • 0

#38 Rastarpce

Rastarpce
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:Pabianice - Łódzkie
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:230
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:00, 03.05.2015

Ja zaciski z legenda zakładałem jak były przewidziane czyli L na L i P na P odpowietrznik wychodził na dół. Przy odpowietrzaniu odkręciłem jedną śrubę od prowadnicy podniosłem zacisk odpowietrznikiem do góry, wsadziłem klocek pod tłoczki i tak odpowietrzałem. Potem opuściłem i skręciłem. Hamuje jak trzeba.


Ale chyba jest problem z odpowietrzeniem z tymi zaciskami?

Ja zaciski z legenda zakładałem jak były przewidziane czyli L na L i P na P odpowietrznik wychodził na dół. Przy odpowietrzaniu odkręciłem jedną śrubę od prowadnicy podniosłem zacisk odpowietrznikiem do góry, wsadziłem klocek pod tłoczki i tak odpowietrzałem. Potem opuściłem i skręciłem. Hamuje jak trzeba.


  • 0

Accord CD7

 

 


#39 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:59, 03.05.2015

Proste i logiczne rozwiazanie:-)
  • 0

#40 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:34, 29.05.2015

mam zaciski dwutłoczkowe na 282mm


  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#41 owsikk

owsikk
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-R
  • KM:250+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:ep3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:40, 24.06.2015

Bardziej ogarnięci w temacie wiercą i gwintują w zacisku nowy otwór na odpowietrznika na góze ;-)


  • 0

#42 oskwil

oskwil
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:seria
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:29, 14.07.2015

No i sie zrobilo. Tzn kolega Wolek zrobil :) DZIEKUJE!

Z Legenda na 282mm. Przekladka blyskawiczna i odpowietrzenie takze (zacisk do gory dnem i stalowy profil w srodek).

Moim zdaniem duzej roznicy nie ma (została stara tarcza i pozyczone klocki) - bardziej psychologiczna. Moze troche bardziej precyzyjny jest skok.

FYI, jesli ktos ma 15ki to naprawde nie zostaje wiele miejsca.

http://zapodaj.net/8...45ab76.jpg.html
 


Użytkownik oskwil edytował ten post 13:32, 14.07.2015

  • 0

#43 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 22:50, 14.07.2015

Hej :-)
U mnie po zmianie tarcz na 'normalne' (czyli 300 mm, dodatkowo nacinane; oczywiście robota w Wolek Garage, czyli u Marcina) poprawa działania hamulców wyraźnie odczuwalna, dodatkowo potwierdzona na rolkach podczas badania technicznego (o ile można to traktować jako wyznacznik jakości hamulców - siła wzrosła z ok. 3,4 kN do 4,1 kN).

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#44 feniks

feniks
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Leszczyny
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:zbyt mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:opływowe CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:51, 15.07.2015

Z mojego doświadczenia:

Wersja comfort, na pierwszy ogień poszły tylne zaciski, były już tak spier... że niestety kupiłem nowe w ASO. Następnie pożegnałem się z zimówkami z wielkim bólem i wstawiłem 300mm EBC TG + greeny. Czy jest poprawa? Tak jest i opłaca się zmienić tarcze na większe. Klocki niestety mało się ścierają i powierzchnia ścierania nie wygląda jak lustro a raczej powiedziałbym że jest rowkowana (niewyczuwalne palcami) to zapewne dlatego że jeżdżę normalnie i niezbyt energicznie wciskam pedał. Tył przy takiej jeździe potrafi wcale nie hamować i należy od czasu do czasu porządnie poheblować aby wszystko było czyste. Moim zdaniem po lekkim rozgrzaniu wszystko działa trochę lepiej niż na zimno. Dodam jeszcze że tarcze przynajmniej u mnie wcale nie hałasują, i żadnych efektów ubocznych nie zauważyłem. Przy następnej wymianie chyba zakupię bardziej miękkie klocki, może to trochę pomoże. Według mojego przekonania, układ hamulcowy w accordzie jest bardzo kiepski, i nie chodzi tu o tarcze czy klocki ale cały układ. Tył powinien hamować mocniej ale może inżynierowie robiąc próby przy innym podziale siły hamowania na przód i tył uznali że auto nie zachowuje się dobrze i dlatego jest jak jest, tego nie wiem.  Przeniesienie siły hamowania powinno być szybsze i bardziej bezpośrednie a normalnie wydaje się jakby układ hamulcowy był jakiś taki ospały. doda że wszystko u mnie pracuje dobrze, jest przesmarowane i nie zapieczone. Porównanie mam ze swoim drugim autem Leonem którym jeździ żona. Tam mam założone jakieś gówniane trw lub inne dziadostwo ale jak lekko depnę w pedał to głowa leci w szybę, i nikt mi nie powie że to tylko różnica w masie obu aut. Reasumują nie ma tragedii w hamowaniu accordem ale bajka to to też nie jest. Może przeszczep całkowity z VIII dałby większą różnicę ale tego też nie wiem bo nie jeździłem jeszcze tym modelem.


  • 0

#45 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:39, 15.07.2015

Tak z ciekawosci ile kosztuja nowe zaciski w ASO?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, hamulce

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq