Skocz do zawartości


Zdjęcie

upgrade 1cd do PSS

VII radio PSS 1cd upgrade

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
82 odpowiedzi w tym temacie

#76 Michal21071984

Michal21071984
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:45, 25.01.2017

Michał, a bo ty nie masz navi i dlatego nie kojarzysz tych kabli. W wersji bez navi ich nie ma wcale.
Kolega jacob101 swoim linkiem pomógł i teraz wiem, że F-CAN idzie do kostki 31-pinowej (piny 11 i 24), a VSS do tej samej kostki i pin 26.

66ee99f4e22c7f54gen.png



Dzięki :) A wbrew pozorom to nie jest takie trudne, tylko wymaga dokładnego przeanalizowania schematów, który pin do którego ;) Ja wiązkę kupowałem z angielskiego przedlifta, odizolowałem ją, powyciągałem potrzebne kabelki z pinami (nie przecinałem) i wg schematów ogarniam powoli. Bardzo dużo pomogli tez chłopaki w tym wątku ;) Jeszcze nie wszystko wiem, ale jak wszystko się dobrze uda, nie wywali checka po montażu, to postaram się zrobić jakiś ładny, przejrzysty tutorial jak do 1CD zaadoptować PSS i nawigację. Jeśli chodzi o wiązkę spod deski, to najlepiej kupić z polifta razem z nawigacją, wtedy kable będą wg schematów do polifta w takich samych kolorach, bo przedliftowe mają trochę inne rozmieszczenie i kolorystykę.

Tak ja nie mam u siebie ale montowalismy z Michalem (Jacob101) u niego i takiego kabla o nazwie fcan nie pamietam

Na jakim schemacie masz ten kabel i z ktorej kostki on wychodzi od dvd?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

#77 Zaldier

Zaldier
  • Klubowicz
  • 401 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 21:52, 25.01.2017

20-pinowa kostka czarna. Piny 8 i 18.

SCHEMAT



#78 vitosho

vitosho
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:bdg
  • Silnik:K24
  • Wersja:type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:36, 26.01.2017

Zaldier, fajnie że posuwasz się do przodu z tą całą kabelkologią. Jak zrobisz jakiś dobry manual to :poklony: i :piwko2:

Choć z tego co rozumiem to i tak każdy może mieć znaczące różnice. Jeden kupi z angola tylko PSS i wsadzi do poli, drugi PSS w przedli z europy, a trzeci PSS navi do przedli, normalnie masakra piłą mechaniczną. Zazdraszczam tym którym się to udało i chodzi wszystko jak trzeba. Ja chyba nie zaakceptowałbym odwrotnego sterowania klimą lub innych fajerwerków związanych z adaptacją PSS nawi z angola. Nikogo nie zniechęcam ale jest tyle spraw które trzeba ogarnąć, że "toć to szok". Z waszych opisów dopiero dowiedziałem się o zegarach z poli. Jaki jest tego cel? Czy PSS nawi z poli nie zadziała w przedli bez zegarów?


Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia, rozsiałem je u twych stóp, stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach...
rock n rolla

#79 Zaldier

Zaldier
  • Klubowicz
  • 401 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 09:36, 26.01.2017

Ja chyba nie zaakceptowałbym odwrotnego sterowania klimą lub innych fajerwerków związanych z adaptacją PSS nawi z angola.

 

Z tym sterowaniem, to można ogarnąć też zamianą kilku pinów w tej samej kostce, pikuś :) Zerknij do TEGO tematu, jak jeden kolega się tym chwali.

 

Z waszych opisów dopiero dowiedziałem się o zegarach z poli. Jaki jest tego cel? Czy PSS nawi z poli nie zadziała w przedli bez zegarów?

 

Mówisz o prędkościomierzu? One zadziałają też bez radia poliftowego, jest nawet manual na forum. Poliftowe zegary mają w sobie komputer pokładowy, odczytują dane z ECU i pokazują np. spalanie, ilość km do przejechania na baku, średnia prędkość, komunikaty o śliskiej nawierzchni, włączonych lampach i wiele innych.. Fajny bajer.



#80 Michal21071984

Michal21071984
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:55, 26.01.2017

20-pinowa kostka czarna. Piny 8 i 18.
SCHEMAT

Z tego co patrzylem to kabla o nazwie illumination+ w tej kostce 8pin w dvd jak i w jednym zestawie ak jak i w drugim montowanym nie bylo.
Co do pinow 8 i 18 to nie nie widze na tym schemacie tak opisanych a poza tym ja korzystalem z innego schematu z ESM

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

#81 vitosho

vitosho
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:bdg
  • Silnik:K24
  • Wersja:type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:01, 26.01.2017

No w sumie to można również nie korzystać z duala... Tak, o prędkościomierzu piszę a w sumie to o całej szafie z poli. Podejrzewam, że owszem można swapować szafe z poli bez dokładania PSS-navi ale czy koniecznym jest dokładanie szafy z poli, jest jeśli chcemy tylko aby PSS-navi z poli zadziałało w przedli ?


Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia, rozsiałem je u twych stóp, stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach...
rock n rolla

#82 Michal21071984

Michal21071984
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:35, 26.01.2017

No w sumie to można również nie korzystać z duala... Tak, o prędkościomierzu piszę a w sumie to o całej szafie z poli. Podejrzewam, że owszem można swapować szafe z poli bez dokładania PSS-navi ale czy koniecznym jest dokładanie szafy z poli, jest jeśli chcemy tylko aby PSS-navi z poli zadziałało w przedli ?

 

Navi czy PSS do zegarów nic nie mają.

niektórzy chcieli mieć po prostu komputer w zegarach i to dlatego je zmieniali. (A właściwie to wyświetlacz który pokazuje więcej rzeczy)

Sam jak miałem przedlifta robiłem swap zegarów

PSS czy navi możesz sobie dokładać obojętnie czy masz przedlift czy polift czy masz zegary takie czy inne komp też nie ma znaczenia 

tylko ważne jest aby navi od diesla była do diesla a od benzyny do benzyny 



#83 okonek

okonek
  • Klubowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Trębaczew
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SPORT
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:22, 24.02.2017

Witam,

Ja tez juz jestem po montazu PSS, udało sie jakoś samemu to ogarnąć i jest duzo lepiej ale i tak brakowało tego czegoś wiec zakupiłem na przód zestaw Helix b62c + subwooer aktywny Alpine 815  do bagażnika no i było prawie idealnie ale zrobiłem mały eksperyment i zamiast radia PSS podłaczyłem radio 1CD no i wtedy to jest audio, bass fajny... potrafi wszsytko ładnie zagrać, naprawde ładnie.. wiem ze takie podłaczenie nie jest zalecane ale daje dużo frajdy i w ogole, inny użytkownik tez tak ma i od ponad roku nic sie nie dzieje..zobaczymy, czas pokaze :)

Pozdrawiam







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, radio, PSS, 1cd, upgrade

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq