sam nie wiem co myśleć mam 50k to mega duża kwota i na pewno się wyrobisz to czy jest sens nie ma znaczenia w przypadku gdy ktos chce zbudowac swoj indywidualny projekt, ale fakt zgadzam sie, nie ma to najmniejszego sensu i nigdy bym takiego czegos nie zrobił
ale... piszesz ze masz 50 tys do wydania a za chwile ze uturbienie kosztuje 2,5 tys zł, stary gdyby to tyle kosztowało to żadnej wolnossącej Hondy by nie było. Bez urazy oczywiście ale nie masz zielonego pojęcia o czym mówisz.. Uturbienie to nie tylko kupno turbiny, ICka i kilka rurek, ale gruntowne przemiany silnika (przygotowanie pod turbo), chyba ze mowa o dmuchnieciu soft turbo ale czy jest sens jezdzic i zastanawiac sie czy nie wybuchnie jak po miesiacu bedzie malo i bedziesz chcial wiecej. Dochodzi wydech, skrzynia, mocniejsze sprzegło itd itd itd lista jest mega długa.
Kibicuje i trzymam kciuki ale mam wrazenie ze strasznie bujasz w obłokach.
Nie chce Ci życia układać ale JA NA TWOIM MIEJSCU zrobiłbym:
1) jeździł serią i sobie delikatnie modził w stylu kola, zawieszenie, ladny lakier i audio
albo jak chcesz modzić to:
2) nie h22 a f22b - to silnik z Prelude JDM pojemność 2.2 litra bez vteca, idealnie nadaje sie pod turbo i znosi naprawde spore doladowanie i wytrzymuje. Jego przewagą nad H22 jest to że 1) jest tani 2) jest odprężony (chodzi o to że pod turbo sie nadaje) czego nie można powiedzieć o h22 bo trzeba wlozyc worek kasy w niego zeby zniosl takiego boosta jak f22b. Dalej, do tego musisz kupic intercooler, zlaczki, rurki, oczywiscie turbine (same turbo bedzie kosztowalo ok 2 tys), znalezc kolektor wydechowy pod dane turbo, kogos kto Ci to wszystko zamontuje pospawa, do tego wydech, do tego mocniejsze sprzęgło, docisk, skrzynia to juz sprawa indywidualna, polecam m2b4 jako ze ma szpere, ale ciezko znalezc a do tego po tylu latach ta szpera nie dziala jak nowa, mozna do normalnej skrzyni dolozyc szpere i jest okej, wydech, pospawanie wydechu, elektronika, czyli zegary doladowania, temp i cisnienia oleju, egt itd itd, komputer tym sterujacy, do tego wtedy jestes zmsuzony wsadzic porządne zawieszenie i hamulce. Jak porzadne hamulce to wieksze kolo zeby zacisk wszedł wiec opony porzadne w duzym rozmiarze znowu drozsze, do tego pasowaloby zalozyc rozporki zeby usztywnic bude, dochdozi chlodnica oleju, prawdopodbnie dodatkowy wiatrak albo bardziej wydajny z chłodnicą, porządny aparat zapłonowy, wieksze wtryski..... lista jest długa a na pewno coś pominąłem.
edit: pominąłem najwazniejsze: później musisz to wszystko wystroić..
3) na forum Prelude Team Poland jest biała Prelude 4 gen 2.4 turbo, kompleksowo zbudowana, wyjdzie Cie taniej niż Twoje plany z tym accordem. Wlasciciel chcial sprzedac jakis czas temu, teraz nie jest wystawiona, zagadaj, moze sie dogadacie, pozdrawiam
Użytkownik pepe10 edytował ten post 13:04, 17.01.2015