Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Problem z katalizatorem - błąd nr. P0420/ DTC 67

VII katalizator

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
129 odpowiedzi w tym temacie

#31 exyte

exyte
  • Forumowicz
  • 130 postów
  • Skąd:Poznań
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:26, 12.04.2016

Hej.

 

A ja niestety wróciłem do świata P0420 pomimo wyregulowanych zaworów, wyregulowanego gazu i założenia tulejki na katalizator. Czasem w parze z P0420 idzie P0172 - czyli tak jak opisywałem w pierwszym poście. Czy to może oznaczać sypiącą się instalację LPG (np. wtryski)? A może coś innego - na jednym z tematów forumowych wyczytałem, że to może też być kwestia sondy na kolektorze (a nie tej dalej, na katalizatorze, którą już nomen omen potraktowałem tulejką)? Check się zapala jakoś losowo co 400km i po mniej więcej takim samym dystansie gaśnie sam (dopiero podłączenie ELM'a pokazuje "zapamiętane" błędy - więc kolejności ich pojawiania się nie jestem pewny). Czy może to też być kwestia filtrów gazu? Zdaje się, że "przejechałem" termin przeglądu (jestem po gwarancji  i brzęczyk wyłączony - błąd chyba z mojej strony).

 

Pozdrawiam!


  • 0

#32 daxio14

daxio14
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Sanok
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:44, 15.04.2016

Panowie kupował ktoś , używa ktoś? http://allegro.pl/ho...5111377641.html

Brak problemów z checkiem?  


  • 0

#33 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 07:12, 21.04.2016

w VII gen jest chyba euro4, a jeżeli tak by było to ten się nie nadaje...


  • 0

#34 daxio14

daxio14
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Sanok
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:09, 21.04.2016

No właśnie dlatego napisałem czy jest sens sie pchac w takie coś  czy nie lepiej po prostu wybebeszyć kata i dać emulator :)


  • 0

#35 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 17:14, 21.04.2016

tego kata na pewno nie kupuj


Użytkownik rafisz edytował ten post 17:14, 21.04.2016

  • 0

#36 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:10, 21.04.2016

W VII generacji było Euro 3 w pierwszych latach produkcji, od 2006 zaczęło obowiązywać euro 4


  • 0

#37 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 20:42, 21.04.2016

i tu sie mylisz, katalizator jest taki sam w egzemplarzach z 2003 jak i z 2007 roku, jak nie wierzysz zerknij do EPC, dla 2.0 - 18160-RBA-G00, dla 2.4 -18160-RBB-G00, innych w VII gen nie było nigdy, nieważne 2003, 2005 czy 2007, a skoro taki sam to musi spełniać takie same normy, oczywiście porównujemy wersje silnikowe 2.0 do 2.0 i tak samo 2.4, nie porównujemy kata od 2.0 do tego od 2.4 bo te rzecz jasna są inne, ale w swojej kategorii na przestrzeni lat produkcji nie zmieniły sie dosłownie nic

dyrektywa euro4 owszem zaczęła obowiązywać w 2006 r ale accord był do niej przystosowany już od początku produkcji


Użytkownik rafisz edytował ten post 20:47, 21.04.2016

  • 0

#38 daxio14

daxio14
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Sanok
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:58, 25.04.2016

Panowie prosze o pomoc bo szarpanie silnikiem zrobiło sie coraz wieksze pojawiły sie błedy wypadania zapłonu na cylindrze 1 i 4 . Podmieniałem cewke zapłonową i dalej to samo . Wiem że temat wykracza poza układ wydechowy ale już chyba nie ma po co przenosić . 

Pozdrawiam 

 

P.S Do tego doszła jeszcze 2 lambda 


Użytkownik daxio14 edytował ten post 13:06, 25.04.2016

  • 0

#39 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:04, 25.04.2016

Odlacz gaz na jakis czas, zresetuj ecu poprzez odpiecie aku na chwile i pojezdzij troche na benie. Jesli bedzie poprawa to masz winowajce.


  • 0

#40 daxio14

daxio14
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Sanok
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:11, 30.04.2016

I jest poprawa zero wypadania zapłonu oraz drgań . Dziś wymieniłem filtry od gazu ,filtr powietrza i załączyłem gaz jednak od razu problem z wypadaniem zapłonu wrócił  . Panowie co to może być wtryski od gazu czy mapa do zrobienia od nowa ? 


  • 0

#41 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 15:30, 30.04.2016

Świece, kable WN.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#42 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:43, 30.04.2016

Kable to niech od razu sobie daruje hehe. Swiece jak najbardziej do sprawdzenia, jak cala instalka gazowa u dobrego gaziarza.


  • 0

#43 daxio14

daxio14
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Sanok
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:09, 01.05.2016

Świece mam nowe :) słyszałem że od kolegi że lubią sie mapy sypać właśnie w  tych hondach jak i cr-v . Także zacznę od tego ;) Co nie co znam sie na gazie także spróbuje sam tam coś pomodzić :) jak nie pomoże zajade do jakiegoś speca od staga . 


  • 0

#44 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 19:52, 01.05.2016

Świece masz zalecane przez Hondę czyli NGK, lub Denso?

wysłane z fona
  • 0

#45 daxio14

daxio14
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Sanok
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:04, 01.05.2016

Tak jest NGK  wymieniłem je własnie podejrzewając że to może być przyczyną 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, katalizator

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq