Hej.
A ja niestety wróciłem do świata P0420 pomimo wyregulowanych zaworów, wyregulowanego gazu i założenia tulejki na katalizator. Czasem w parze z P0420 idzie P0172 - czyli tak jak opisywałem w pierwszym poście. Czy to może oznaczać sypiącą się instalację LPG (np. wtryski)? A może coś innego - na jednym z tematów forumowych wyczytałem, że to może też być kwestia sondy na kolektorze (a nie tej dalej, na katalizatorze, którą już nomen omen potraktowałem tulejką)? Check się zapala jakoś losowo co 400km i po mniej więcej takim samym dystansie gaśnie sam (dopiero podłączenie ELM'a pokazuje "zapamiętane" błędy - więc kolejności ich pojawiania się nie jestem pewny). Czy może to też być kwestia filtrów gazu? Zdaje się, że "przejechałem" termin przeglądu (jestem po gwarancji i brzęczyk wyłączony - błąd chyba z mojej strony).
Pozdrawiam!