Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wymiana napinacza paska wielorowkowego, rolki.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
98 odpowiedzi w tym temacie

#16 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:46, 28.08.2016

Najpierw ułóż dobrze pasek na kołach klinowych i go ponaciągaj. Później klucz płasko oczkowy z rurką i na napinacz. I musi wejść
  • 0

Long May You Ran


#17 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 20:56, 28.08.2016

Hej :)
W 2.0 bez problemu wchodzi nasadowy... z przedłużką metrową (rurka) bez żadnego problemu luzujesz napinacz (ciągnąc do przodu auta).

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#18 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:57, 28.08.2016

Pasek pewnie się gdzieś koledze podwinał...😉
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#19 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 21:21, 28.08.2016

I sprawdz jeszcze,czy na pewno go zakladasz poprawnie. Ja zawsze rysuje sobie wszystkie rolki na kartce i prowadze pasek gdzie idzie gora,a gdzie dolem.
Pamietam,ze kiedys zalozylismy na ktoras rolke inaczej (wiec da sie),i tez nie moglismy go naciagnac.
  • 0

#20 premier

premier
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Wa - Wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:54, 29.08.2016

Weź kogos do pomocy bo samemu cieżko rzeczywiscie. Jeden ciągnie, drugi zakłada :D


  • 0

#21 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 09:28, 29.08.2016

bez jaj ale pod robotą wymieniam w 5 minut pasek z nieubrudzeniem ręki :D

trzeba sobie kupić oczkowy klucz honitona 40 cm i nie trzeba żadnej pomocy ani przedłużek :)


  • 0

#22 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:53, 29.08.2016

..u siebie. klucz i stara rura metalowa z odkurzacza :-)

Użytkownik Wlodar edytował ten post 15:15, 29.08.2016

  • 0
                       

#23 Kande4r

Kande4r
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Lubuskie
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:40, 29.08.2016

Super, dzięki za pomoc, dzisiaj udało mi się pasek założyć za pomocą klucza oczkowego z przedłużką, szukałem dzisiaj na necie jakiegoś dłuższego klucza aby sobie zakupić ale nic nie znalazłem ciekawego. Najważniejsze że się udało dzięki jeszcze raz za interesowanie tematem.


  • 0

#24 dariusz1987

dariusz1987
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:54, 11.09.2016

Witam

 

Wczoraj wymieniałem, na łożysku orginalnym oznaczenia to:

 

KOYO 6203RRSH-X1

 

U siebie zamontowałem FAG 6203-C-2HRS, mam nadzieję, że pochodzi trochę kilometrów ;)


  • 0

#25 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:15, 11.09.2016

ciekawe czy budowa podobna ? bo to będzie miało diametralny wpływ na żywotność .Muszę kiedys przysiąść i ustalić.

http://www.koyo.com....er Bearings.pdf

 

oryginalne RR ma chyba inną wogóle budowę

tu 2hrs

http://zam.remapol.p...3-fag,3,138,684

 

ale mogę się mylić .bo to tak na szybko


Użytkownik Wlodar edytował ten post 19:22, 11.09.2016

  • 0
                       

#26 dariusz1987

dariusz1987
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:59, 12.09.2016

Dzięki za info, mam nadzieję, że nie będzie tragicznej różnicy pomiędzy tymi łożyskami. FAGa na codzień montuję w maszynach przemysłowych w pracy i bardzo dobrze się sprawują, dlatego też postanowiłem wykorzystać go w swoim samochodzie.

 

Niestety pojawił się u mnie kolejny problem...

 

Jak wcześniej pisałem, wymieniłem samą rolkę napinacza bez jego ściągania i obeszło się bezproblemowo.  Napinacz działał prawidłowo, byłem w pełni zadowolony. Natomiast dzisiaj zabrałem się za demontaż napinacza w celu wyczyszczenia filtra sitkowego znajdującego się za nim (VTC), no i po montażu napinacz zaczął działać skokowo... Czy mogłem za słabo dokręcić śrubę przechodzącą przez przegub napinacza lub popełnić inny błąd, który jest możliwy w prosty sposób do poprawienia? Spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś? Wolałbym, żeby nie padały mi łożyska osprzętu przez złe napinanie...


  • 0

#27 Miami

Miami
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:SK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:58, 10.10.2016

Panowie zmieniłem pasek, kupiłem taki jak trzeba 7PK1760 Bando do 2.0 CL7. Wskaznik mam w połowie dużego prostokąta, pasek jest ewidentnie za mocno naciągnięty prawdopodobnie przez to rolka się odzywa,. Przy starym pasku jej nie słyszałem.

Poprzedni pasek wyrzuciłem, miał starte nr katalogowe. Co robić? Czy on się ułoży po jakimś czasie? Mam poczekać czy szukać dłuższego paska i nową rolke ?


Użytkownik Miami edytował ten post 23:10, 10.10.2016

  • 0

#28 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 07:17, 11.10.2016

Zrób zdjęcie bo chyba jest za luźno
Sorry spojrzałem teraz ..jak jest na tym długim to jest dobrze

Użytkownik Wlodar edytował ten post 10:42, 11.10.2016

  • 0
                       

#29 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 09:13, 12.10.2016

Panowie kupcie prosty zestaw nie musi być markowy i zrobicie to bez kombinowania np taki.Chcecie markowy np Forch,Facom, Wurth itp to też można tylko cena zabije
http://www.allegro.p...item=6543764226

Użytkownik backdraft998 edytował ten post 09:15, 12.10.2016

  • 0

#30 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:17, 12.10.2016

Szkoda kasy na wymianę paska w acco .Raz ,że żadko się wymienia. Dwa prosto zwykłym kluczem oczkowym

Użytkownik Wlodar edytował ten post 14:32, 20.06.2017

  • 0
                       





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq