XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 20:46, 28.08.2016
Long May You Ran
#17
Napisano 20:56, 28.08.2016
W 2.0 bez problemu wchodzi nasadowy... z przedłużką metrową (rurka) bez żadnego problemu luzujesz napinacz (ciągnąc do przodu auta).
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#18
Napisano 20:57, 28.08.2016
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#19
Napisano 21:21, 28.08.2016
Pamietam,ze kiedys zalozylismy na ktoras rolke inaczej (wiec da sie),i tez nie moglismy go naciagnac.
#21
Napisano 09:28, 29.08.2016
bez jaj ale pod robotą wymieniam w 5 minut pasek z nieubrudzeniem ręki
trzeba sobie kupić oczkowy klucz honitona 40 cm i nie trzeba żadnej pomocy ani przedłużek
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#22
Napisano 09:53, 29.08.2016
Użytkownik Wlodar edytował ten post 15:15, 29.08.2016
#23
Napisano 14:40, 29.08.2016
Super, dzięki za pomoc, dzisiaj udało mi się pasek założyć za pomocą klucza oczkowego z przedłużką, szukałem dzisiaj na necie jakiegoś dłuższego klucza aby sobie zakupić ale nic nie znalazłem ciekawego. Najważniejsze że się udało dzięki jeszcze raz za interesowanie tematem.
#24
Napisano 12:54, 11.09.2016
Witam
Wczoraj wymieniałem, na łożysku orginalnym oznaczenia to:
KOYO 6203RRSH-X1
U siebie zamontowałem FAG 6203-C-2HRS, mam nadzieję, że pochodzi trochę kilometrów
#25
Napisano 19:15, 11.09.2016
ciekawe czy budowa podobna ? bo to będzie miało diametralny wpływ na żywotność .Muszę kiedys przysiąść i ustalić.
http://www.koyo.com....er Bearings.pdf
oryginalne RR ma chyba inną wogóle budowę
tu 2hrs
http://zam.remapol.p...3-fag,3,138,684
ale mogę się mylić .bo to tak na szybko
Użytkownik Wlodar edytował ten post 19:22, 11.09.2016
#26
Napisano 10:59, 12.09.2016
Dzięki za info, mam nadzieję, że nie będzie tragicznej różnicy pomiędzy tymi łożyskami. FAGa na codzień montuję w maszynach przemysłowych w pracy i bardzo dobrze się sprawują, dlatego też postanowiłem wykorzystać go w swoim samochodzie.
Niestety pojawił się u mnie kolejny problem...
Jak wcześniej pisałem, wymieniłem samą rolkę napinacza bez jego ściągania i obeszło się bezproblemowo. Napinacz działał prawidłowo, byłem w pełni zadowolony. Natomiast dzisiaj zabrałem się za demontaż napinacza w celu wyczyszczenia filtra sitkowego znajdującego się za nim (VTC), no i po montażu napinacz zaczął działać skokowo... Czy mogłem za słabo dokręcić śrubę przechodzącą przez przegub napinacza lub popełnić inny błąd, który jest możliwy w prosty sposób do poprawienia? Spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś? Wolałbym, żeby nie padały mi łożyska osprzętu przez złe napinanie...
#27
Napisano 21:58, 10.10.2016
Panowie zmieniłem pasek, kupiłem taki jak trzeba 7PK1760 Bando do 2.0 CL7. Wskaznik mam w połowie dużego prostokąta, pasek jest ewidentnie za mocno naciągnięty prawdopodobnie przez to rolka się odzywa,. Przy starym pasku jej nie słyszałem.
Poprzedni pasek wyrzuciłem, miał starte nr katalogowe. Co robić? Czy on się ułoży po jakimś czasie? Mam poczekać czy szukać dłuższego paska i nową rolke ?
Użytkownik Miami edytował ten post 23:10, 10.10.2016
#28
Napisano 07:17, 11.10.2016
Sorry spojrzałem teraz ..jak jest na tym długim to jest dobrze
Użytkownik Wlodar edytował ten post 10:42, 11.10.2016
#29
Napisano 09:13, 12.10.2016
http://www.allegro.p...item=6543764226
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 09:15, 12.10.2016
#30
Napisano 09:17, 12.10.2016
Użytkownik Wlodar edytował ten post 14:32, 20.06.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych