Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

SWAP hamulców z VIII do VII

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
110 odpowiedzi w tym temacie

#16 bartosz37

bartosz37
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Krk, Wwa
  • Silnik:k24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:23, 27.09.2016

Kupiłem już zaciski, tarcze i klocki od 8 gen. Teraz sprawdzę, czy długość przewodów jest plug&play. Zobaczymy jak wyjdzie ten swap na przedniej osi u mnie w Acco 7gen. Podzielę się z wami doświadczeniem.

Co do tylnej osi to bardzo bym chciał mieć normalne hamulce, bez bębna na hamulec ręczny. I żeby tarcza miała przynajmniej 300mm, nie musi być wewnętrznej wentylacji.

Ktoś kiedyś pisał o swapie z CRV, gdzie tarcza ma 300mm, czy macie może info w jakim to było wątku. Albo czy ktokolwiek wie, jak wygląda procedura zmiany tylnej tarczy z 280mm na 300mm z Hondy CRV.

W BIG BRAKE jest tylko wzmianka.

Moim zdaniem Accord hamuje bardzo przodem, z tyłu brakuje mocy. Myślę, że 320mm na jednym tłoczku dało by radę. Tylko jak to zrobić, żeby nie trzeba było używać adapterów. Ma ktoś jakąś koncepcję?


  • 0

#17 massivelbn

massivelbn
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:LX-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CS1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:25, 04.12.2016

Zastanawiam się nad swapem zacisków dwutłoczkowych z CRV IVgen pracujących z tarczami 300mm, orientuje się ktoś czy jarzmo od CRV będzie pasować do Accorda?


  • 0

#18 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:57, 10.02.2017

Panowie wymieniając zaciski w cl9 natężenie z 8 gen jakich przewodów w oplocie szukać ? Do 7 czy 8 gen ?
  • 0

#19 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:00, 11.02.2017

Przód z 8gen będzie pasował do 7gen (mówimy o 2-tłoczkowym), ale całość jest sporo szersza i trzeba fele z małym ET (z seryjnych to 18" Phantom, 18" OEM ATS 8gen, 17" OEM 2.4 8gen i 17" nowa Penta z ET45). ...

 

Czyli taki felunek nie wchodzi? 

https://www.bikepics...07-honda-accord

 

Jeżeli dystanse, to jakie grube? Czy 5mm starczy? Wydaje mi się, że więcej niż 10mm tam na oryginalnych szpilkach nie ma co poszerzać...


  • 0

#20 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:35, 11.02.2017

Mam takie felgi na zimę i też będę robić swap hebla mogę założyć to na sucho i zmierzy ile jest miejsca ale dopiero za 3 tygodnie jak zaciski wrócą do mnie z regeneracji .

I panowie wypowie się ktoś co z tymi przewodami?
  • 0

#21 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:48, 11.02.2017

Będę dźwięczny. Hamulce będę robił za jakieś 1-2 mies, aczkolwiek zaciski już leżą. ;)


  • 0

#22 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:53, 11.02.2017

A myślisz coś o tyle żeby coś większego dać?
  • 0

#23 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:34, 11.02.2017

Wydaje mi się, że tył z dobrymi klockami mi wystarczy. Kilka razy miałem hamowanie, w którym zaciągnąłem ręczny dodatkowo do hamulca i nie było efektu. Tj nie utracił trakcji, więc jest słaby. Póki nie wymienię i nie będzie równie "źle" to będę się zastanawiał. Aczkolwiek budżet mnie ogranicza... 

 

Niestety wymiar graniczny tarczy, który sugeruje jej przydatność jest jednoznaczny. Przód i tył mam poniżej granicznego wymiaru i pół klocka. Jeżeli masz jakieś sugestie plug&play to chętnie rozważę, jednak na dorabianie adapterów nie będę miał czasu.


  • 0

#24 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:23, 12.02.2017

Są zestawy już gotowe z adapterem. Ale koszt to 800 i 1200 za dwa adaptery i dwie tarcze
  • 0

#25 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:29, 12.02.2017

Chyba jednak się nie skuszę. Przynajmniej nie w tym sezonie.


  • 0

#26 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:35, 12.02.2017

No ceny są dosyć wysokie.mysle żeby dać tarcze nawiercana i dobry klocek
  • 0

#27 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:35, 23.02.2017

Pilna potrzeba - Numer części OEM dla tarczy przedniej 320 z 8 ATS? Ktoś posiada pod ręką?

Bo znalazłem takie dwa: 45251-TL0-G50 oraz 45251-TL0-G51 i nie wiem który jest prawidłowy?

I klocków najlepiej też ;>

 

I dla pewności, tarcza tylna OEM VII to ta: 42510-SEA-E00 ?


Użytkownik AntonioPL edytował ten post 20:42, 23.02.2017

  • 0

#28 Patryk638

Patryk638
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:krasnystaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:11, 05.03.2017

Panowie duża różnica jest w hamowaniu między tarczą 320 mm i zaciski dwutloczkowe z 8 gena a tarczą z 7 gena 300 mm ??
  • 0

#29 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:28, 05.03.2017

Z tego co ja zdążyłem się zorientować, to tak, dlatego sporo osób decyduje się na tą podmiankę.


  • 0

#30 Patryk638

Patryk638
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:krasnystaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:45, 05.03.2017

Czyli wszystko pasuje?? wystarczy podmienić zaciski z jarzmami i tarcze z klockami i to by bylo na wszystko mam rozumieć?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq