Kupiłem już zaciski, tarcze i klocki od 8 gen. Teraz sprawdzę, czy długość przewodów jest plug&play. Zobaczymy jak wyjdzie ten swap na przedniej osi u mnie w Acco 7gen. Podzielę się z wami doświadczeniem.
Co do tylnej osi to bardzo bym chciał mieć normalne hamulce, bez bębna na hamulec ręczny. I żeby tarcza miała przynajmniej 300mm, nie musi być wewnętrznej wentylacji.
Ktoś kiedyś pisał o swapie z CRV, gdzie tarcza ma 300mm, czy macie może info w jakim to było wątku. Albo czy ktokolwiek wie, jak wygląda procedura zmiany tylnej tarczy z 280mm na 300mm z Hondy CRV.
W BIG BRAKE jest tylko wzmianka.
Moim zdaniem Accord hamuje bardzo przodem, z tyłu brakuje mocy. Myślę, że 320mm na jednym tłoczku dało by radę. Tylko jak to zrobić, żeby nie trzeba było używać adapterów. Ma ktoś jakąś koncepcję?