Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wymiana sworznia dolnego

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
256 odpowiedzi w tym temacie

#76 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 21:22, 22.03.2017

Mój stary sworzeń ma nienaruszoną osłonę. Tylko luz już dość pokazny!

 

Ja na twoim miejscu bym odstawił auto ;)


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#77 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 23:44, 22.03.2017

Dla zainteresowanych co chcą profesjonalnie wymienić sworznie

http://www.tesam.pl/...ord-p-9423.html

Polska firma :) nie skośny Chińczyk :)

Koszt nie mały ale nie ma dobrych i tanich rzeczy :)

Duży plus za to że sam ściągacz jest uniwersalny a dokupywać można tulejki pod konkretny samochód .Jak ktoś zajmuje się mechaniką  to polecam :)

Działałem na ściągaczu tej firmy do VW T4 (wymiana sworzni ) bez tego nawet bym nie próbował tego robić :)


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 23:52, 22.03.2017

  • 0

#78 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:51, 23.03.2017

Też bym tak zrobił,ale nie mam jak do roboty dojechać,a urlopu już nie mam.Wiem że to głupie ,ale ryzykuję,bo wyjścia nie mam.

Jeszcze tylko jutro i w sobotę wymieniam,bo miałem opóznienie w dostawie i dopiero dzisiaj dostałem sworzeń w opakowaniu febi a w środku 555, made in japan.

Zamówiłem jeszcze blue printa,ale nie dotarł. Może tam też coś innego siedzi w środku?


  • 0

#79 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 19:54, 23.03.2017

blueprint to "pakowacz" - więc pewnie też coś innego jest w środku ;)


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#80 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:56, 23.03.2017

Pierwsze słyszę by w Febi był 555 ???
pawel84 ..a co zamawiałeś ?febi?

Użytkownik Wlodar edytował ten post 19:57, 23.03.2017

  • 0
                       

#81 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:54, 23.03.2017

Tak zamawiałem febi. Pudełko febi,otwieram a tam 555 też się zdziwiłem.

UK to dziwny kraj,wszystko odwrotnie :) !


  • 0

#82 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:01, 23.03.2017

Daj znać czy te 555 też tak krótko wytrzymają,bo nie chce mi się wierzyć.Jak był oryginał to chyba wadliwy
  • 0
                       

#83 pawel12

pawel12
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:FRY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z1
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:52, 24.03.2017

Czy w Acco VII tez odpadają koła jak w Acco V ??? hehe tak pytam profilaktycznie bo zaczynam w którce poszukiwania acco VII


Użytkownik pawel12 edytował ten post 11:52, 24.03.2017

  • 0

#84 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 11:52, 24.03.2017

Pewnie :-)
Na fabryce 200tyś i więcej spokój później loteria

Użytkownik Wlodar edytował ten post 11:53, 24.03.2017

  • 0
                       

#85 pawel12

pawel12
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:FRY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z1
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:24, 25.03.2017

Ja miałem sworznie oryginalne 230 tys zero luzu myśle a wymienie, wstawiłem drogie TRW 30 tys i kaput a wyglądały porządnie. Teraz mam wstawione 555 ale tylko jakieś 12 tys zrobiłem więc na razie są ok


  • 0

#86 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 11:49, 25.03.2017

Jeśli ktoś chce zmienić sworznie dolne, chce auto "na lata" czy duże przebiegi, sam ich nie może zrobic to jednak warto się szarpnąć na OEM. Moje miały 190tyś ale tylko po drogach PL. Wymieniłem na zapas bo jechałem do Bułgarii 4,ooo km w obydwie strony po drogach kiepskich i nie chciałem mieć problemów.
Sworznie dół 555.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#87 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:48, 25.03.2017

Tak więc sworznie wymienione tym sprzętem który wyżej wstawiałem. Zamówiony sworzeń febi okazał się 555 i blue print także 555.

Mogę polecić wciskanie sworzni takim narzędziem,bo zajmuje to 2min.i 0 stresu. O ile ma się klucz udarowy bądz pneumatyczny,bo ręcznie kręcąc będzie gorzej.

Nawet jak ktoś ma warsztat i podnośnik kolumnowy to zrobi to bez demontażu zwrotnicy (tylko odkręcić dolny sworzeń,przegub i koło)

Wiadomo że lepiej jest wyjąć i dobrze sobie wszystko oczyścić.

Te sworznie które zamówiłem u góry mają napis:555 made in Japan". Te które były włożone tego napisu nie mają,a były w pudełku 555,także pewnie gdzieś w magazynach kantują.

Jest różnica w ich budowie taka że te nowe są na klucz 24 i mają grubszą śr.gwintu,te poprzednie klucz 17 i wyrazne ścieniowanie przy gwincie.

Czas pokaże jak długo będą bez luzu.


  • 0

#88 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:43, 25.03.2017

... to by wyjaśniało sprawę luzu tamtego 555 po  15 tyśkm  ..jakiś fals


  • 0
                       

#89 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 19:47, 27.03.2017

Moje 555 też miały dużą nakrętke. Wieksza niż te co siedziały.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#90 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:41, 27.03.2017

555 maja ta nakretke wieksza, co daje wrazenie solidnosci wykonania. Ogolnie 555 na pierwszy rzut oka robi dobre wrazenie...


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq