a wiec tak. sa trzy rozne ustawienia w zaleznoci od predkosci badz jazdy z przyczepka:
1. xkm/h(nie moge odczytac - przytarte): 2.3/2.2
2. 160lub180km/h (kolejne przytarcie)2.4/2.3
3. przyczepka 2.3/2.7
oczywiscie przod/tyl.
edit. @pawelsky to dziwne, ze cisnienie na przod podajesz mniejsze niz na tyl....
Pawelsky. Otóż mylisz się. Okazuje się że jednak w accordeonach z róznymi kołami fabrycznymi jest inaczej. Ja mam executiva 2.4 z założonymi 17" kołami ale fabrycznie były 16" i naklejka u mnie mówi
1. do 180 kmh 2,2 / 2,1
2. pow 180 kmh 2,6 / 2,5
3. przyczepka - ileś tam - dla mnie nieistotne
Jak widzisz
sosen13 ma inne dane dla kół 17" fabrycznych i powiem ci że w zasadze to ja pompuję tak jak jest u
sosen13 i zrobiłem to na czuja i niewiele się pomyliłem a zrobiłem to na podstawie obserwacji opony. Jak już wcześniej pisałem osobiście pompuję przód/tył na 2,4 / 2,1. Tył niedopompowany gdyż opony na których jeżdze mają twardy brzeg a ponadto nawet przy niedopompowanej oponie bieżnik nie przylega całą szerokością do podłoża (ok 1,5 cm nie styka się z podłożem) więc gdybym napompował na 2,2 lub 2,3 to byłoby jeszcze gorzej.
I jeszcze jedno o czym niektórzy zapominają a producent tego nie uwzględnił na nalepce a o czym ja już pisałem - ciśnienie w oponach powinno być uzależnione od obciążenia samochodu. Tak więc inne powinno być ciśnienie gdy jeździ sie samemu a inne z pasażerami szczególnie na tylnej kanapie. Ponieważ jeżdzę sam nie pompuje tyłu na tyle ile podaje producent a włąśnie lekko niedopompowany. Nie wiemy jak określił ciśnienia producent. Podejrzewam że z pasażerami bo przecież accord to raczej rodzinny samochód. Nie chcę tu pisać o stosunku obciążeń osi przedniej i tylnej z pasażerami oraz bez pasażerów bo zrobi się nudno ale zapodaję tylko temat do przemyśleń.