Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Problem z kolektorem PLM 4-2-1, wywala bledy

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
56 odpowiedzi w tym temacie

#46 dudson86

dudson86
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:59, 17.01.2015

Pytanko zamontowalem ten emulator do drugiej sondy (tej co wychodzi pod przednim siedzeniem) ale niestety mam check engine. Po skasowaniu bledu pojawia się znowu . Czy emulator nie powinien być na pierwszej sondzie, przed katem gdy był? W sumie tem emulator to bardziej mi wyglada na jakieś kolanko hydrauliczne

Użytkownik dudson86 edytował ten post 18:13, 17.01.2015

  • 0

#47 dudson86

dudson86
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:17, 17.01.2015

A moze ten mały otwór w tym calym emulatorze zatkac?
  • 0

#48 kdawidk

kdawidk
  • Forumowicz
  • 142 postów
  • Skąd:Śrem k/Poznania
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer (CM)
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:46, 17.01.2015

Zdemontowałeś kata przy montażu kolektora czy robiłeś najpierw jakieś próby z katem?

Bo to generalnie jest kolanko hydrauliczne. Z tego co wiem to montuje się go przy sondzie za katem żeby ograniczyć dopływ spalin do niej,


  • 0

Ekonomia wygrała. LPG już jest (STAG 300 isa, KME Gold, Hana Niebieska, Zbiornik 56 l)


#49 dudson86

dudson86
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:56, 18.01.2015

Zdjalem katalizator.
  • 0

#50 dudson86

dudson86
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:34, 18.01.2015

Tak się zastanawiam: skoro 2ga sonda odpowiada tylko za stan katalizatora to czy nie wystarczy jej wykręcić z układu żeby błąd się nie pojawiał? Możliwe jest to ze przez ten mały otwór w kolanku dochodzą jakieś spaliny do niej i pojawia się check wiec może trzeba to połączenie sondy z tym emulatorem jeszcze lepiej uszczelnić?
  • 0

#51 dudson86

dudson86
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:36, 18.01.2015

Hmm czyzby nikt nie spotkał się z takim problemem?
  • 0

#52 Lukancio

Lukancio
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:38, 19.01.2015

Hmm czyzby nikt nie spotkał się z takim problemem?

W większości przypadków emulator sprawdza się na bolączki katalizatora.Sam taki posiadam i problem zniknął definitywnie.
Sprawdź kody błędów bo może Twój problem nie jest już związany z błędami drugiej sondy
Druga sprawa czy nie uszkodziłeś przewodów od sondy wkręcając emulator


Użytkownik Lukancio edytował ten post 08:39, 19.01.2015

  • 0
Milcz albo powiedz coś co jest lepsze do milczenia
http://www.accordklu...express-type-s/

#53 dudson86

dudson86
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 04:15, 20.01.2015

Ok sprawa jasna. Uszkodzona grzałka drugiej sondy. Prawdopodobnie w wyniku nagrzewania katalizatora palnikiem - nie dało się jej wykręcić i to było jedyne wyjście. W każdym razie ta sonda teraz bez katalizatora nie jest potrzebna, usunę tylko ten check bo nie lubię jak mi coś świeci po oczach.

Użytkownik dudson86 edytował ten post 04:15, 20.01.2015

  • 0

#54 kdawidk

kdawidk
  • Forumowicz
  • 142 postów
  • Skąd:Śrem k/Poznania
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer (CM)
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 00:11, 23.01.2015

Koledzy kto z was ma u siebie zamontowany kolektor PLM?

Proszę o przesłanie fotki na PW.

Z góry dzięki.


  • 0

Ekonomia wygrała. LPG już jest (STAG 300 isa, KME Gold, Hana Niebieska, Zbiornik 56 l)


#55 _radek_

_radek_
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Śrem
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:15, 23.01.2015

Koledzy kto z was ma u siebie zamontowany kolektor PLM?

Proszę o przesłanie fotki na PW.

Z góry dzięki.

 

Rumcyk27 zrobił manual:

http://www.accordklu...-accord-tourer/


  • 0

#56 kdawidk

kdawidk
  • Forumowicz
  • 142 postów
  • Skąd:Śrem k/Poznania
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer (CM)
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:07, 23.01.2015

Manual Rumcyka27 jest perfekt, ale mi chodziło konkretnie o kolektor firmy PLM.


  • 0

Ekonomia wygrała. LPG już jest (STAG 300 isa, KME Gold, Hana Niebieska, Zbiornik 56 l)


#57 _radek_

_radek_
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Śrem
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:48, 30.01.2015

Jestem po montażu kolektora 4-2-1, co do dźwięku nic się nie zmieniło - jedynie co to słyszę lekki pogłos/rezonans hmm nie wiem jak to nazwać, pojawia się w okolicy 2600-2900 obrotów i powyżej ich znika, też tak macie ?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq