cośw tym jest co pisze BLiNK. ja u siebie mam założony "kondom" na filtr i przy CAI, musze stwierdzić, że jakoś jest czystszy i suchszy niż na SRI. także bez hydro tarczy nie powinno być tragedii
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 19:28, 20.02.2014
#17
Napisano 05:08, 24.02.2014
Kupiłem założyłem już jakiś czas temu i nie martwię się że wodę pociągnie przypadkiem .
Mam komfort psychiczny - bo wystarczy aby zapinki się wypięły i luz powstanie między zderzakiem i błotnikiem szczelina .
Mi w TG Auto wyszło za Hydro jakieś 90 złociszy abo mniej ale ja brałem razem z CAI Injen Nano - no ale ja tam mam z nimi swoje układy - oklejałem im GTR-a. Ale powiem tak zamówienie i realizacja w mig . Polecam
Możecie sprawdzić też jak ktoś potrzebuje na innych forach bo ostatnimi czasy pojawiały się hydro woreczki - JDM , Civic i inne fora . Można także sprawdzić na stronie Thomson .
Właśnie sprawdziłem u dobrego człowieka Jarusnet -a na stronie jest jedna sztuka
http://jarusnet.com/...3red/#more-4282
Użytkownik ASTERIXMIX edytował ten post 23:17, 24.02.2014
#18
Napisano 10:23, 24.02.2014
Ja śmigam na Fujit'cie i hydroshieldzie Injen'a. drugi rok - lato, zima... i raz na rok tylko płuczę go w wodzie, żeby znikł z zewnątrz nalot pyłu. W nie jedną głęboką kałużę wjechałem...i silnik śmiga. Blink dobrze mówi - jak nie utopisz filtra w wodzie.... to hydrolocka nie będzie.
Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006 + dożywotnio wymarzone NA1 1992
ATR by spurek : http://www.accordklu...yper-by-spurek/
#19
Napisano 19:33, 25.02.2014
hmm ja znam u nas w klubie jednego takiego który rozwalił silnik bo zassał wodę i to wcale nie jakoś masakrycznie głęboko. Zresztą jak rozpędzony wjedziesz w wodę (nie że specjalnie ale czasem ich nie widać) to pomimo iż masz np osłonę silnika od dołu to i tak zachlapiesz pokrywę (ja tak mam w VII) a do tego pozostaje dziura między komorą silnika a miejscem gdzie jest filtr, tam gdzie była rora doprowadzająca powietrze do rezonatora, którą może się też nachlapać. Więc nie trzaba by było topić Acco aby filtr zassał H2O. Proponuje kupić i mieć luzik w świadomości oraz dodatkowo (to podpatrzone na youtube) zakryć tą dziurę, tak na zaś. Jestem świeżo po własnoręcznym montażu Injena i mogę powiedzieć że sam rezonator wydawał się czysty ale od spodu wył uwalony w syfie. Zdejmowałem też zderzak (rok temu też był zdejmowany przy innych pracach i wyczyszczony) i też miał w kieszeni pod rezonatorem syf który się wysypał. Reasumując sądze że woda wraz z syfem drogowym jakoś tam się dostaj (dziury, kratka...) inaczej jaki sens miało by prowadzenie rury dolotowej do rezonatora na wysokość akumulatora. Takie moje zdanie, że warto, bo warto dmuchać na zimne
BLACK Fucker 7 http://www.accordklu...y-na-2014-1str/
Vek Rallyteam - BLACK Fucker 5.2 http://www.accordklu...ek-projekt-kjs/
Definicja VTEC : Im szybciej jedziesz, tym jedziesz szybciej.
#20
Napisano 07:16, 26.02.2014
czy działa hydroshield to tak naprawdę nie wiadomo. znam ludzi którzy nie mają i śmigają już dłuższy czas, mam też kolegę który z dużą prędkością wjechał w kałużę głębokości mniej więcej do progu i zassał. ja myjąc auto karcherem pochlapałem hs, ale mimo tego dalej jechał. moim zdaniem żeby było OK trzeba mieć założoną osłonę pod silnikiem i zasłonięty wlot w zderzaku (ja tak mam seryjnie). da radę założyć hs przez nadkole, ale łatwiej jest po zdjęciu zdarzaka, szczególnie za pierwszym razem. wyczyścić można mokrą szmatką, po zdjęciu pod kranem. nie znalazłem impregnatu do tego, więc się chyba nie psika niczym po umyciu.
Użytkownik adiwawa01 edytował ten post 07:18, 26.02.2014
mój ATS ---> http://www.accordklu...-jackylmr-hyde/ <---
#21
Napisano 09:07, 26.02.2014
I taki test :
BLACK Fucker 7 http://www.accordklu...y-na-2014-1str/
Vek Rallyteam - BLACK Fucker 5.2 http://www.accordklu...ek-projekt-kjs/
Definicja VTEC : Im szybciej jedziesz, tym jedziesz szybciej.
#22
Napisano 10:39, 26.02.2014
test to ściema. jak zdjąłem z cai'a żeby umyć to miałem lekko wilgotną rękę, choć przy próbach na nowym ręka była sucha. jak mnie strach będzie zjadał w kwestii hydrolocka to kupie takie coś:
http://www.aemintake...ypass_valve.htm
bardziej do mnie przemawia, choć z drugiej strony zastanawiam się czy nie zasysa ciepłego powietrza
mój ATS ---> http://www.accordklu...-jackylmr-hyde/ <---
#23
Napisano 10:53, 26.02.2014
bez przesady mam założony hydroshield dla spokoju, jezdzilem w naprawde mokre dni gdzie były kałuży po 2/3 koła i jest ok
jak sie tak wrzuci pod wode i troche sie poszura nim to potem ręka będzie wilgotna ale zadaniem hydroshielda nie jest pelna wodoodpornosc tylko to żeby kropelki wody łatwo po nim spływały - i to zadanie spełnia idealnie
#24
Napisano 12:23, 26.02.2014
zawsze można spsikać np czymś takim:
BLACK Fucker 7 http://www.accordklu...y-na-2014-1str/
Vek Rallyteam - BLACK Fucker 5.2 http://www.accordklu...ek-projekt-kjs/
Definicja VTEC : Im szybciej jedziesz, tym jedziesz szybciej.
#25
Napisano 13:46, 26.02.2014
Taka ciekawostka Ja swoją hanię kupiłem z wodą w pierwszym cylindrze .... rezonator miał dziurę na samum dole a osłona nadkola była cała .. Jak zassało wodę to do dziś nie wiem....
#26
Napisano 04:03, 27.02.2014
test to ściema. jak zdjąłem z cai'a żeby umyć to miałem lekko wilgotną rękę, choć przy próbach na nowym ręka była sucha. jak mnie strach będzie zjadał w kwestii hydrolocka to kupie takie coś:
http://www.aemintake...ypass_valve.htm
bardziej do mnie przemawia, choć z drugiej strony zastanawiam się czy nie zasysa ciepłego powietrza
Poczytaj kolego o tym płucu do dolotu - to nie nadaje się do wszystkich silników .Niby działa ale ......
A co do tego impregnatu w spreju to powiem tylko tyle że by zalepił dokładnie cały filtr i powietrze by nawet nie szło - zamyka i wyrównuje pory
Apropo płuca AEM http://www.modified...._bypass_valve/
to a pro po płuca do dolotu uwaga może być sponsorowane
Użytkownik ASTERIXMIX edytował ten post 04:33, 27.02.2014
#27
Napisano 08:45, 28.02.2014
Z tym nie nadawaniem się do wszystkich silników to mnie zaskoczyłeś, bo zastanawiam się co to ma do rzeczy. Twój link nie odpala, ale poszukam z ciekawości, choć traktuję to raczej jak gadżet który może kupię jak będę miał spory nadmiar kasy i brak pomysłu na jej wydanie
Co do "może być sponsorowane" to albo mnie obrażasz, albo ja jestem jakiś nie kumaty.
mój ATS ---> http://www.accordklu...-jackylmr-hyde/ <---
#28
Napisano 10:28, 28.02.2014
Miałem kiedyś założony hydroshield w zestawie K&N i wydaje mi się, że to tylko ściema - choć sam filtr zawieszony był bardzo nisko. Bender26 dobrze napisał, że to właściwie służy do tego, aby woda po nim spływała. Po przejechaniu kilkunastu tysięcy km w różną pogodę nic nie zauważyłem na "osłonie",poza tym, że była zakurzona. Ta "osłona" nie może być szczelna, no bo jak powietrze będzie do filtra dochodziło? Obecnie sam zrobiłem CAI bo nigdzie nie dostałbym zrobionego fabrycznie do moich parametrów przepustnicy o średnicy 74mm itd.Sam filtr umieszczony jest nisko w zderzaku, jego czapa oczywiście pokryta jest gumą i to jest ważne - zasysa powietrze po bokach. W zestawach K&N i Injena filtry, które są zakładane są suche ( dlatego dawali hydroshield - przynajmniej w K&N), w innych mokre - więc "osłona" jest zbędna tam stosuje się olejek - jeśli chcesz mieć komfort psychiczny, że nie zassiesz wody - to można kupić, ale jeśli zatopisz filtr to i tak Ci nic nie pomoże.
#29
Napisano 10:50, 28.02.2014
Jasne i zgadzam się że jak zatopisz to nie ma siły, ale rozkmińmy 2 przypadki w takim razie 1 zachlapanie 2 topienie. W pierwszym przypadku HS chroni a w 2 raczej nie znam sposobu (no ewentualnie wyprowdzenie na dach tak jak mają wyprawowe terenówki kominy przy przednich słupkach )
BLACK Fucker 7 http://www.accordklu...y-na-2014-1str/
Vek Rallyteam - BLACK Fucker 5.2 http://www.accordklu...ek-projekt-kjs/
Definicja VTEC : Im szybciej jedziesz, tym jedziesz szybciej.
#30
Napisano 14:09, 28.02.2014
Vek masz racjÄ™:
1. Z hydroshield chroni, bo filtr z hydroshieldem jest suchy, nie potrzeba olejków
2. Bez hydroshield - filtr mokry - impregnowany jest olejkiem, więc w sumie nie trzeba hydroshield, bo zatyka się go podwójnie
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, cai, injen, hydro shield
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZÄ„D HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych