U mnie to tak wyglądało
http://www.accordklu...3r/#entry402651
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 22:39, 08.11.2018
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
Napisano 05:38, 09.11.2018
Napisano 11:24, 09.11.2018
Napisano 13:42, 09.11.2018
fajnie że latał z każdą zmianą szkoda że nie wpiął się w rolki i co zmiana pomiar. Bo tak nie wiemy teraz czy za każdym razem warunki były takie same, a i każde wpięcie może już nieco inaczej pokazać wynik, ale nadal szacun za robotę i pomiary jaki wpływ co ma, mniej więcej widać, a każde auto i tak zareaguje inaczej na różne zmiany.
Napisano 14:06, 09.11.2018
PwCzy ktoś jest w stanie odczytać i czym sterownik CL9 K24 polift??
Koniecznie potrzebny reflash i wykodowanie post lambdy.
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
Napisano 01:48, 10.11.2018
Tylko u nas w accord najbardziej zamula chyba kolektor wydechowy chyba jutro będę testować 3szt haha .
Bo jakoś coś mnie cały czas kusi =) hihi
Najbardziej zamulają ci co się w kolejkę do skrętu wpychają .
Już 3,5 roku jak się rozszedłem z Hondziną, było super, no ale ile można mieć kochanke na boku.
Ogólnie jak to mówi Major, Peugeot 406 2.0 lepiej się zbiera od dołu niż te K24 w serii.
Nie ma co kombinować: Oddychać zimnym powietrzem, głęboki wdech i wydech.
Jak ktoś chce mieć najlepszy stosunek przyrostu wszystkiego do ceny to musi niestety zrobić tak jak u mnie.
Swojego czasu kolega mój robił w Civicu K24A3 z różnymi dodatkami i indywidualnymi strojeniami i wyszło... podobnie a kosztowało dużo więcej.
Wywalić odpowietrzenie odmy pod podwozie, ogrzewanie przepustnicy też, wyciąć kata, seryjny kolektor dolotowy w K24A3 to niezła maska gazowa, nieźle filtruje ale nie pozwala swobodnie oddychać. Wstawić każdy z Civic TypeR VIII (Euro czy Japan) , przydało by się też jakiś dobry nawiew zrobić powietrza, tylko nie K&N bo to cholerstwo jest długie i gdzieś tam schowane. Uszczelka pod kolektor dolotowy bo się żelastwo grzeje od byle czego (chłodnicy). Reflash oczywiście też. Daje dużo jak są takie przeróbki jak opisałem, daje prawie nic jak tych przeróbek nie ma. Jak ktoś ma kasę jeszcze to można wymienić kolektor wydechowy na taki co się dalej łączą rurki.
Robienie nowego układu wydechowego z kwasówki to strata pieniędzy.
Powiem szczerze że to co miałem w porównaniu z tym co kupowałem (seria) to był morderca. Tylko te hamulce.... Peugeot 307 1.6 hamuje znacznie lepiej.
Dziękuję że po pijaku coś mogłem napisać.. po latach.
Pozdro (nie wydawać na marne)
Użytkownik koski edytował ten post 01:51, 10.11.2018
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
Napisano 06:42, 10.11.2018
Napisano 09:37, 10.11.2018
Witam kolegę, twoją Hondzie przejął mój brat (oczywiście zadowolony z zakupu) i dokładnie to samo powiedział o różnicy między Twoją a seria. Stwierdził że seria w ogóle nie jedzie a już nie było kolektora wydechowego u Ciebie także troszkę koni uciekło.Najbardziej zamulają ci co się w kolejkę do skrętu wpychają .
Już 3,5 roku jak się rozszedłem z Hondziną, było super, no ale ile można mieć kochanke na boku.
Ogólnie jak to mówi Major, Peugeot 406 2.0 lepiej się zbiera od dołu niż te K24 w serii.
Nie ma co kombinować: Oddychać zimnym powietrzem, głęboki wdech i wydech.
Jak ktoś chce mieć najlepszy stosunek przyrostu wszystkiego do ceny to musi niestety zrobić tak jak u mnie.
Swojego czasu kolega mój robił w Civicu K24A3 z różnymi dodatkami i indywidualnymi strojeniami i wyszło... podobnie a kosztowało dużo więcej.
Wywalić odpowietrzenie odmy pod podwozie, ogrzewanie przepustnicy też, wyciąć kata, seryjny kolektor dolotowy w K24A3 to niezła maska gazowa, nieźle filtruje ale nie pozwala swobodnie oddychać. Wstawić każdy z Civic TypeR VIII (Euro czy Japan) , przydało by się też jakiś dobry nawiew zrobić powietrza, tylko nie K&N bo to cholerstwo jest długie i gdzieś tam schowane. Uszczelka pod kolektor dolotowy bo się żelastwo grzeje od byle czego (chłodnicy). Reflash oczywiście też. Daje dużo jak są takie przeróbki jak opisałem, daje prawie nic jak tych przeróbek nie ma. Jak ktoś ma kasę jeszcze to można wymienić kolektor wydechowy na taki co się dalej łączą rurki.
Robienie nowego układu wydechowego z kwasówki to strata pieniędzy.
Powiem szczerze że to co miałem w porównaniu z tym co kupowałem (seria) to był morderca. Tylko te hamulce.... Peugeot 307 1.6 hamuje znacznie lepiej.
Dziękuję że po pijaku coś mogłem napisać.. po latach.
Pozdro (nie wydawać na marne)
Użytkownik Sebaj edytował ten post 09:44, 10.11.2018
Napisano 10:16, 10.11.2018
W zasadzie to tak, wydech, dolot, reflash i to jest wersja najbardziej opłacalna na odmulenie k24 - średnio z tego ze 210 da się ugrać.
Jak ktoś chce więcej to już bez sypania 100kami niewiele da się zrobić.
Sended from OnePlus 5T
421 i hiflow kat od hamera + reflash - w moim przypadku bez ruszania dolotu 216KM wyszło na rolkach.
Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...
Napisano 12:34, 17.11.2018
Witam na Forum. Chciałbym podzielić się subiektywnymi odczuciami po reflashu w moim Accordzie. Jak wiadomo, w VIII genie apetyt automatu na moment obrotowy przypomina apetyt studenta na darmowe piwo, stąd też niepojęta dla posiadaczy dwusprzęgłówek różnica w sprincie do setki między automatem i manualem (9,4:7,9). Ponieważ niezręcznie jest autem, które wygląda na 300 KM (ach ten Type-S), jeździć z osiągami rzędu 130 KM, umówiłem się z Ralfim na reflash, który w silniku K24z3 z nieszczęśnie zintegrowaną głowicą i kolektorem jest rozwiązaniem najprostszym, najszybszym i najtańszym. Ponieważ pogoda była sprzyjająca i deszcz lał jak nigdy od pół roku we Wrocławiu, tym łatwiej było jeździć z butem w podłodze do odcinki - wszak takie są wymogi strojenia. Efekt niezły. Subiektywnie lepiej o ok 10-15 procent w odczuciu przyspieszenia. Lepiej też dochodzi do V-max, nie mierzyłem jednak stanu przed i po. Zwiększyło się też zużycie PB o ok. 0,5-0,7 litra. Skutek jest taki, że auto może nie jest żyletą, ale przypomina odczuciami kierowcy dość żwawy samochód, a każdy list polecony przyprawia mnie o przyspieszone bicie serca, czy to aby nie "decyzja administracyjna starosty":) Ponieważ jednak apetyt rośnie w miarę jedzenia, więc jeśli któryś z Szanownych Forumowiczów zajmujących się "upgradowaniem" zestawu VIII-2,4-automat mógłby coś zaproponować, to chętnie skorzystam. Pozdrawiam
Użytkownik Jeremiasz edytował ten post 15:54, 17.11.2018
Napisano 13:25, 17.11.2018
Przejrzyj temat WoWi-ego , tam znajdziesz dużo cennych rad ale z tego co pamiętam z tematu WoWi-ego to chyba 230 kunia to max co idzie z tego wyjąc bez turbo/kompresora
Aktualnie : Lexus RX 300 * Toyota Auris II * Mazda MX5NB
Napisano 14:10, 17.11.2018
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
Napisano 14:30, 17.11.2018
Były projekty przedstawiane też tu na forum około 280-300KM ale to gruba rzeźba za kupę kasyPrzejrzyj temat WoWi-ego , tam znajdziesz dużo cennych rad ale z tego co pamiętam z tematu WoWi-ego to chyba 230 kunia to max co idzie z tego wyjąc bez turbo/kompresora
Napisano 15:52, 17.11.2018
Podziwiam upór i zaangażowanie hondy w zamulenie tego modelu. Dzięki za porady. Grube prucie raczej nie wchodzi w grę, a optymalne pewnie byłoby włożenie jakiejś dmuchawki, albo przynajmniej głowicy od Type-R i zmodyfikowanie wydechu (choć nie wiadomo co na to automat). Wniosek z tego, że najlepszym rozwiązaniem jest kupić A6
Użytkownik Jeremiasz edytował ten post 11:48, 19.11.2018
Napisano 00:31, 23.01.2019
Przepraszam, że tak rzucam linkiem, ale to łatwiejsze, niż wklejanie zdjęć na forum
Dzisiaj stroiłem K24A3 na 421, wydechu 2,75 i ssaku RSP i takie oto ładne cyferki pokazało
223KM i 230Nm,
Jako ciekawostkę dodam, że po strojeniu pobawiliśmy się trochę długością dolotu(shorta) i i zmiana długosci o 2cm dała dodatkowe 5KM.
Poprzedni ykres 180km był na zamulonym wydechu 2calowym...
Różnica jest kolosalna
https://www.facebook...&__tn__=-UC-R-R
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych