Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Podniesienie mocy k24

all_gen

Najlepsza odpowiedź MADMAN , 12:08, 08.10.2017

Co do zamachu polecam Otoczaka z allegro chociażby koszt 80zł z tego co pamietam. Ściąga z seryjnego 8,2kg na 4,8kg. Moge polecić gościa z czystym sumieniem. Na jego usługach praktycznie w każdym swoim aucie latalem i zero negatywnych odczuć. Pół civicklubu też pewnie lata na tych kołach bo swego czasu Otoczak był bardzo popularną tanią alternatywą dla drogiej Fidanzy itp. Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
718 odpowiedzi w tym temacie

#706 koski

koski
  • Forumowicz
  • 217 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:238
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:39, 08.11.2018

U mnie to tak wyglądało

 

http://www.accordklu...3r/#entry402651


  • 0

Usunięto !! Niezgodne z regulaminem !!

Mój BYŁY ACCORD   http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110


#707 piootrRz

piootrRz
  • Klubowicz
  • 734 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:executive-S ☺
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 05:38, 09.11.2018

Miałeś inny kolektor wydechowy niż większość tu ma
  • 0

#708 Tomsky

Tomsky
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Warszawa/UK
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:24, 09.11.2018

Czy ktoś jest w stanie odczytać i czym sterownik CL9 K24 polift??

Koniecznie potrzebny reflash i wykodowanie post lambdy.
  • 0

#709 total_psotal

total_psotal
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:WD
  • Silnik:mam
  • Wersja:europejska
  • KM:50+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:0
  • Nadwozie:Malowane
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:42, 09.11.2018

fajnie że latał z każdą zmianą :) szkoda że nie wpiął się w rolki i co zmiana pomiar. Bo tak nie wiemy teraz czy za każdym razem warunki były takie same, a i każde wpięcie może już nieco inaczej pokazać wynik, ale nadal szacun za robotę i pomiary :) jaki wpływ co ma, mniej więcej widać, a każde auto i tak zareaguje inaczej na różne zmiany.


  • 0

#710 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 213 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:06, 09.11.2018

Czy ktoś jest w stanie odczytać i czym sterownik CL9 K24 polift??

Koniecznie potrzebny reflash i wykodowanie post lambdy.

Pw

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Lublin, Rzeszów, Kraków, Katowice, Wrocław - Reflash; K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych;   Termin:25-27 października

  Zapraszam PW


#711 koski

koski
  • Forumowicz
  • 217 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:238
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 01:48, 10.11.2018

Tylko u nas w accord najbardziej zamula chyba kolektor wydechowy chyba jutro będę testować 3szt haha .
Bo jakoś coś mnie cały czas kusi =) hihi

Najbardziej zamulają ci co się w kolejkę do skrętu wpychają ;-).   

Już 3,5 roku jak się rozszedłem z Hondziną, było super, no ale ile można mieć kochanke na boku.

Ogólnie jak to mówi Major, Peugeot 406 2.0 lepiej się zbiera od dołu niż te K24 w serii.

Nie ma co kombinować:  Oddychać zimnym powietrzem, głęboki wdech i wydech.

Jak ktoś chce mieć najlepszy stosunek przyrostu wszystkiego do ceny to musi niestety zrobić tak jak u mnie.

Swojego czasu kolega mój robił w Civicu K24A3 z różnymi dodatkami i indywidualnymi strojeniami i wyszło... podobnie a kosztowało dużo więcej.

 

Wywalić odpowietrzenie odmy pod podwozie, ogrzewanie przepustnicy też, wyciąć kata, seryjny kolektor dolotowy w K24A3  to niezła maska gazowa, nieźle filtruje ale nie pozwala swobodnie oddychać. Wstawić każdy z Civic TypeR VIII (Euro czy Japan) , przydało by się też jakiś dobry nawiew zrobić powietrza, tylko nie K&N bo to cholerstwo jest długie i gdzieś tam schowane. Uszczelka pod kolektor dolotowy bo się żelastwo grzeje od byle czego (chłodnicy). Reflash oczywiście też. Daje dużo jak są takie przeróbki jak opisałem, daje prawie nic jak tych przeróbek nie ma. Jak ktoś ma kasę jeszcze to można wymienić kolektor wydechowy na taki co się dalej łączą rurki.

 

Robienie nowego układu wydechowego z kwasówki to strata pieniędzy.

 

Powiem szczerze że to co miałem w porównaniu z tym co kupowałem (seria) to był morderca. Tylko te hamulce.... Peugeot 307 1.6 hamuje znacznie lepiej.

Dziękuję że po pijaku coś mogłem napisać.. po latach.

 

Pozdro (nie wydawać na marne)


Użytkownik koski edytował ten post 01:51, 10.11.2018

  • 0

Usunięto !! Niezgodne z regulaminem !!

Mój BYŁY ACCORD   http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110


#712 piootrRz

piootrRz
  • Klubowicz
  • 734 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:executive-S ☺
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:42, 10.11.2018

Ale miałeś najlepszy oem kolektor ssacy (rrc) kolektor wydechowy której tu nikt nie ma i nie testował
  • 0

#713 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:37, 10.11.2018

Najbardziej zamulają ci co się w kolejkę do skrętu wpychają ;-).
Już 3,5 roku jak się rozszedłem z Hondziną, było super, no ale ile można mieć kochanke na boku.
Ogólnie jak to mówi Major, Peugeot 406 2.0 lepiej się zbiera od dołu niż te K24 w serii.
Nie ma co kombinować: Oddychać zimnym powietrzem, głęboki wdech i wydech.
Jak ktoś chce mieć najlepszy stosunek przyrostu wszystkiego do ceny to musi niestety zrobić tak jak u mnie.
Swojego czasu kolega mój robił w Civicu K24A3 z różnymi dodatkami i indywidualnymi strojeniami i wyszło... podobnie a kosztowało dużo więcej.

Wywalić odpowietrzenie odmy pod podwozie, ogrzewanie przepustnicy też, wyciąć kata, seryjny kolektor dolotowy w K24A3 to niezła maska gazowa, nieźle filtruje ale nie pozwala swobodnie oddychać. Wstawić każdy z Civic TypeR VIII (Euro czy Japan) , przydało by się też jakiś dobry nawiew zrobić powietrza, tylko nie K&N bo to cholerstwo jest długie i gdzieś tam schowane. Uszczelka pod kolektor dolotowy bo się żelastwo grzeje od byle czego (chłodnicy). Reflash oczywiście też. Daje dużo jak są takie przeróbki jak opisałem, daje prawie nic jak tych przeróbek nie ma. Jak ktoś ma kasę jeszcze to można wymienić kolektor wydechowy na taki co się dalej łączą rurki.

Robienie nowego układu wydechowego z kwasówki to strata pieniędzy.

Powiem szczerze że to co miałem w porównaniu z tym co kupowałem (seria) to był morderca. Tylko te hamulce.... Peugeot 307 1.6 hamuje znacznie lepiej.
Dziękuję że po pijaku coś mogłem napisać.. po latach.

Pozdro (nie wydawać na marne)

Witam kolegę, twoją Hondzie przejął mój brat (oczywiście zadowolony z zakupu) i dokładnie to samo powiedział o różnicy między Twoją a seria. Stwierdził że seria w ogóle nie jedzie a już nie było kolektora wydechowego u Ciebie także troszkę koni uciekło.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Sebaj edytował ten post 09:44, 10.11.2018

  • 0

#714 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 544 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 10:16, 10.11.2018

W zasadzie to tak, wydech, dolot, reflash i to jest wersja najbardziej opłacalna na odmulenie k24 - średnio z tego ze 210 da się ugrać.
Jak ktoś chce więcej to już bez sypania 100kami niewiele da się zrobić.


Sended from OnePlus 5T

421 i hiflow kat od hamera + reflash  - w moim przypadku bez ruszania dolotu  216KM wyszło na rolkach. 


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspacher. Serwis, naprawa...


#715 Jeremiasz

Jeremiasz
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano wczoraj, 12:34

Witam na Forum. Chciałbym podzielić się subiektywnymi odczuciami po reflashu w moim Accordzie. Jak wiadomo, w VIII genie apetyt automatu na moment obrotowy przypomina apetyt studenta na darmowe piwo, stąd też niepojęta dla posiadaczy dwusprzęgłówek różnica w sprincie do setki między automatem i manualem (9,4:7,9). Ponieważ niezręcznie jest autem, które wygląda na 300 KM (ach ten Type-S), jeździć z osiągami rzędu 130 KM, umówiłem się z Ralfim na reflash, który w silniku K24z3 z nieszczęśnie zintegrowaną głowicą i kolektorem jest rozwiązaniem najprostszym, najszybszym i najtańszym. Ponieważ pogoda była sprzyjająca i deszcz lał jak nigdy od pół roku we Wrocławiu, tym łatwiej było jeździć z butem w podłodze do odcinki - wszak takie są wymogi strojenia. Efekt niezły. Subiektywnie lepiej o ok 10-15 procent w odczuciu przyspieszenia. Lepiej też dochodzi do V-max, nie mierzyłem jednak stanu przed i po. Zwiększyło się też zużycie PB o ok. 0,5-0,7 litra. Skutek jest taki, że auto może nie jest żyletą, ale przypomina odczuciami kierowcy dość żwawy samochód, a każdy list polecony przyprawia mnie o przyspieszone bicie serca, czy to aby nie "decyzja administracyjna starosty":) Ponieważ jednak apetyt rośnie w miarę jedzenia, więc jeśli któryś z Szanownych Forumowiczów zajmujących się "upgradowaniem" zestawu VIII-2,4-automat mógłby coś zaproponować, to chętnie skorzystam. Pozdrawiam


Użytkownik Jeremiasz edytował ten post wczoraj, 15:54

  • 0

#716 PabloWschowa

PabloWschowa
  • Klubowicz
  • 153 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7- Pakiet TypeS - Skrzynia 6
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano wczoraj, 13:25

Przejrzyj temat WoWi-ego , tam znajdziesz dużo cennych rad ale z tego co pamiętam z tematu WoWi-ego to chyba 230 kunia to max co idzie z tego wyjąc bez turbo/kompresora


  • 1

#717 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Moderator
  • 326 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano wczoraj, 14:10

Jest tu też dwójka ziomków momtujących właśnie dmuchawki do swoich k24z3. Jeden ma turbo, drugi ma kompresor :) A bez turbo, to jak kolega wyżej napisał (teraz to autko ma Dacc). Tak więc jest się na nim wzorować ;) sam bym chciał mieć tyle hajsu, żeby kompresor wrzucić :)
  • 1
Pozdrawiam
Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"  http://www.accordklu...rnula-kulawego/

#718 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4475 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 17
Dobra

Napisano wczoraj, 14:30

Przejrzyj temat WoWi-ego , tam znajdziesz dużo cennych rad ale z tego co pamiętam z tematu WoWi-ego to chyba 230 kunia to max co idzie z tego wyjąc bez turbo/kompresora

Były projekty przedstawiane też tu na forum około 280-300KM ale to gruba rzeźba za kupę kasy
  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#719 Jeremiasz

Jeremiasz
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano wczoraj, 15:52

Podziwiam upór i zaangażowanie hondy w zamulenie tego modelu. Dzięki za porady. Grube prucie raczej nie wchodzi w grę, a optymalne pewnie byłoby włożenie głowicy od Type-R i zmodyfikowanie wydechu, a potem ustawienie całości na Hondacie (choć nie wiadomo co na to automat). Wniosek z tego, że najlepszym rozwiązaniem jest kupić A6 :depresja:


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq