Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wymiana czujnika spalania stukowego


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
136 odpowiedzi w tym temacie

#31 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:01, 22.05.2017

Jak to zrobiłeś ? Ten stary ułamałeś ?
  • 0
                       

#32 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 18:29, 22.05.2017

Tak. Dotknąłem go wtyczką (jeszcze nie wpiąłem) i opadł. Rozkruszyła się obudowa i wypadł ten zielony plastik z drutem i dwoma sprężynkami po bokach od niego (takie jak w żarówce ze skrzydełkami na końcach). Reszta została w bloku.


  • 0

#33 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:31, 22.05.2017

Daj spokój nic nie klej ..kupuj używkę OEM
  • 0
                       

#34 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 19:52, 22.05.2017

ciężko dostać nawet używkę niestety :/ na allegro jedna sztuka, na olx jedna sztuka :/ i obydwie wątpliwie wyglądają (mogą się też rozpaść jak na nie patrzę) oj będzie portfel płakał jak będzie trzeba do ASO się wybrać :(


  • 0

#35 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:57, 22.05.2017

Musisz zalutować te druciki do przetwornika piezo w czujniku tam, gdzie się urwały i skleić wszystko do kupy dobrym klejem. Jak to zrobisz porządnie to jeszcze na nim pojeździsz.


  • 0

#36 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 08:56, 23.05.2017

W piątek polutuję te druciki i zobaczę jak to się będzie sprawować. Jak zdechnie tego samego dnia, to wymieniam na inny OEM. Z używkami ciężka sprawa, jak z jakąś limitowaną edycją ^^ A ktoś z was może wymieniał ten czujnik w ASO? Wiem, że się cenią, ale opcję mi się kończą, a szkoda mi silnika zarzynać. I do tego nie mam pewności, że w ASO nie wcisną mi jakiejś padaki, która padnie po kilku kilometrach -.-
_________________
Tak ogólnie to można w ogóle jeździć bez tego czujnika? Czy silnik, panewki i wał korbowy dostaje wtedy mocno po dupie? Bo się boję jeździć bez tego czujnika :/

Użytkownik gons edytował ten post 07:04, 25.05.2017

  • 0

#37 kacek777

kacek777
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Kłodzko
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Vtec
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:41, 08.06.2017

Poszukuję takiego czujnika i nigdzie oprocz ASO 1000 zl nie moge znalezc, moze ma ktos.z Was jakies dojście do nowego czujnika.lub posiada do sprzedania dobrą uzywke?
  • 0

#38 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 09:33, 09.06.2017

Poszukuję takiego czujnika i nigdzie oprocz ASO 1000 zl nie moge znalezc, moze ma ktos.z Was jakies dojście do nowego czujnika.lub posiada do sprzedania dobrą uzywke?

Ja brałem od Jarusa ;) używki chodzą od 200-400 zł i są wątpliwej jakości, a przy tym słabo dostępne i bez gwarancji, że to OEM. Tak samo jest z zamiennikami, jednym działają, drugim dalej palą więcej, szarpią i gasną, mimo, że checka nie ma. Tego czujnika często się nie wymienia ;) On po prostu ze starości i przegrzania sam odpada. Fakt, można się pobawić w lutowanie i klejenie, ale jak ma po miesiącu znowu walić błędy to nie widzę sensu takiej zabawy :P Do tego, musiał byś mieć odpowiednie narzędzia, dostęp do kanału i anielską cierpliwość, żeby za każdym razem go samemu wkręcać i wykręcać, o ile go nie zgubisz podczas jazdy. Jak kupisz OEM to przynajmniej będziesz miał święty spokój z tym czujnikiem na lata ;) Fakt, tani nie jest to muszę przyznać :/


  • 0

#39 Porucznik91

Porucznik91
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:55, 02.07.2017

Witam czy ten czujnik jest coś warty czy szkoda czasu?http://allegro.pl/cz...6864650096.html

 

 

Wywala mi bład PO325 czasami gaśnie check i auto normalnie jedzie a za chwilę na jakieś nie równość się zapala czy to oznacza że jest do wymiany?


  • 0

#40 Pcman

Pcman
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Poland
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:31, 04.07.2017

Witam czy ten czujnik jest coś warty czy szkoda czasu?http://allegro.pl/cz...6864650096.html

 

 

Wywala mi bład PO325 czasami gaśnie check i auto normalnie jedzie a za chwilę na jakieś nie równość się zapala czy to oznacza że jest do wymiany?

Ja rok temu znalazłem accorda anglika do sprzedania na części, poprosiłem o wykręcenie czujnika, zapłaciłem 100 zł, zamontowałem i wszystko gra.


  • 0

#41 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:36, 04.07.2017

U mnie po naprawie jak dotąd jest OK, ale ja nigdy nie miałem błędów tego czujnika. Po prostu rozsypał się przy demontażu. To jest zwykły przetwornik piezo i jeśli nie został zmiażdżony mechanicznie to powinien działać.


  • 0

#42 strach

strach
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Krk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7 Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:18, 04.07.2017

@Porucznik91

 

Ja w mojej CL7 dziś wymieniałem. Problem zaczął się od błędu P0325, oczywiście sprawdziłem wiązkę ale wszystko ok bo podobnie raz na nie równościach wyskoczył błąd a raz na drodze jak parkiet, co dziwne przy diagnostyce normalnie pokazuje czujnik Volty jak narastają przy przyśpieszaniu. Błąd wymazany przez torque, po przejechaniu 60km ponownie błąd, kasowanie. dorwałem OEM za 100 zł tylko ze z 2.4 ale w katalogu jest kropka w kropkę to samo, wymiana 2h z przerwą na obiad i wystudzeniem silnika ;)


  • 0

#43 Porucznik91

Porucznik91
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:37, 07.07.2017

Jak dostać się do czujnika od spodu?


  • 0

#44 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:27, 07.07.2017

Tzn.?
Chcesz wymienić..?
Parę postów wcześniej pisałem jak to zrobić
  • 0
                       

#45 Porucznik91

Porucznik91
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:22, 10.07.2017

Wymieniłem dziś czujnik na zamiennik za 60zł z allegro wykasowałem błąd i auto przez 40km chodziło dobrze i teraz znowu wywaliło checka czy to wina tego czujnika czy to może mieć coś wspólnego z gazem że wywala błąd PO325?


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq