Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

VSA-problem

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
171 odpowiedzi w tym temacie

#106 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 22:46, 04.07.2018

Cześć :)
Kolega był szybszy ;)
W temacie Samodiagnostyka spinaczem masz link do Kasowanie Błędów ABS. Bez HDS (VII gen.).

Pozdrawiam
Tomek

P.S. do Hondy to tylko HDS, albo spinacz (ew. ELM do błędów silnika)... nawet nie podłączaj innych skanerów, bo może to spowodować powstanie błędów, tudzież skasowanie np. położenia neutralnego VSA...
  • 1

#107 chudini3

chudini3
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Gliwice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:12, 05.07.2018

Dzięki chłopaki za odpowiedź, dziś spróbuje ale obawiam się że to nic nie pomoże. 


  • 0

#108 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 14:18, 05.07.2018

Jeśli nie ma błędów, to powinno się udać. daj znać jak poszło :)


  • 1

#109 chudini3

chudini3
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Gliwice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:09, 05.07.2018

Chyba wychodzi błąd 75, czy ktoś wie co on oznacza?

http://youtu.be/PldeFgvYsW8


Użytkownik chudini3 edytował ten post 19:52, 05.07.2018

  • 0

#110 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 20:42, 05.07.2018

Twój błąd ma nr 66 a nie 75

Zerknąłem do ESM, w sekcji VSA

DTC 66:

 VSA Pressure Sensor (Inside of VSA Modulator-Control Unit) 
 
Czeka Cię regeneracja pompy ABS - modulatora (poszukaj na forum, ktoś tu regenerował i był zadowolony) lub wymiana na inny, sprawny
 
EDIT - post nr 12
 
i jeszcze

Użytkownik pawlik118 edytował ten post 20:47, 05.07.2018

  • 1

#111 chudini3

chudini3
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Gliwice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:14, 05.07.2018

Dzięki za odpowiedź. Jesteś pewny że wymiana pompy abs wystarczy? 


  • 0

#112 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:18, 05.07.2018

Dość częsta przypadłość w dieslach..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#113 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 21:54, 05.07.2018

Dzięki za odpowiedź. Jesteś pewny że wymiana pompy abs wystarczy? 

Nie mam doświadczenia w tym zakresie. Ale jest tu wiele wpisów w tej sprawie - przegrzeb się przez to. Wydaje się że wymiana lub naprawa załatwia sprawę. 


  • 0

#114 chudini3

chudini3
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Gliwice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:53, 07.07.2018

Panowie zamęczy mnie ten Accord. 

Wymontowałem pompę abs i mam ja o oznaczeniach : 57110-SEG-E610-M1

 

Pytanie z jakimi oznaczeniami podejdzie pompa do mojego Accorda tak żeby wszystko działało? 2.2 diesel kombi polift.

Na aukcjach nie ma pompy o moich oznaczeniach więc pytam czy ktoś wie czy inna podejdzie? 


  • 0

#115 chudini3

chudini3
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Gliwice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:56, 12.07.2018

Dalej nie mogę sobie poradzić z tym pieprzonym VSA. 

Ktos poleci jakiegoś dobrego elektromechanika z okolic Zabrza/Gliwic? 


  • 0

#116 Manior15

Manior15
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Wieluń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:39, 25.07.2018

Czy dtc 68 to walnięty czujnik STOP? Wyjęcie i czyszczenie pomoże?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#117 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 22:09, 25.07.2018

Abs 68.. Czujnik stop, rozbierz i czyśc
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#118 Vookie

Vookie
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:54, 26.07.2018

Dalej nie mogę sobie poradzić z tym pieprzonym VSA. 

Ktos poleci jakiegoś dobrego elektromechanika z okolic Zabrza/Gliwic? 

przerabiałem to jakiś czas temu, byłem w ASO i u kilku magików, wymieniłem pompę a pomogło... odłączenie czujnika VSA który był pod fotelem kierowcy, wyczyszczenie styków i wszystkie problemy zniknęły :-)


Sorry za odgrzanie kotleta ;-)

 

Mam mały problem. 

Mianowicie świeciła mi się poduszka kierowcy i świeci się wykrzyknik i vsa. Poduszka świeciła się bo była uszkodzona taśma, wymieniłem i już jest ok ale dalej świeci się VSA i wykrzyknik. 

Robiłem kilkukrotnie kalibracje czujnika metodą na spinacz i nic. 

Macie jakiś pomysł? Przez kompa delphi ds150 nie pokazuje żadnych błędów.

wyczyść styki i poruszaj kostką od VSA, u mnie pomogło po miesiącu poszukiwania innych przyczyn :-)


  • 0

Lukas


#119 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:26, 26.07.2018

Czyli wymieniłeś kolego pompę ? Czy co się dzieje? 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#120 ogrodniczek39

ogrodniczek39
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:51, 22.08.2018

Witam forumowiczów ,
Od miesiąca borykam się z problem z VSA , na desce rodzielczej pojawił mi się wykrzyknik oraz komunikat VSA . Czy ktoś poleci mi mechanika bądź  z okolic Kielc bądż Mielca gdzie mógłbym zaprowadzić samochód do naprawy . Na komputerze( chińskim)  pojawił się błąd 84-1 - Brak zapisu położenia neutralnego czujnika VSA. 
 

Z góry dziękuję za pomoc
 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq