Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Filtr na odmę

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#31 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:18, 17.11.2014

Z jednej strony rozumiem, a z drugiej nie :) Dopóki nie robisz grubych modów w układzie dolotowym to podgrzewanie temp powietrza w instalacji od odmy jest pomijalne dla podniesienia sprawności całego układu. Raczej zastąpienie fabrycznej rurki jest względem estetycznym niż jakimkolwiek performancem, chyba że naprawdę co tydzień skaczesz na tor i uderzasz w odcinę przez 2 godziny, wtedy ta odma ma prawo wywalić "kapkę" oleju która poleci w dolot :)

Nie wiem jak w H22 ale u mnie w K24 wystarczy pare nocnym wypadów z kolegami na miasto i trzeba 2-3 razy w roku czyścić dolot.


  • 0

#32 Emptytoja

Emptytoja
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Torun
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type s
  • KM:197
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:26, 20.11.2014

Jaka srednica jest na pokrywie zaworow w K24 ? 


  • 0

#33 WoWR

WoWR
  • Nowy
  • 32 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:13, 08.09.2015

Hej, pozwole sobie odkopać temat:

 

można też zastosować oil cath tank zamiast filtra, ale oczywiście filterek tańszy

 

Widziałem kilka silników z zamontowanymi obydwoma elementami - z filtrem i z oil catch tankiem, jest w tym jakiś sens? (pytanie oczywiście nie tylko do Krisssa).

Filtr pomaga wyrównać ciśnienie, a OCT łapie ten olej?


  • 0

#34 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 14:46, 12.09.2015

Hej, pozwole sobie odkopać temat:

 

 

Widziałem kilka silników z zamontowanymi obydwoma elementami - z filtrem i z oil catch tankiem, jest w tym jakiś sens? (pytanie oczywiście nie tylko do Krisssa).

Filtr pomaga wyrównać ciśnienie, a OCT łapie ten olej?

Wydaje się, że ma to jakiś sens. Po co ładować te resztkowe "wytryski" oleju z powrotem w dolot?

Wymieniałem rurkę na silikonową i widać na niej, że coś tam wylata. Wolę więc łapać to do OCT.

Właśnie dziś zamontowałem OCT, więc ile tego wyłapie, nie powiem Ci teraz :)


  • 0

#35 gold hammer

gold hammer
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:mazowieckie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:196000
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:48, 03.04.2020

Wydaje się, że ma to jakiś sens. Po co ładować te resztkowe "wytryski" oleju z powrotem w dolot?

Wymieniałem rurkę na silikonową i widać na niej, że coś tam wylata. Wolę więc łapać to do OCT.

Właśnie dziś zamontowałem OCT, więc ile tego wyłapie, nie powiem Ci teraz :)


A dlaczego producenci o tym NIE pomyśleli ?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq