Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

gaśnie po przełaczeniu na gaz


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
126 odpowiedzi w tym temacie

#121 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:57, 26.02.2015

No to jakbyś czytał uważnie, to byś zauważył, że już 3 zna mój problem, a jakoś żaden nie potrafi go rozwiązać...


A zadałem tylko prosty pytanie, o "wpięcie" w wiązkę tych przewodów, zamiast lutowanie kabli.......


  • 0

#122 sony90

sony90
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:28, 04.03.2015

No to jakbyś czytał uważnie, to byś zauważył, że już 3 zna mój problem, a jakoś żaden nie potrafi go rozwiązać...


A zadałem tylko prosty pytanie, o "wpięcie" w wiązkę tych przewodów, zamiast lutowanie kabli.......

 

Palo jak tam dałeś rade z tym LPG?


  • 0

#123 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:39, 04.03.2015

Siemka

 

Wiesz co, trochę mi się prywatnych spraw sporo nagromadziło ostatnio i jakoś tak z tym jeżdżę, ale.......   :-P

W niedzielę miałem niewielką trasę ok. 200km bardzo zróżnicowaną, miasto, wieś, ekspresówka i zauważyłem pewną anomalie... Nieważne jaki bieg miałem wrzucony, to ZAWSZE kiedy silnik był w zakresie obrotów między 2750-3100 obr/min i chciałem przyśpieszyć, wtedy zamuł, szarpnięcie i przełączało na Pb. Mając (np.) ~2100-2500 obr/min i przyśpieszając z tego zakresu wszystko było ok nawet do odcinki (ponad 6k rpm). Od tego czasu jeżdżę albo emerycko, albo "na młodziaka"   :-P  Od poniedziałku w czasie jazdy staram się zerknąć na obrotomierz i pilnować obrotów (albo redukcja i wyprzedzać z ponad 3k obrotów, albo spokojna jazda poniżej 80 km/h), a przez to nie przełączył się ani razu. A nie sorki, dziś na światłach jak stara "trójka" zaczęła gazować a w środku szczyl z laską to chciałem go zawstydzić, niestety nie spojrzałem i odcięło.   :-P  Ale na Pb moment go doszedłem i zrobiło im się głupio. (i love vtec)   :)

Teraz jakbyś wsiadł ze mną, to za każdym razem mógłbym wymówić: "Teraz się przełączy" i tak by było, gdybym tylko celowo wchodził na 2750-3100 obr/min i chciał z nich przyspieszyć.

Także moim zdaniem mieszanka w tym zakresie jest zbyt uboga. Mapsensor rozłożyłem - urwany był ten kabelek od temperatury. Lutownicą do elektroniki go zarobiłem i jest ok. Do soboty jeszcze będę niestety musiał tak jeździć, bo przez ww. sprawy prywatne nie mam głowy jeździć po gaziarzach. A w sobotę kolega, który sam sobie gaz zakłada i sam stroi swoją instalacje wsiądzie ze mną i z lapkiem i bedziem ustawiać.   :)

Mam nadzieję, że już będzie ok.


Użytkownik Palo edytował ten post 15:45, 04.03.2015

  • 0

#124 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 16:17, 04.03.2015

z tego co piszesz wnioskuje ze Reduktor nie nadąża w razie szybszego depniecia... przy Vtecu

tego przejscia nie moze ogarnąć i przebija na PB... albo próbować coś stroić albo wtryski, reduktor podejrzewać  


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#125 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:15, 04.03.2015

z tego co piszesz wnioskuje ze Reduktor nie nadąża w razie szybszego depniecia... przy Vtecu

tego przejscia nie moze ogarnąć i przebija na PB... albo próbować coś stroić albo wtryski, reduktor podejrzewać  

 

1. reduktor - szczegółowo opisane kilka postów wyżej

2. wtryskiwacze - szczegółowo opisane kilka postów wyżej

3. vtec - czy aby na pewno wg Ciebie załącza się w przedziale obrotów? Wątpię... Ja go bynajmniej bardziej słyszę powyżej 3700 rpm.

4. a tu pozwolę sobie wstawić raz jeszcze z poprzedniego mojego posta:  "A w sobotę kolega, który sam sobie gaz zakłada i sam stroi swoją instalacje wsiądzie ze mną i z lapkiem i bedziem ustawiać."

Sony90 zapytał, więc mu odpowiedziałem. A relację na pewno zdam w sobotę/niedziele po zabiegu.  :)


  • 0

#126 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 21:29, 04.03.2015

AD.3
vtec zalacza sie pod obciazeniem nawet juz przy 2300rpm a nie obciążony 3800rpm. Pozniej jest tylko IAB w kolektorze dolotowym i otwiera sie powyzej 4tys.
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#127 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:32, 04.03.2015

4. a tu pozwolę sobie wstawić raz jeszcze z poprzedniego mojego posta:  "A w sobotę kolega, który sam sobie gaz zakłada i sam stroi swoją instalacje wsiądzie ze mną i z lapkiem i bedziem ustawiać."

 

Relację na pewno zdam w sobotę/niedziele po zabiegu.    :)


Użytkownik Palo edytował ten post 21:33, 04.03.2015

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq