No to jakbyś czytał uważnie, to byś zauważył, że już 3 zna mój problem, a jakoś żaden nie potrafi go rozwiązać...
A zadałem tylko prosty pytanie, o "wpięcie" w wiązkę tych przewodów, zamiast lutowanie kabli.......
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 10:57, 26.02.2015
No to jakbyś czytał uważnie, to byś zauważył, że już 3 zna mój problem, a jakoś żaden nie potrafi go rozwiązać...
A zadałem tylko prosty pytanie, o "wpięcie" w wiązkę tych przewodów, zamiast lutowanie kabli.......
Napisano 15:28, 04.03.2015
No to jakbyś czytał uważnie, to byś zauważył, że już 3 zna mój problem, a jakoś żaden nie potrafi go rozwiązać...
A zadałem tylko prosty pytanie, o "wpięcie" w wiązkę tych przewodów, zamiast lutowanie kabli.......
Palo jak tam dałeś rade z tym LPG?
Napisano 15:39, 04.03.2015
Siemka
Wiesz co, trochę mi się prywatnych spraw sporo nagromadziło ostatnio i jakoś tak z tym jeżdżę, ale.......
W niedzielę miałem niewielką trasę ok. 200km bardzo zróżnicowaną, miasto, wieś, ekspresówka i zauważyłem pewną anomalie... Nieważne jaki bieg miałem wrzucony, to ZAWSZE kiedy silnik był w zakresie obrotów między 2750-3100 obr/min i chciałem przyśpieszyć, wtedy zamuł, szarpnięcie i przełączało na Pb. Mając (np.) ~2100-2500 obr/min i przyśpieszając z tego zakresu wszystko było ok nawet do odcinki (ponad 6k rpm). Od tego czasu jeżdżę albo emerycko, albo "na młodziaka" Od poniedziałku w czasie jazdy staram się zerknąć na obrotomierz i pilnować obrotów (albo redukcja i wyprzedzać z ponad 3k obrotów, albo spokojna jazda poniżej 80 km/h), a przez to nie przełączył się ani razu. A nie sorki, dziś na światłach jak stara "trójka" zaczęła gazować a w środku szczyl z laską to chciałem go zawstydzić, niestety nie spojrzałem i odcięło. Ale na Pb moment go doszedłem i zrobiło im się głupio. (i love vtec)
Teraz jakbyś wsiadł ze mną, to za każdym razem mógłbym wymówić: "Teraz się przełączy" i tak by było, gdybym tylko celowo wchodził na 2750-3100 obr/min i chciał z nich przyspieszyć.
Także moim zdaniem mieszanka w tym zakresie jest zbyt uboga. Mapsensor rozłożyłem - urwany był ten kabelek od temperatury. Lutownicą do elektroniki go zarobiłem i jest ok. Do soboty jeszcze będę niestety musiał tak jeździć, bo przez ww. sprawy prywatne nie mam głowy jeździć po gaziarzach. A w sobotę kolega, który sam sobie gaz zakłada i sam stroi swoją instalacje wsiądzie ze mną i z lapkiem i bedziem ustawiać.
Mam nadzieję, że już będzie ok.
Użytkownik Palo edytował ten post 15:45, 04.03.2015
Napisano 16:17, 04.03.2015
z tego co piszesz wnioskuje ze Reduktor nie nadąża w razie szybszego depniecia... przy Vtecu
tego przejscia nie moze ogarnąć i przebija na PB... albo próbować coś stroić albo wtryski, reduktor podejrzewać
Napisano 21:15, 04.03.2015
z tego co piszesz wnioskuje ze Reduktor nie nadąża w razie szybszego depniecia... przy Vtecu
tego przejscia nie moze ogarnąć i przebija na PB... albo próbować coś stroić albo wtryski, reduktor podejrzewać
1. reduktor - szczegółowo opisane kilka postów wyżej
2. wtryskiwacze - szczegółowo opisane kilka postów wyżej
3. vtec - czy aby na pewno wg Ciebie załącza się w przedziale obrotów? Wątpię... Ja go bynajmniej bardziej słyszę powyżej 3700 rpm.
4. a tu pozwolę sobie wstawić raz jeszcze z poprzedniego mojego posta: "A w sobotę kolega, który sam sobie gaz zakłada i sam stroi swoją instalacje wsiądzie ze mną i z lapkiem i bedziem ustawiać."
Sony90 zapytał, więc mu odpowiedziałem. A relację na pewno zdam w sobotę/niedziele po zabiegu.
Napisano 21:29, 04.03.2015
Napisano 21:32, 04.03.2015
4. a tu pozwolę sobie wstawić raz jeszcze z poprzedniego mojego posta: "A w sobotę kolega, który sam sobie gaz zakłada i sam stroi swoją instalacje wsiądzie ze mną i z lapkiem i bedziem ustawiać."
Relację na pewno zdam w sobotę/niedziele po zabiegu.
Użytkownik Palo edytował ten post 21:33, 04.03.2015
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych