Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Chwilowe zdławienie/szarpnięcie silnika i-ctdi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
64 odpowiedzi w tym temacie

#1 bartek_bart

bartek_bart
  • Forumowicz
  • 401 postów
  • Skąd:Evesham UK/Grudziądz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:25, 14.05.2013

witam.

przejrzałem trochę tematów i znalazłem w sumie jeden podobny jednak okoliczności pojawiania się problemu nie były do końca sprecyzowane. W poprzednim acco , który de facto był taki sam jak obecny tyle że sedan nie miałem takiej sytuacji. Wczoraj i dziś w drodze do pracy miałem sytuację polegającą na tym , że silnik/auto zadławiło się na sekundę tak jakby ktoś wcisnął mi hamulec lub wystapił chwilowy brak dopływu paliwa po czym ciągnął do przodu bez problemów. Żadna kontrolka się nie zapaliła , jak również żaden błąd nie wyskoczył. Sytuacja w jakiej miało to miejsce była nastepująca. Dojeżdzałem do ronda na które wjechałem na 3 biegu dość ciasno i dynamicznie skręcając na nim w prawo ( mowa tu oczywiście o rondzie w UK :mrgreen: ). Auto dosyć mocno przechyliło się na lewą stronę. Na wyjściu z ronda dosyć mocno depnąłem na gaz ( cały czas na 3 biegu ) i wtedy auto najpierw się zdławiło a potem zaczęło ciągnąć do przodu. Żeby było smieszniej sytuacja miała miejsce na tym samym rondzie dzień po dniu :mrgreen: . Na prostym odcinku taka sytuacja jeszcze mi się nie zdarzyła.

I teraz pytanie do was z czym ten problem połączyć i co może być jego przyczyną?? Mi na myśl najpierw przyszedł filtr paliwa ( to byłoby pół biedy jak to mawiają ;-) ) . Nie wiem kiedy był wymieniany ostatni raz... może jest zasyfiony i w takiej sytuacji jak miałem nastapiło chwilowe odcięcie dopływu paliwa a może to coś innego... ??

Pozdrawiam
  • 0

2d1b2050706e5282m.jpg


#2 lukaswch94

lukaswch94
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Wałbrzych
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:47, 14.05.2013

Witam.
Mam duzo starszego accorda od Cb tez w dieslu, odrazu mówie ze nie znam sie za bardzo na mechanbice itp ale mialem podobny przypadek jak Ty tylko ze w moim przypadku przerywał od 2 tys obrotów jakby wogole paliwa nie dostawał, szarpało autem i nie chciał sie wkrecac na obroty, raz było dobrze raz nie, razem z tata zaczelismy najpierw od filtra paliwa i naszczescie zakonczylismy na tym gdyz w filtrze była wina, czytałem gdzies ze accordy są "wrazliwe" na filtry , bynajmniej te starsze, nie wiem jak jest w nowych ale na Twoim miejscu zaczą bym od filtra :) Pozdrawiam:)
  • 0

#3 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:20, 14.05.2013

tez bym zaczal od filtra paliwa, zwlaszca ze nie wiesz kiedy byl wymieniany, koszt ok £50 ori Hondowski plus ok 1h spokojnej robotki ;-)
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#4 bartek_bart

bartek_bart
  • Forumowicz
  • 401 postów
  • Skąd:Evesham UK/Grudziądz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:01, 14.05.2013

tez bym zaczal od filtra paliwa, zwlaszca ze nie wiesz kiedy byl wymieniany, koszt ok £50 ori Hondowski plus ok 1h spokojnej robotki ;-)


wymieniałeś może u siebie?? czy to taki?? http://cgi.ebay.co.u...atchlink:top:en
  • 0

2d1b2050706e5282m.jpg


#5 bartoszwrc

bartoszwrc
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:RRS/Lincolnshire
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive+
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:39, 15.05.2013

Ja również zaczalbym od filtra paliwa.
Na ebayu możesz kupić caly zestaw serwisowych, tj. wszystkie filtry za 78f z przesyłka (oczywiście ori). Wychodzi duzo taniej niż kupowanie q z osobna. Nie podlinkuje,bo pisze z telefonu, ale w ebayu wpisz honda accord genuine service kit I powinno znaleźć. Przy zakupie podajesz numer rejestracyjny I na tej podstawie dobierają Ci filtr paliwa, bo różni sie w przed I polifcie.
Jeśli to nie pomoze spróbuj przeczyscic MAF sensor na kolektorze dolotowym.
  • 0

:shock:...jak dla mnie fura No.1 na UK

To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/

www.typeaccord.co.uk


#6 bartek_bart

bartek_bart
  • Forumowicz
  • 401 postów
  • Skąd:Evesham UK/Grudziądz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:04, 15.05.2013

Bartoszwrc pytam o sam filtr paliwa bi 2k km temu byl serwis robiony i wymienione filtry ileju powietrza i kabinowy oraz olej. No chyba ze zostawilby reszte filtrow na nastepna wymiane.
  • 0

2d1b2050706e5282m.jpg


#7 bartoszwrc

bartoszwrc
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:RRS/Lincolnshire
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive+
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:36, 15.05.2013

No wlasnie o to chodzi, przecież to jeść nie wola.
  • 0

:shock:...jak dla mnie fura No.1 na UK

To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/

www.typeaccord.co.uk


#8 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:33, 15.05.2013

jak nie ma

wymieniałeś może u siebie?? czy to taki?? http://cgi.ebay.co.u...atchlink:top:en

niby do polifta, ale nie kojarze jaki byl nr czesci, tak jak pisze Bartek, jak nei ma problemow to poczekaj do nastepnego serwisu i pozniej sobie pamietaj kiedy wymienic, ja staram sie co rok ;-)
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#9 bartek_bart

bartek_bart
  • Forumowicz
  • 401 postów
  • Skąd:Evesham UK/Grudziądz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:08, 15.05.2013

niby do polifta,


przedlift chyba ma wyższy filtr z rurkami na górze, więc ten powinien być ok
  • 0

2d1b2050706e5282m.jpg


#10 bartoszwrc

bartoszwrc
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:RRS/Lincolnshire
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive+
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:34, 15.05.2013

niby do polifta,


przedlift chyba ma wyższy filtr z rurkami na górze, więc ten powinien być ok

Tak, jak piszesz do przedlifta jest dluzszy, wezszy filtr i bez dziury na spodzie.
  • 0

:shock:...jak dla mnie fura No.1 na UK

To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/

www.typeaccord.co.uk


#11 toopmen

toopmen
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Radymno
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:23, 17.05.2013

Mi się to zdarza na prostej drodze jak wyprzedzam na 3 biegu , to szarpie , wtedy musze wrzucić bieg 4 lub popuscic gazu , wymieniane miałem wszystkie filtry , sprawdzałem czy filtr paliwa jest dobrze podpięty , i problem dalej występuje , lecz nie nagminnie ...., chętnie posłucham porad :)
  • 0
All Day All Night Driving

#12 bartek_bart

bartek_bart
  • Forumowicz
  • 401 postów
  • Skąd:Evesham UK/Grudziądz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:33, 17.05.2013

A gdzie w ogole znajduje sie filtr paliwa w acco 2.2?
  • 0

2d1b2050706e5282m.jpg


#13 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:44, 17.05.2013

na scianie grodziowej, mniej wiecej na wysokosci filtra powietrza ;-)
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#14 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:19, 17.05.2013

u mojego ojca też na prostej się zdarza co jakiś czas, u mnie póki co nie... czy Knecht to ORI ?
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#15 bartoszwrc

bartoszwrc
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:RRS/Lincolnshire
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive+
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:09, 18.05.2013

Nie, ori jest Bosch.
  • 0

:shock:...jak dla mnie fura No.1 na UK

To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/

www.typeaccord.co.uk





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq