Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Tarcze klocki zaciski VII gen.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1166 odpowiedzi w tym temacie

#916 stypek23

stypek23
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Leicester/Łomża
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:18, 17.05.2019

Dzieki za pomoc. Heble maja byc bardzo dobre. Ograniczenia hehe jakie ograniczenia? Oczywiscie predkosci w granicach rozsadku dostosowane do danej sytuacji warunkow na drodze itp miedzy 160-190km/h jak lece do pracy spozniony :) Do Polski jadac na autobanie tez trzeba hamowac i to ostro czasami. Nie mowie juz o angielskich kierowcach oni to potrafia zaskoczyc na autostradzie. Takze podsumowujac tryb jazdy bardzo zroznicowany raczej sportowy stad bylo pytanie o zestaw inaczej byl zalozyl cos zwyklego.
  • 0

#917 maro1973

maro1973
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:londyn-Bochnia
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:15, 20.05.2019

Witam. Panowie mam pytanie odnośnie rodzaju klocków hamulcowych do Accorda VII 2.4 Tourer na przednią oś. Chodzi o to ,że nie wiem jaki ma być rodzaj tych klocków. Wiem ,że są dwa systemy. Jeden Akebono i jeszcze jeden. Które będą pasować do mojego auta? Dziękuję.
  • 0

#918 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 12:22, 20.05.2019

masz zaciski z przodu ATE


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#919 marlubin

marlubin
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:k/Krakowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:26, 21.05.2019

Słabość seryjnych hamulców jest masakryczna.

Forumowicze mogilbyscie podsumować jakie zestawy (jaka średnica tarczy) i z jakiego modelu pasuje 1:1 (bez dodatkowych modyfikacji) do accorda VII 2.0 sedan CL7 i jaka najmniejsza srednica felgi jest do nich konieczna. Interesuje mnie głównie przód ale tył tez mysle o zmianie głownie ze wzgledu na szybko zużywające sie klocki. 


Użytkownik marlubin edytował ten post 21:50, 21.05.2019

  • 0

#920 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 21:46, 21.05.2019

W Twoim przypadku najprawdopodobniej z przodu masz tarcze 280mm. 

Opcje na przód

 

- montaż jarzm i tarcz 300mm (z każdej innej wersji niż Twoja) (felgi min 16")

- montaż zacisków i tarcz z Accord VIII TypeS - tarcze 320x32, zacisk dwutłoczkowy. Nie do każdej felgi pasują.

 

Tył

zmiana tarcz z obecnych 260 na 305 z CRV + adaptery pod zaciski np. od wodzireja.


Użytkownik pawlik118 edytował ten post 21:46, 21.05.2019

  • 0

#921 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 22:11, 21.05.2019

Jeszcze jedna z lepszych opcji jest dwutloczkowy zacisk i jarzmo z accorda typer 300mm
Felga minimum 16 cali
Dla.zacisku 320mm min 17 cali i jeszcze trzeba sprawdzic czy bedzie pasowac pod felge, zeby ramiona nie tarly o zacisk
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#922 marlubin

marlubin
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:k/Krakowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:19, 22.05.2019

W Twoim przypadku najprawdopodobniej z przodu masz tarcze 280mm. 

 

 

Tak obecnie mam tarcze 280mm,

 

Czy przy zalożeniu tarcz 300mm i jarzm - tłoczki są takie same, czy większej srednicy?

 

Czy po zmianie na ten komplet jest faktycznie zauważalna poprawa podczas hamowania?

 

Tył

zmiana tarcz z obecnych 260 na 305 z CRV + adaptery pod zaciski np. od wodzireja.

 

z ktorej gen CRV ?


Użytkownik marlubin edytował ten post 20:26, 22.05.2019

  • 0

#923 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 20:38, 22.05.2019

Wszystko jest w temacie, wystarczy poszukać,zajmie to może 2 minuty.... wyszukiwarka nie gryzie.

 

Proszę

http://www.accordklu...-305-mm-cl7cl9/


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#924 MahaRadza

MahaRadza
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:03, 23.05.2019

Mam taki problem, tarcze z przodu się coś pokrzywiły, dziwne bo nie są to tanio budżetowe tarcze, a EBC Turbo Groove, nie wiem co jest powodem. Raczej na gwarancję nie ma co oddawać, bo EBC ma warunki, że 6 miesięcy bądź 16 tys km, a u mnie już ponad rok i ok. 45 tys km.
Co można zrobić? Ktoś coś doradzi bądź miał podobny problem?
  • 0

#925 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 12:08, 23.05.2019

Nawet najlepsze tarcze trafi szlag jak piasty krzywe, trzeba zrobić pomiar bicia choć to i tak już trochę za późno bo trzeba było to zrobić przed założeniem tych turbo tarcz.
  • 0

#926 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 14:07, 23.05.2019

teraz to już tylko zmierzyć bicie piast, jak będzie w normie to albo nowe tarcze albo próbować przetoczyć te które masz, ale musi zrobić to ogarnięty tokarz


  • 0

#927 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:37, 23.05.2019

45 tys to dobry wynik
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#928 MahaRadza

MahaRadza
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:42, 24.05.2019

Nawet najlepsze tarcze trafi szlag jak piasty krzywe, trzeba zrobić pomiar bicia choć to i tak już trochę za późno bo trzeba było to zrobić przed założeniem tych turbo tarcz.


Cieszę się, że jesteś wszechwiedzący, jednak jak czegoś nie wiesz, nie zakładaj od razu z góry.

Ktoś poleci ogarniętego tokarza w Krakowie bądź pod Krakowem?

#Seth, po Twoim wpisie wnioskuję, że tarcze nacinane i nawiercane wytrzymują mniej niż gładkie, czy źle zrozumiałem?
  • 0

#929 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 22:40, 24.05.2019

Dobrze zrozumiales :)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#930 MahaRadza

MahaRadza
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:34, 25.05.2019

O widzisz nawet nie wiedziałem, bo wcześniej nie miałem z nimi do czynienia. A Ty mniej więcej ile robiłeś na nich km?
Sądziłem, że jeszcze jeden klocek zjeżdżę, a widzę, że mogę się rozczarować.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq