Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Wkładki K&N vs Pipercross

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#31 billiejoe

billiejoe
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:K24
  • Wersja:EP3
  • KM:2XX
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:56, 28.04.2013

średnica przewodu/węża przez który ssie powietrze ma znacznie co do dzwięku?
tzn. im wieksza tym głośniej?

Niekoniecznie, ale z średnicą nie ma co szaleć bo nadmiar powietrza przy zbyt małej dawce paliwa będzie znacznie pogarszał osiągi ;-)
  • 0

#32 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 21:13, 28.04.2013

przecież i tak więcej nie puści niż może...
tak komputer steruje ze Wiecej powietrza nie bedzie mogł zassac. od tego jest stosowny sensor.

[ Dodano: 2013-04-28, 22:14 ]
cały czas by mi błedy łapał ze za Uboga mieszanka.
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#33 billiejoe

billiejoe
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:K24
  • Wersja:EP3
  • KM:2XX
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:35, 29.04.2013

Bardziej chodzi mi o ciśnienie z jakim powietrze jest zasysane...wiadomo że wszędzie jest szereg czujników etc ale jestem zdania żeby rura nie przekraczała zbyt mocno średnicy samej przepustnicy
  • 0

#34 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 22:04, 01.05.2013

zmian przed filtrem nie planuje. tylko za nim.
o to Tylko pytam.
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#35 h2one

h2one
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:Łódź
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:25, 04.07.2013

filtr powietrza k&n nie stożek tylko oryginalny taki jak seryjny
czy po założeniu trzeba mapować silnik w związku z inną dawką powietrza?
  • 0

#36 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:35, 04.07.2013

nie, bo różnica jest praktycznie znikoma.
  • 0

#37 stalker7

stalker7
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Liquid Power Gas
  • KM:200~
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:54, 13.08.2014

ja użytkuje już jakiś czas pipercrossa
dźwięk delikatnie lepszy basowy ale naprawdę delikatnie, za to co najlepiej czuć to elastyczność przy niskich obrotach przy 1500 jedzie normalnie dopiero od 1200 zaczyna czuć, że troszkę się dławi ale przy wcześniejszym filtrze dławić się zaczynał już od 1500 i nie chciał tak ładnie jechać na niskich obrotach :)  przed reflashem to wogole inna historia byla  ale po zmianie filtra po reflashu zauważalna różnica na +
też miałem swego czasu taki dylemat k&N więcej trochę powietrza puszcza ale za to pipercross dużo lepiej filtruje gąbka jest gęsta nic nie przeleci, według producenta PC wkład daje 30% lepszy przepływ powietrza od OEM filtra, więc wole tańszą z lepszym filtrzeniem


Użytkownik stalker7 edytował ten post 09:57, 13.08.2014

  • 0

#38 Karbala

Karbala
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:217
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 42
Super

Napisano 11:14, 05.04.2015

ok. w poniedzialek cos ogarne :)

 

No i co z tym filmikiem , dasz radę coś nagrać bo ciekawy jestem


  • 0

No Red Line no Fun :)


#39 PrzemekEPJ

PrzemekEPJ
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:Będków,łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:01, 18.11.2016

Ktoś się wypowie na temat wkładki K&N i ściąga cały syf czy przepuszcza?
  • 0

#40 piersmen

piersmen
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Wieliczka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:195
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:18, 23.11.2016

Ktoś się wypowie na temat wkładki K&N i ściąga cały syf czy przepuszcza?

Dzisiaj założyłem do CL9  K&N. Zwykły filtr był zapchany, Wniosek taki że dużo syfu jednak leci , ale w acco IV mam K&N już ponad dwa lata i czasem trzeba go przedmuchać kompresorem olejek i spokój. A według mnie w porównaniu z zamiennikiem ze sklepu duże różnica na plus , autko odżywa . Co do simoty i pipercrosa nie wiem czy jest różnica względem K&N , napewno względem zamiennika będzie. Ale z K&N byłem zadowolony i teraz też dam mu plusa:)


  • 0

#41 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:22, 26.12.2016

zdejmował ktoś kolanko przed obudową filtra w 7 genie?? walory dzwiękowe są zdumiewające i zastanawiam się o ile głośniej było by z dolotem... ktoś coś w tej kwestii??


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq