Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Bardzo Pilne. Wymiana żarnika

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#1 M@STER

M@STER
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Warka
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:47, 17.07.2011

Witam może mnie ktoś pokierować do postu w którym opisany jest sposób wymiany żarnika od strony kierowcy lub napisać jak to zrobić . Mam Problem z dostaniem się do żarnika z powodu jak wiadomo słabego dostępu. Czy konieczny jest demontaż którejś części itd.
  • 0
Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty by swoim pojmowaniem istoty sprawy nie peszył przełożonego.

Ukaz cara Rosji Piotra I z dnia 9 grudnia 1708 r.

#2 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 09:50, 17.07.2011

szukaj - wymiana żarnika - układ elektryczny

proszę bardzo http://www.accordklu...wymiana arnikw
  • 0

#3 M@STER

M@STER
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Warka
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:06, 17.07.2011

Akurat mało pomocny post czytałem go już wcześniej. Przyznam że nigdy nie wymieniałem żarówki w tym samochodzie. Chodzi mi bardziej o to jak rozbroić osłonę z tyłu lampy żeby się dostać do żarnika bo to że drucik mocujący trzeba zdjąć to wiem bo to raczej standard.
  • 0
Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty by swoim pojmowaniem istoty sprawy nie peszył przełożonego.

Ukaz cara Rosji Piotra I z dnia 9 grudnia 1708 r.

#4 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:10, 17.07.2011

przekrecasz dekiel i masz druciki/sprezynki
  • 0

#5 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 10:12, 17.07.2011

to co mówi manual na temat wymiany żarówki HID

1. Upewnić się, że znany jest kod radia i systemu nawigacyjnego zabezpieczający przed kradzieżą, zanotować częstotliwości zaprogramowanych stacji radiowych.

2. Wyłączyć przełącznik zespolony świateł.

3. Odłączyć przewód ujemny akumulatora, a następnie przewód dodatni.

4. Wymontować akumulator.

5. Wymontować śrubę typu Torx za pomocą końcówki nasadowej Torx T20.

6. Przekręcić osłonkę (A) o 45 ° w lewo, aby wyjąć ją z reflektora.
Dołączona grafika

7. Przekręcić oprawkę (A) o 45 ° w lewo, aby wyjąć ją z żarówki (B).

8. Wyciągnąć sprężynę ustalającą © z żarówki, a następnie wyjąć żarówkę.
Dołączona grafika

9. Zamontować nową żarówkę w kolejności odwrotnej do procedury wymontowania. Sprawdzić, czy nacięcia na żarówce zostały dopasowane do wypustek w reflektorze.

10. Po podłączeniu akumulatora należy wprowadzić kod zabezpieczający radio i system nawigacji, a następnie ustawić częstotliwości stacji radiowych zaprogramowanych przez klienta.
  • 0

#6 M@STER

M@STER
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Warka
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:18, 17.07.2011

Dziękuje bardzo o to Polska walczyła :)
  • 0
Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty by swoim pojmowaniem istoty sprawy nie peszył przełożonego.

Ukaz cara Rosji Piotra I z dnia 9 grudnia 1708 r.

#7 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 10:19, 17.07.2011

no chyba spełnione zostało Twoje marzenie :))
  • 0

#8 Marcin503

Marcin503
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Łęczyca
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EXE
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:33, 15.07.2014

odrzeje troche temat...wczoraj przestał mi świecić jeden xenon (strona pasażera). Po sprawdzeniu żarówek okazuje się że obie świecą... czyżby przetwornica padła? Moje pytanie to czy jest możliwość jej sprawdzenia jakkolwiek?


przepiłem gdzieś instrukcję do accorda a w sumie zacząłbym od sprawdzenia bezpieczników...tylko nie wiem który odpowiada za światła po stronie pasażera ?


  • 0

#9 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 460 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:36, 15.07.2014

Podmień jeszcze zaplonniki stronami bo może to on się popsuł

Wysłane z mojego Galaxy S5 za pomocą Tapatalka
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCA5</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>

#10 Marcin503

Marcin503
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Łęczyca
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EXE
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:58, 15.07.2014

tak też zrobię...a czy one są jakoś przykręcane? (coś mi się kojarzy że jakaś śruba je trzyma)


  • 0

#11 Marcin503

Marcin503
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Łęczyca
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EXE
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:47, 15.07.2014

nie jest przykręcany..tylko? przylutowany w kloszu? da radę to zdemontować bez wyciągania całej lampy??


  • 0

#12 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 460 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:34, 15.07.2014

Z tego co pamiętam to nie jest ani przykre ana ani lutowania. Są tylko kabelki do wypięcia.

Wysłane z mojego Galaxy S5 za pomocą Tapatalka

Użytkownik Ulababu edytował ten post 11:35, 15.07.2014

  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCA5</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>

#13 Marcin503

Marcin503
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Łęczyca
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EXE
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:19, 15.07.2014

okazuje się że przepala mi bezpiecznik także jakieś zwarcie w układzie...


  • 0

#14 Marcin503

Marcin503
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Łęczyca
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EXE
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:40, 15.07.2014

czy zapłonnik da sie zdemontować nie wyjmując całej lampy?


  • 0

#15 chrismave

chrismave
  • Forumowicz
  • 216 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.5
  • Wersja:IS250 mk3
  • KM:207
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:31, 19.03.2015

Witam,

Moje ogólne wrażenie to, że Honda w fabrycznej instalacji Xenon to wielka porażka (VII gen). Samo D2S w sobie jest jakimś nieporuzumieniem (oddzielny zapłonnik o żywotności takiej jak palnik, więc cena wymiany x2)

Mam dwa accordy CL7 - jeden z fabryczną instalacją halogenową przerobioną na "chińczyka" - 2.5 roku bez żadnych problemów (naprawdę - cena ~150PLN komplet z dobrą przetwornicą).

Mój drugi accord CL7 z fabryczną instalacją HONDA D2S - notoryczne problemy.....zapłonnik w ASO --> 1000 PLN (1szt.), oczywiście go nie kupiłem i szukam rozwiązania.

Zawsze byłem zwolennikiem oryginału ale w tym przypadku z uwagi na koszty to jakaś kpina.....Komplet bez reflektorów to jakies parę tysięcy..............

PS. Ostatnio pękło mi cięgno tylne do regulacji ustawienia reflektorów Xenon - ASO --> ~1000 PLN (występuje tylko z czujnikiem). Będzie za chwilę manual co do wymiany na zamiennik własnej produkcji - koszt ok. 30 PLN. 

Pozdrawiam i zachęcam do rozwiązania problemów tych zapalników i przetwornic w cenie adekwatnej do tych elementów (tam żadnej kosmicznej technologii nie ma). 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq