XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana tylnych klocków hamulcowych
#31
Napisano 19:23, 22.04.2011
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#32
Napisano 19:32, 22.04.2011
#33
Napisano 19:49, 22.04.2011
pozdrawiam Andrzej
#34
Napisano 20:35, 22.04.2011
zacisk tylny wyglada ja w cc700
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#35
Napisano 20:38, 22.04.2011
#36
Napisano 21:08, 23.04.2011
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#37
Napisano 11:53, 20.07.2011
Pozdrawiam
#39
Napisano 10:57, 21.07.2011
#40
Napisano 11:00, 21.07.2011
#41
Napisano 11:16, 21.07.2011
Moze i tak ale z drugiej strony tą informację miałem z dwóch serwisów - po prostu tylne padły mi w trasie i zaczęły szurać o tarczę to podjechałem do serwisu chyba w Świdnicy i kolo mi zmienił na szybko ale powiedział, że przednie też są juz do wymiany. Spytałem tylko czy się dokulam jeszcze z tausena, bo mi wtedy śpieszno było. No i potem jak powróciłem do chaty i pojechałem na przegląd to stwierdzili, że trzeba wymienić. Ja akurat mam taką robotę, że auto muszę mieć zawsze sprawne pod ręką, tylne klocki przy przegladzie 40 tys. km były jeszcze cacy, zostawili je a to przy niecałych 60 tys. oddały ducha (poszły oba wewnętrzne). I stoisz na jakimś zadupiu, masz poumawiane jakieś terminy i trzeba to wszystko odwoływać i dymać do najbliszego serwisu. Tak więc mi lepiej jest je wczesniej wymienić.navaja, oni Ci powiedzieli ze sa na 1000-1500 a tak naprawde to jeszcze byz z 6-7kkm zrobil:) mi tez mowili ze przednie sa na gora 5kkm a ja zrobilem na tym jeszcze 20 ale fakt byly zdarte prawie do metalu.
Oczywiście granicach rozsądku, bo jak pamiętam przed pierwszym przeglądem podjechałem do znanego warszawskiego ASO to mi wmawiano, że przednie klocki będę musiał koniecznie wymienić przy 20 tys. km a przy 30 tys. km to na mur.
#42 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:01, 15.08.2011
#43
Napisano 20:06, 15.08.2011
#44
Napisano 11:40, 06.10.2011
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych