Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Wymiana tylnych klocków hamulcowych


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
133 odpowiedzi w tym temacie

#31 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:23, 22.04.2011

nie wiem co jest w sedanie ;-) , daj numer to porównamy ;-)
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#32 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:32, 22.04.2011

Ale numer czego? Bo tarcza jest większa. O ile pamiętam to w kombi 280 a w sedanie 260. Tylko że w kombi są tarczo bębny tak?
  • 0

#33 aktak

aktak
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Radom
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:49, 22.04.2011

witam, dołączę do tematu, tak w kombi są tarczobębny 8-)
  • 0

pozdrawiam Andrzej


#34 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:35, 22.04.2011

tak są tarczobebny, a tarcza ma 282 mm, klocki się czymś różnią, czy mnie wiem bo nie mam sedana ;-)
zacisk tylny wyglada ja w cc700 :r
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#35 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:38, 22.04.2011

To chyba sobie popatrzę jaka jest różnica bo aż dziwne że tak szybko by Ci się starły.
  • 0

#36 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:08, 23.04.2011

wymienione, przebiegło bez zakłóceń, zamiast 1300 zł w aso poszło 300 zł i troszkę mojego czasu :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#37 longi12

longi12
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:kołobrzeg
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:53, 20.07.2011

Koledzy podpowiedzcie czy tylne tłoczki w zaciskach to się wkręca czy normalnie wciska? Wczoraj chciałem wymienić tylne klocki, zabrałem się i okazało się że nie mogłem cofnąć tłoczka :-x , powiem ze za bardzo nie byłem przygotowany w narzędzia na takie utrudnienia. Jutro powtórka z rozrywki ale z lepszym sprzętem warsztatowym. Czy tam nie ma żadnego utrudnienia w związku z tym zaciskiem od ręcznego :?:
Pozdrawiam
  • 0

#38 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 12:55, 20.07.2011

ehh nie chce się poszukać? :j
tłoczki se wciska i jednocześnie wkręca
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#39 navaja

navaja
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:57, 21.07.2011

Wracając do pytania kolegi droset. Ja wymieniłem w VIII diesel tylne i przednie przy jakiś 60 tys. km. Ogólnie tylne padły szybciej, bo ich wogóle nie było a przód był jeszcze na jakieś 1000-1500 km to nie opłacało się zostawiać i przy przeglądzie zmienili.
  • 0

#40 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:00, 21.07.2011

navaja, oni Ci powiedzieli ze sa na 1000-1500 a tak naprawde to jeszcze byz z 6-7kkm zrobil:) mi tez mowili ze przednie sa na gora 5kkm a ja zrobilem na tym jeszcze 20 :mrgreen: ale fakt byly zdarte prawie do metalu.
  • 0

#41 navaja

navaja
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:16, 21.07.2011

navaja, oni Ci powiedzieli ze sa na 1000-1500 a tak naprawde to jeszcze byz z 6-7kkm zrobil:) mi tez mowili ze przednie sa na gora 5kkm a ja zrobilem na tym jeszcze 20 :mrgreen: ale fakt byly zdarte prawie do metalu.

Moze i tak ale z drugiej strony tą informację miałem z dwóch serwisów - po prostu tylne padły mi w trasie i zaczęły szurać o tarczę to podjechałem do serwisu chyba w Świdnicy i kolo mi zmienił na szybko ale powiedział, że przednie też są juz do wymiany. Spytałem tylko czy się dokulam jeszcze z tausena, bo mi wtedy śpieszno było. No i potem jak powróciłem do chaty i pojechałem na przegląd to stwierdzili, że trzeba wymienić. Ja akurat mam taką robotę, że auto muszę mieć zawsze sprawne pod ręką, tylne klocki przy przegladzie 40 tys. km były jeszcze cacy, zostawili je a to przy niecałych 60 tys. oddały ducha (poszły oba wewnętrzne). I stoisz na jakimś zadupiu, masz poumawiane jakieś terminy i trzeba to wszystko odwoływać i dymać do najbliszego serwisu. Tak więc mi lepiej jest je wczesniej wymienić.
Oczywiście granicach rozsądku, bo jak pamiętam przed pierwszym przeglądem podjechałem do znanego warszawskiego ASO to mi wmawiano, że przednie klocki będę musiał koniecznie wymienić przy 20 tys. km a przy 30 tys. km to na mur. :mrgreen:
  • 0

#42 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:01, 15.08.2011

Panowie mam problem z jakims dziwnym obcieraniem podczas hamowania mozew ktorys z was wie o co chodzi?
  • 0

#43 konkam10

konkam10
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:06, 15.08.2011

jeśli to jest metalowy dźwięk to masz do wymiany klocki hamulcowe
  • 0

 


#44 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
  • Skąd:polska
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:40, 06.10.2011

Nie pamietam czy juz o to nie pytalem. Jak ostatnio wymienialem klocki z tylu to zdejmowalem caly zacisk bo przy zdjeciu jednej sruby zacisk sie blokowal i nie mozna bylo podniesc. W ESM jest napisane ze mozna podniesc zacisk. Czy tak sie da zrobic z tylu czy jednak sie ona blokuje o jakis wahacz?
  • 0

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#45 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 12:09, 06.10.2011

nie da rady
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq