Użytkownik jasiol edytował ten post 07:17, 11.04.2019
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#286
Napisano 07:13, 11.04.2019
#287
Napisano 07:48, 11.04.2019
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#288
Napisano 08:22, 11.04.2019
hehe, skoro jest taka różnica to chyba ten stary był całkowicie zatkany a po montażu nowego po prostu przywróciłeś fabryczną sprawność , też mam "szportowy" filtr ale jakoś nie zauważyłem jakiejkolwiek różnicy, a mam chyba lżejsze auto i na 100% mocniejszy silnik więc różnice powinny być bardziej widoczne (patrzę na dane z profilu),
#289
Napisano 14:09, 11.04.2019
#290
Napisano 19:15, 20.04.2019
Pytanie czy ten filtr nadaje się do oczyszczenia i ponownego użytku?
#291
Napisano 19:25, 20.04.2019
Filtry z wkładem z włókniny to jednorazówki , bo chyba o taki ci chodzi ...
#292
Napisano 20:34, 20.04.2019
Oem toyo raki to filtr jednorazowego użytku.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#293
Napisano 21:56, 20.04.2019
#294
Napisano 21:48, 30.11.2019
Co prawda HONDA CRV ale daje do myślenia że tanio to sobie można .........
#295
Napisano 08:47, 26.05.2021
Czy opłaca się zainwestować w filtr K&N czy lepiej kupić 8 zwykłych filtrów? Nie zależy mi na "przyroście" mocy
#296
Napisano 09:46, 26.05.2021
Wg mnie lepiej zwykły, oczywiście nie najtańszy. Ja używam Mann, można też włożyć Knecht/Mahle
#297
Napisano 10:47, 26.05.2021
#298
Napisano 11:44, 27.05.2021
Początkowo tez tak kombinowałem, jednak zabawa z czyszczeniem, nawilżaniem itd. spowodowała, że zmieniłem zdanie - po 2-3 czyszczeniach uznałem, że nie mam/szkoda mi czasu na takie zabawy... i zacząłem z powrotem montować 'zwykłe'.Ja jestem zwolennikiem wkładek k&N w zasadzie jedna wkladka wystarcza na całe zycie auta. Zakladajac ze auta bedzie u nas kilka-kilkanascie lat (producent zaklada ze wytrzyma dystans 1.6mln km)
Wymiana filtra zajmuje 5 min. zamiast pół dnia (z czego realnej pracy jest na pół godziny, ale dochodzi suszenie itp.).
Moim zdaniem, jeśli ktoś ma dużo wolnego czasu, to można się pobawić, jeśli z czasem krucho to nie warto.
#299
Napisano 07:09, 28.05.2021
Moim zdaniem, jeśli ktoś ma dużo wolnego czasu, to można się pobawić, jeśli z czasem krucho to nie warto.
W takim razie już zdecydowałem. Dzięki za podpowiedzi.
#300
Napisano 10:07, 28.05.2021
Początkowo tez tak kombinowałem, jednak zabawa z czyszczeniem, nawilżaniem itd. spowodowała, że zmieniłem zdanie - po 2-3 czyszczeniach uznałem, że nie mam/szkoda mi czasu na takie zabawy... i zacząłem z powrotem montować 'zwykłe'.
Wymiana filtra zajmuje 5 min. zamiast pół dnia (z czego realnej pracy jest na pół godziny, ale dochodzi suszenie itp.).
Moim zdaniem, jeśli ktoś ma dużo wolnego czasu, to można się pobawić, jeśli z czasem krucho to nie warto.
E-tam nie dramatyzujmy. Czyszczenie K&Na zajmuje 15-20 minut a na wyschniecie mozesz zostawic na noc. Rano tylko 5 minutek na oliwienie i gotowe.
Dla mnie bardzo wazny byl aspekt akustyczny. W polaczeniu z wyrzuceniem rezonatora dolotu Vitkacy drze sie az milo posluchac.
Poza tym... K&N kosztuje 200 plus 50 za zestaw do czyszczenia. OEM zdaje sie cos pod 130 a KNECHT czy MANN plus minus 60zl.
Wiec realnie OEM 2 wymiany a MANN 4 wymiany. Nie jak ktos wyzej pisal ze 8 wymian.
Jesli wiec faktycznie komus brakuje tej ekstra godziny raz na 10tys kilometrow to rzeczywiscie kupno zamiennika jest najlepszym rozwiazaniem
Użytkownik Crisownik edytował ten post 10:08, 28.05.2021
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych