XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
CR-V 3 benzyna swap 2.0 na 2.4
#1
Napisano 12:57, 12.02.2023
Pierwsze pytanie, czy to amerykańskie K24 w CRV, to ten sam silnik, który jest np w Accordzie - K24A3?
K24A3 podają, że ma 190KM, a CRV 2.4 z USA niby 183KM.
Ewentualnie czy wsadzenie K24A3 do takiej USA CR-V jest plug and play?
Drugie pytanie, czy w europejskiej CRV 2.0/automat/AWD jest możliwy swap na K24/automat i czy jest z tym duży rzeźby?
Pozdrawiam
- Artur
#2
Napisano 16:49, 12.02.2023
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#3
Napisano 17:22, 12.02.2023
#4
Napisano 17:44, 12.02.2023
Skoro w USA wychodziły z fabryki z K24, to myślałem, że przekładka nie jest bardzo skomplikowana?
Pozdrawiam
- Artur
#5
Napisano 19:13, 12.02.2023
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#6
Napisano 20:28, 12.02.2023
Sledze ten temat
#7
Napisano 20:52, 12.02.2023
W USDM CRV III przedlift (RE3, RE4) ma K24Z1 166KM, natomiast polift (RE7) ma K24Z4 161KM.
Do zobaczenia na trasie.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, CR-V 3, K24, CRV USA, Swap CRV
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych