XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 10:12, 19.04.2019
Mianowicie chodzi mi o to, że w zeszłym roku przed zimą jadąc na oponach letnich, najechałem nocą na drodze ekspresowej na jakiś plastik od innego samochodu i jeden letni Continental poszedł się *cenzura* i zostałem tylko z trzema.
Problemu nie było, bo przyszła zima i założyłem opony zimowe ale, jak wiadomo przyszła wiosna i trzeba założyć opony letnie.
Wiem, że pozostawienie teraz opon zimowych na osi przedniej to nie jest dobry pomysł ale, czy pozostawienie ich na tylnej osi a założenie tylko na przód letnich Continental może być kompromisem?
Używanej takiej Continental za bardzo w dobrym stanie spotkać nie mogę, z kolei kupować dwie nowe od razu to nie wiem, czy ma sens jakikolwiek tym bardziej że, nowy Conti 5 to jest coś około 300 zł za sztukę...
Opony zimowe z kolei nie są już też pierwszej nowości, guma aż tak bardzo miękka w nich nie jest, więc dlatego myślę, czy zostawienie ich na tylnej osi byłoby jednak rozsądne.
Mieliście podobne dylematy czy doświadczenia żeby coś doradzić, mam czas do poniedziałku żeby podjąć decyzję, bo wtedy będę jechał tym kombiakiem.
Jak to auto będzie zachowywać się na drodze przy takiej kombinacji.
Wszystkie felgi są takie same w jednym i drugim komplecie, jeżeli chodzi o wygląd oraz średnicę i są aluminiowe.
Doradźcie, co by tu najlepiej zrobić...
#2
Napisano 10:35, 19.04.2019
wkoło komina - ok
Na trasę - NIEEEEE
Nie masz kasy na Conti - kup Savę, Dębicę.
#3
Napisano 10:37, 19.04.2019
Ja już nie chcę mieć doczynienia z oponami używanymi, bo to jest loteria...
#4
Napisano 10:45, 19.04.2019
Kasa by się znalazła i na Conti, tylko przerost formy nad treścią chyba raczej...
Conti są z rocznika 2015 i trochę bieżnika im już poszło, aczkolwiek tragedii nie ma.
Bridgestone zimowe mają pięć albo sześć lat, bieżnik podobnie zużyty, guma za bardzo miękka nie jest, bo przez zimę jakoś szczególnie się nie starły pomimo jazdy po gołym asfalcie a na lodzie i na ubitym śniegu trochę się auto slizgało na nich.
#5
Napisano 11:07, 19.04.2019
To w takim razie pytanie : Jak się będą zachowywały na mokrej nawierzchni ? Bo na suchej to najwyżej będą głośne , ale mokra nawierzchnia zweryfikuje ich przydatność . Tak jak napisał przemkowal ... wokół komina ok , ale na trasy dalekie to ...
#6
Napisano 11:16, 19.04.2019
#7
Napisano 11:24, 19.04.2019
W poniedziałek ani w niedzielę i tak nic nie zrobię z wiadomych względów a dostęp do auta będę miał dopiero w niedzielę, niestety.
Także albo jeszcze raz awaryjnie pojadę na czterech zimowych lub na powyższym wariancie.
Co ciekawe, głośne to te zimowe nie są właśnie nawet przy temperaturach powyżej 10 stopni i nie wiem, w czym tkwi tajemnica tych opon...
#8
Napisano 14:50, 19.04.2019
A jaki masz budżet na ewentualne nowe 2 opony?
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Ciapatyz edytował ten post 14:56, 19.04.2019
#9
Napisano 15:58, 19.04.2019
Heromin jak masz tak kombinować, to gorsze opony zakłada się na przód, czyli W Twoim przypadku zimówki na przód. Powód jest bardzo prosty, uślizg tylnej osi jest dużo trudniej wyprowadzić.
Btw. lepiej 4 nówki opony.
Użytkownik rafal1a edytował ten post 16:03, 19.04.2019
#10
Napisano 21:49, 19.04.2019
#11
Napisano 06:48, 20.04.2019
Siema jak masz kase ( a piszesz ze ma do 600 zł ) to nie kombinuj kup dwie opony daj na przód a strasze continentale daj na tył. ja bym tak zrobił osobiście. a wogóle jaki rozmiar tych opon masz
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona.
#12
Napisano 06:48, 20.04.2019
Ostatnio kupiłem Nokian iLine i jestem bardzo zadowolony. W porównaniu do poprzedników czyli Nokian Line dużo bardziej ciche. Przyczepność tak jak w Line bardzo dobra - dużo lepsza niż np. W Firestone TZ300a.Budżet jest z 500 do 600 złotych ale, trzeba kupić adekwatnie do wieku i przede wszystkim mocy auta. Toć to przecież kombi 2.0 w automacie w lpg z 2004 roku, jak to każdy mówi, straszny muł i na dodatek stary, więc żeby nie przekombinować...
Koszt takiego iLine to 200 zł za sztukę w rozmiarze 205/55 16. I na prawdę się opłaca. Nie trzeba wydawać więcej na jakieś Conti.
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
#13
Napisano 07:14, 20.04.2019
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
#14
Napisano 07:45, 20.04.2019
#15
Napisano 08:35, 20.04.2019
Indeks prędkości V-240km/h więc nie jest źle.
Miał ktoś z nimi styczność?
To wyrób chiński jest.
Powyższe marki sugerowane przez Was też rozważam ale, te Zeetexy mnie zaciekawiły też...
Co do Firestone z kolei, mam o nich dobre zdanie, w tym roku już je wyrzuce bo jednak strach jest, ale mam dwie sztuki tej firmy w yarisie już 10 lat i dopiero od roku na zewnątrz guma zaczęła trochę pękać ale bez wybrzuszeń, natomiast bieżnik jest jeszcze w normie a naprawdę sporo kilometrów na nich zrobiłem, ile one też na słońce wystawiane były w Hiszpanii jak jeździłem tym autem tam i nic.
Dlatego nad nimi też się zastanawiam...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Opona
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Obcieranie opony o nadkole z tyłuNapisany przez Seba22 , 08 kwi 2023 VII, Opona |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Opony →
Opony letnie →
Jaka różnica w głębokości bieżnikaNapisany przez lajsta , 03 lis 2017 all_gen, opona, bieżnik i 2 więcej |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Dziwne uszkodzenie oponyNapisany przez msth , 06 gru 2015 VIII, opona |
|
|
||
VII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VII generacja - felgi - opony →
opony - profil 45 czy 50Napisany przez Gwiazdor , 08 lut 2015 VII, opona, profil |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych