No dobra to sie u mnie zaczeło cholera
Drgania kierownicy powyżej 120km/h, dodatkowo wtedy samochód staje się mega leciutki- takie wrażenie. Tzn. kierownica pływa, leciuteńko chodzi, wogóle nie ma czucia
Wiem że mam luz na maglu i wydaje mi się że te drgania właśnie stąd się biorą.
Wahacze górne, dolne sworznie, końcówki drążków - nowiutkie, wszystko jest mega sztywne w zawieszeniu. Zbieznosc ustawiona tydz temu, przy mnie robiona, wiec widzialem ze idealnie. Ale mial problem ustawic idealnie bo co chwile sie rpzestawiało, no właśnie przez luz na maglownicy.
Dodatkowo, jak wolno jade i kierownica wraca ze skretu to w koncowej fazie tak jakby minimalnie skokowo dzialala, nie ma plynnosci.
pozatym jak jade prosto to kierownice skrecam w lewo minimalnie i odrazu reakcja, odrazu skret, ale jak skrecam w prawo to musze ja bardziej skrecic, jest przy skrecie w prawo taka wlasnie plywajaca
No i kurde zagwozdka, czy to napewno maglownica? Bo szkoda wyje.. 1000zł na regeneracje i okaże się że to nie to. Ale z drugiej strony wszystko wymienione z przodu, koła wyważone więc tam chyba nie ma co innego bys uszkodzone poza maglownica?
Co myślicie?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 18:49, 05.06.2010
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#2
Napisano 19:19, 05.06.2010
#3
Napisano 12:23, 06.06.2010
A tutaj zawitam we wtorek
http://www.maglownic...lskareklama.pl/
#4
Napisano 14:41, 06.06.2010
Trzeba będzie widac odżałować te 550 zeta plus paliwo i jechać na regeneracje.
Kiziol daj znać proszę po regeneracji
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#5
Napisano 21:11, 06.06.2010
No ja właśnie też myśle nad Łodzią bo jest przyzwoita cena i czytałem opinie po necie , że solidna firma. Zresztą zajmują się tylko tym więc wiedzą co robią.
Trzeba będzie widac odżałować te 550 zeta plus paliwo i jechać na regeneracje.
Kiziol daj znać proszę po regeneracji
SETH a na prostych kolach przy szybkim ruszaniu kiera slychac stuki na zgaszonym silniku?
Ja regenerowalem w Kobylce kolo Warszawy. Koles sie tylko tym zajmuje. Ale polecam zrobic u niego tylko sama regeneracje bez wyjmowania i montowania u niego.
Do 27.04.2010 F18B2
Od 29.04.2010:
#6
Napisano 21:20, 06.06.2010
#8
Napisano 10:09, 07.06.2010
SETH a na prostych kolach przy szybkim ruszaniu kiera slychac stuki na zgaszonym silniku?
Tak są. A ile miałęś przebiegu jak regenerowałeś? I jakie miałes jeszcze objawy?
Ja mialem chyba wtedy 2 stowki. Objawy takie ze przy bylo troche czuc ze nie reaguje przy minimalnym skrecie kolami, przy wyzszych predkosciach podobnie i wlasnie takie plywania samochodui i moze bardziej telepac kiera. Najpierw podjedz do dobrego kapciarza zeby ci wywazyl dobrze kola.
Do 27.04.2010 F18B2
Od 29.04.2010:
#12
Napisano 11:22, 07.06.2010
#14
Napisano 12:10, 07.06.2010
Mi stuka. Oraz od pewnego czasu na nierównościach mam wrażenie że samochód jedzie tam gdzie sam chce (pływa). A na większych dołkach przy prędkości 30-40km kierownicę aż wyrywa z rąk.
Tylko co ciekawe na drążkach nie mam luzu (na stacji ściągali nawet koła i odpinali drążki) więc nie wiem co się dzieje i co mam z tym zrobić.
W zawieszeniu mam tylko tuleje wahacza tylnego (prowadzącego) do wymiany. Ale to chyba nie powoduje takich objawów?
#15
Napisano 12:21, 07.06.2010
Sami zdemontują, sprawdzą, naprawią i zamontują z powrotem.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych