XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 02:45, 25.03.2017
Z artykułu wynika, że sterowniki te w porównaniu do sterowników Staga starszej generacji są wyposażone w inteligentny system ISA 3, który między innymi automatycznie rozpoznaje pętlę otwartą oraz zamkniętą, co de facto przy wyższych obrotach silnika i wykorzystaniu maksymalnej jego mocy pozwala automatycznie na podanie bogatej mieszanki lpg do cylindrów, a więc przynajmniej w teorii zostaje rozwiązany problem regulacji na AFR. Poza tym, cały czas podawane są (tak opisuje to artykuł) optymalne dawki lpg i dostosowują się do mapy benzynowej.
http://gazeo.pl/inst...tykul,8970.html
Teraz pytanie, jak to się ma do sterowników Staga starszych generacji 300, 200?
Wynikałoby więc z opisu, że Q generacja dopuszcza możliwość wstępnej autoadaptacji i ewentualnej kalibracji auta na postoju, ponieważ resztę załatwia ISA 3, którego to systemu nie posiadają generacje 300, itp.
Może dlatego więc nie wszystkie zaklady montujące lpg z tymi sterownikami Q generacji, nie stroją aut w czasie jazdy?
Sterowniki te ukazały się co prawda już w 2015 roku, ale być może jeszcze nie wszyscy użytkownicy, którzy mają z nimi do czynienia, znają wszystkie ich funkcje do końca, stąd też brak jest pełnej świadomości, czy i jak regulować auto, czy z AFR, czy bez niego, itp.
#2
Napisano 12:36, 28.03.2017
Zawsze najlepiej jest stroić po AFR. Miałem ISA2 w Stagu 300 i średnio to działało. Mapy się rozjeżdżały.
#3
Napisano 21:16, 28.03.2017
Ja mam Adaptację ISA w Stag QBox ale jest to wyłączone. Mam włączono adaptację po OBD.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, Sterowniki
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych