Hej
Tak w gwoli scislosci
ATF- Automatic Transmission Fluid - generalna nazwa olejow do skrzyn automatycznych (zarowno oryginalow jak i zamiennikow)
MTF - Manual Transmission Fluid - generalna nazwa olejow do skrzyn manualnych (zarowno oryginalow jaki i zamiennikow)
PSF - Power Steering Fluid - generalna nazwa olejow do ukladow wspomagania ukladu kierowniczego (zarowno oryginalow jak i zamiennikow)
Kolego, gwoli ścisłości, tak się szczęśliwie składa, że w przypadku Hondy produkty te dokładnie tak się nazywają... jeśli chodzi o resztę, to skoro jesteś mądrzejszy, to jaki jest cel zadania pytania?
Żeby udowodnić swoją teorię, czy mieć potwierdzenie, że dobrze robisz zalewając inny olej niż OEM?
Koledzy dobrze Ci radzą pisząc o stosowaniu oryginalnych produktów w tym konkretnym wypadku, a Ty na siłę będziesz twierdził, że jest inaczej...
Zapytam ponownie: po co w takim razie zadajesz pytanie? Wlej co uważasz i już...
Owszem kilku Kolegów zalewało nie OEM'owe oleje z pozytywnym skutkiem (przynajmniej przez jakiś czas), ale zdecydowanie więcej było niezadowolonych testerów.
Cała, pozostała reszta (zdecydowana większość) stosuje w przypadku tych trzech rodzajów produktów, płyny OEM i jest zadowolona...
Skoro jesteś takim bywalcem forów internetowych, to czemu mimo zamknięcia poprzedniego tematu z wyraźnym podaniem przyczyny, zakładasz kolejny zamiast skontaktować się ze mną, czy którymkolwiek innym Administratorem/Moderatorem, aby wyjaśnić wątpliwości i powody takiej a nie innej decyzji?
Pozdrawiam i z zamknięciem tego tematu wstrzymam się do ew. Twojej odpowiedzi
Tomek
P.S. proszę nie zakładaj trzeciego tematu w tej sprawie