XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 17:27, 08.03.2016
Link do zawieszenia: http://www.coilover....08-11-fwd-.html
#2
Napisano 08:22, 11.03.2016
#3
Napisano 09:04, 11.03.2016
Coś mały odzew. Sam nie kojarzę, żeby któryś forumowicz używał tego modelu. Jeżeli chodzi o Teina to zwykle jest to Tein Street Advance i jakiś specjalnych narzekań nie widziałem.
#4
Napisano 09:14, 11.03.2016
Wlasnie sam jestem ciekawy opini, moge kupic zestaw tein za 400F co na gwint wydaje sie ciekawa oferta.
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#6
Napisano 18:14, 11.03.2016
Ja mam TEIN, co prawda super street w VI i nie narzekam oprócz tego że trochę rdzewieje ale to jest do ogarnięcia. Talerzyki się zapiekają więc trzeba dbać ale to chyba w każdym gwincie należy robić. Niewiem czym się różni od BASIC więc tylko piszę swoje odczucia. Regulacja twardości działa prawidłowo. Zawias stosunkowo twardy nawet na miękkim ustawieniu ale da się przeżyć.
Użytkownik Mateusz2000 edytował ten post 18:15, 11.03.2016
#8
Napisano 08:14, 12.03.2016
#10
Napisano 17:45, 12.03.2016
Masz może zdjęcie jak to u Ciebie wygląda.
Użytkownik Sir-Shrek edytował ten post 17:46, 12.03.2016
#11
Napisano 16:23, 29.03.2016
#12
Napisano 12:38, 03.05.2016
No chłopaki wypisywać się bo tez jestem zainteresowany TEIN Street Advance.
Wnioskuje ze twardość od razu można skręcać na maxa i będzie komfortowo?
Czy na max utwardzeniu jest naprawdę tak mało odczuwalna różnica?
Czy kupując taki zawias trzeba coś dokupować jeśli planuje obniżenie przód i tył kolo 3cm? (to mój pierwszy zawias)
Jednym słowem - czy takie pieniądze za taki zawias się opłaca i będzie czuć różnice podczas agresywniejszej jazdy?
#13
Napisano 17:09, 03.05.2016
Ja jak skreconego mam na maksa to samochod na naszych drogach podskakuje tzn potrafi stracic przyczepnosc na kolach 19 powyzej 100km/h.Regulacje mam 16 stopniowa.na 16 to tak jak seria,12 to eibachy i oem amory.Mam kupione cambery na przod i tyl.Przod byl kupiony tylko po to by schowac felge do srodka bo et 45 przy 8,5cala.Tyl po obnizeniu i zbieznosci i tak pokazal -2.Ale boje sie pomyslec ile bylo by bez camberow.Tein jest warty kupienia,ja osobiscie polecam Ci JDL Performance i co do ceny zakupu jak i jakosci montazu(choc nie sa tani z edfc montazem powiedzieli 900zl w zeszlym roku)Zakrety bedziesz mogl pokonywac o jakies 20%-30% szybciej.
#14
Napisano 17:39, 03.05.2016
Ja jak skreconego mam na maksa to samochod na naszych drogach podskakuje tzn potrafi stracic przyczepnosc na kolach 19 powyzej 100km/h.Regulacje mam 16 stopniowa.na 16 to tak jak seria,12 to eibachy i oem amory.Mam kupione cambery na przod i tyl.Przod byl kupiony tylko po to by schowac felge do srodka bo et 45 przy 8,5cala.Tyl po obnizeniu i zbieznosci i tak pokazal -2.Ale boje sie pomyslec ile bylo by bez camberow.Tein jest warty kupienia,ja osobiscie polecam Ci JDL Performance i co do ceny zakupu jak i jakosci montazu(choc nie sa tani z edfc montazem powiedzieli 900zl w zeszlym roku)Zakrety bedziesz mogl pokonywac o jakies 20%-30% szybciej.
Dla tych którzy będą zakładać pierwszy raz (jak ja ^^) gwintowane zawieszenie, proponuje aby użytkownicy opisali czy potrzebne są własnie jak w przypadku powyżej cambery jakieś dodatkowe "pillowy" (sam nie wiem co to jest ale gdzieś tam przewinęło się przez oczy:))
Co to jest edfc?
#15
Napisano 17:43, 03.05.2016
EDFC-modul redulujacy twardosc zawieszenia z kabiny samochodu,nie trzeba krecic kluczem i sie zatrzymywac
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych