Witam,
jak w temacie proszę użytkowników ww. zawieszenia o wypowiedzi dotyczące jakości zawiechu komfort rzecz wzgledna dla jednego twardo dla drugiego miekko ale jak sie na tym jezdzi no i jak te wasze zawiechy po czasie
z gory dzieki
jak nie isc to powaznie zastanawiam sie nad sprawdzonym zestawem B12 ale brak regulacji i chyba brak zabezpieczenia ocynkiem /nierdzewka to niezaprzeczalne minusy
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 09:07, 23.03.2015
#2
Napisano 09:13, 23.03.2015
Też jestem b ciekaw bo coś jednak będę musiał zakupić i raczej skłaniam sie w kompletny zestaw gwintowany.Zależy mi na minimalnym obniżenie ok 3 cm i żeby nie był beton.
#3
Napisano 16:57, 23.03.2015
Ja zdam relacje jakos za 2tyg jak zaloze ISC bo właśnie leci do mnie nowe zawieszenie zdecydowalem sie na to bo wiadomo regulacja twardosci , progresywnosci i wysokosci to sie przydaje
#4
Napisano 17:35, 23.03.2015
najgorsze sa poprzeczne nierownosci ale to i przy serii tez jest z tym problem :P
#5
Napisano 17:55, 23.03.2015
i jak z wytrzymaloscia tego amorka? a lepiej brac racing czy sport? i ewentualnie da sie zregenerowac amorki czy tylko zakup nowek?
#6
Napisano 18:52, 23.03.2015
z tego co wiem racing ma grubsze wkłady...ale tez na max miekko jest twardziej niz na sport.
Ostatnio amorki były sprawdzane na stacji diagnostycznej podczas ustawiania zbieżności i wszystko było ok, ja tez nie zauważyłem niepokojących objawów co do ich stanu.
Na temat regeneracji amorków to nie wiem czy się da, ale można kupić każda z części zawiechy osobno.
Ogolnie jestem bardzo zadowolony z uzytkowania isc i jak najbardziej polecam. Cena jest bardzo dobra i wyglada na solidnie wykonany.
#7
Napisano 10:56, 24.03.2015
grubsze wklady sa wytrzymalsze czy jedynie twardsze? musze obadac temat dokladnie bo 3000 droga nie chodzi:)
obecnie koszt race to 3400 zapisy na lipiec jak rozmawialem z dystrybutorem ISC a sport 2900 cena w gore race o 300zl
#8
Napisano 16:06, 24.03.2015
niestety cena troche sie podniosla od pierwszego grupowca ale powiem tyle ze naprawde warto.. :P i jak chcesz wieksza glebe to rozgladaj sie pomalu za camberami na tyl bo bedzie negatyw a szkoda opon.
#9
Napisano 21:51, 24.03.2015
wlasnie o to sie rozchodzi ze mi trzeba glebe 30-40 raczej wiecej nie planuje bo drogi sa jakie sa i dokladki S tez obnizaja te 2-3 cm... dlatego regulacja wysokosci akurat dla mnie srednio potrzebne
na forach w USA opinie o ISC sa mieszane albo ludzie narzekaja albo sa zadowoleni ale tez bez jakichs famfarow i klekania narodow
natomiast przy bilstein B12 ani 1 negatywnej opini:D tylko musialbym w zerkopolu pod siebie amorki ustawic za 240zl i mialbym cud miod maline
Użytkownik stalker7 edytował ten post 21:52, 24.03.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, zawieszenie isc
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych