Witam wszystkich.
Moj problem polega na tym iz, w zaleznosci od intensywnosci hamowania grzeje sie jedna z przednich tarcz. Mogę przejechac np 40km delikatnie hamujac i wszystko jest ok, a przejade 5km mocno hamujac i roznica nagrzania przednich tarcz bedzie ogroma. Bylem juz u mechanika i mam przeczyszczony tloczek i prowadnice klockow ale problem pozostal... Co moze byc przyczyna takiego stanu? Auto mam od niedawna ale poprzedni wlasciciel prowadzil "ksiazke serwisowa" i z niej wynika ze na tarczach jest przejechane jakies 20tys a firma tarcz jakas budzetowa poniewaz kosztowaly 196zł za komplet.
Prosze o pomoc. Pozdrawiam
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 09:37, 12.08.2013
#2
Napisano 12:10, 12.08.2013
Bylem juz u mechanika i mam przeczyszczony tloczek i prowadnice klockow ale problem pozostal...
wymienić tłoczek z osłoną
ślizgi wyczyścić
prowadnice sprawdzić czy chodzą luźno
#3
Napisano 12:43, 12.08.2013
#4
Napisano 13:39, 12.08.2013
A czy na taie objawy moze miec tez wplyw krzywa tarcz?
Nie
Zamontuj coś normalnego na przód i na tył (tył wbrew pozorom też jest ważny) i powinno minąć
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#5
Napisano 14:07, 12.08.2013
jeżeli tłoczek widział jeszcze fabrykę to warto go wymienić, czyszczenie to półśrodek
dopiero po zestawie naprawczym jeśli się nie polepszy można szukać innej przyczyny np. przewód elastyczny
#6
Napisano 14:15, 12.08.2013
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#7
Napisano 14:46, 12.08.2013
#8
Napisano 15:08, 12.08.2013
Mogę przejechac np 40km delikatnie hamujac i wszystko jest ok, a przejade 5km mocno hamujac i roznica nagrzania przednich tarcz bedzie ogroma.
trochę źle to zrozumiałem moja wina
zrozumiałem że różnica nagrzania lewej do prawej jest ogromna
jeżeli tarcze nagrzewają się równomiernie czy to hamujesz ostro czy delikatnie to jest OK
#9
Napisano 17:14, 12.08.2013
Mogę przejechac np 40km delikatnie hamujac i wszystko jest ok, a przejade 5km mocno hamujac i roznica nagrzania przednich tarcz bedzie ogroma.
trochę źle to zrozumiałem moja wina
zrozumiałem że różnica nagrzania lewej do prawej jest ogromna
jeżeli tarcze nagrzewają się równomiernie czy to hamujesz ostro czy delikatnie to jest OK
wlasnie za pierwszym razem to dobrze zrozumiales roznica w temperaturach tarcz przednich wystepuje tylko i wylacznie przy mocnym hamowaniu... i to w taki sposob ze nawet szpilki mocujace kolo sa gorace...
#10
Napisano 18:44, 12.08.2013
klocek zapieczony na ślizgach (pewnie ogarnięte to masz)
zapieczone prowadnice zacisku (pewnie ogarnięte to masz)
tłoczek się nie cofa
ja bym dał zestaw naprawczy z nowym tłoczkiem to prosta i tania robota i mnóstwo wyjaśni bo może być jeszcze problem z przewodem elastycznym
#11
Napisano 19:12, 12.08.2013
#12
Napisano 19:39, 12.08.2013
jest kilka prostych opcji:
klocek zapieczony na ślizgach (pewnie ogarnięte to masz)
zapieczone prowadnice zacisku (pewnie ogarnięte to masz)
tłoczek się nie cofa
ja bym dał zestaw naprawczy z nowym tłoczkiem to prosta i tania robota i mnóstwo wyjaśni bo może być jeszcze problem z przewodem elastycznym
Bylem jeszcze dzisiaj u innego zaprzyjaznionego mechanika, ktory wlasnie typuje tloczek do naprawy. Przejrzal jeszcze raz slizgi i prowadnice - wszystko okazalo sie ok, ale po dokladnym obejrzeniu tloczka stwierdzil ze zewnetrznie wyglada dobrze, lecz po odgieciu oslony gumowej pozostawia wiele do zyczenia, dodal rowniez ze pomimo poprawnej pracy tloczka przy sprawdzaniu "na sucho", moze nie spelniac swojej funkcji podczas hamowania w trakcie jazdy. Wiec chyba miales racje;) Czekam teraz na zestaw naprawczy, zobaczymy czy cos pomoze...
#13
Napisano 19:46, 16.08.2013
#14
Napisano 02:09, 17.08.2013
#15
Napisano 23:29, 19.03.2014
odgrzeje temat:
ostatnimi czasy moje klocki zaczęły wydawać okropne dźwięki wręcz metaliczne więc rozebrałem wszystko i okazało się że kloców jeszcze jest 70 procent
dodatkowy objawem było znacznie większe grzanie przedniego prawego koła w stosunku do lewego.
rozebrałe zaciski sprawdziłem czy tłoczki chodzą, przesmarowałem prowadzenie smarem TRW poskładałem i pogodzony z tym że będą piszczeć dalej (bo klocki to "firma firma") liczylem ze będę jeździł spokojnie ale niestety grzanie prawej strony nie ustąpiło.
Jakieś pomysły? Rozważałem również łożysko (jakis czas temu wymienione było lewe) ale wydaje mi się że przy łożysku było by słychać jakies huczenie i były by jakieś luzy
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych