XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 13:28, 17.09.2012
Czeka mnie wymiana płynu chłodniczego i zastanawiam się czy dla K24 są jakieś specjalne procedury?
Nigdzie nie moge znaleźć manuala, więc wdzięczny byłbym za jakieś info albo, co krok po kroku robić?
Dodatkowo, jaką całkowitą objętość ma układ, nie wiem czy mam dobre info, ale czy mieści 5,4 litra?
#2
Napisano 14:38, 17.09.2012
Nie ma żadnych specjalnych procedur.Tak wchodzi ok.5.4 litra (manualna skrzynia biegów)Czeka mnie wymiana płynu chłodniczego i zastanawiam się czy dla K24 są jakieś specjalne procedury?
#3
Napisano 19:37, 17.09.2012
#4
Napisano 19:55, 17.09.2012
Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>
#5
Napisano 20:08, 17.09.2012
Ale czy mam wylewać płyn na gorąco czy poczekać aż ostygnie?
Zalewać zbiornik wyrównawczy?
Odpowietrzanie przez dwukrotne załącznie się wiatraka, czy inaczej?
Wyczytałem gdzieś jeszcze coś żeby przed wymianą włączyć grzanie w aucie na maksa?
#6
Napisano 20:23, 17.09.2012
Ja wymieniam na zimnymAle czy mam wylewać płyn na gorąco czy poczekać aż ostygnie?
ja wlewam , ale pierw do pełna do chłodnicyZalewać zbiornik wyrównawczy?
Odpowietrzanie przez dwukrotne załącznie się wiatraka, czy inaczej?
Ja odpalam fure i grzeje ja do 90stopni , puszczam ciepłem powietrze na fula i czekam ąz poleci ciepło jak leci to znaczy że jest obieg w układzie , czekam do wystygniecia odkrecam korek i jak jest potrzeba dolewam płynu
Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>
#7
Napisano 20:32, 17.09.2012
#8
Napisano 09:37, 07.03.2014
A ile wchodzi plynu do 2.0 w VII gen
#9
Napisano 13:58, 07.03.2014
A ile wchodzi plynu do 2.0 w VII gen
Wg instrukcji do 2.0 z manualną skrzynią wchodzi 4.5l a z automatem 4.4l
Cała procedura wymiany jest również opisana w instrukcji obsługi.
Użytkownik Alik edytował ten post 14:00, 07.03.2014
#10
Napisano 00:40, 05.04.2019
oki mam instrukcję w języku niemieckim. Zrobisz skrina ?(foto)
#11
Napisano 16:15, 04.05.2019
Cześć, dołączę się do tematu. Wymieniłem dziś płyn wg instrukcji - miało być pięknie a pojawiły się problemy: wentylatory nie załączają się.
Temperatura rośnie do połowy skali a one nadal stoją. Lpg nie działa - silnik natychmiast gaśnie po przełączeniu. Podejrzewam zapowietrzenie układu. Co dalej z tym fantem zrobić? Jak to odpowietrzyć? Luzowałem korek chłodnicy i ustawiałem grzanie na maxa ale to nic nie dawało...
#12
Napisano 17:02, 04.05.2019
przed wyminą było ok? jak temperatura rośnie to leci ciepłe powietrze na benzynie?
Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9
http://www.accordklu...lack-mugen-k24/
#13
Napisano 17:16, 04.05.2019
Użytkownik perszing81 edytował ten post 17:17, 04.05.2019
#14
Napisano 09:54, 05.05.2019
#15
Napisano 15:04, 05.05.2019
U mnie pełne odpowietrzenie wymagało 4-5 cykli nagrania i schodzenia silnika (Mam lpg z wysoko zamontowanym parownikiem), a płynu dolalem prawie litr
Użytkownik pawlik118 edytował ten post 15:05, 05.05.2019
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ hamulcowy →
Błąd 66-01 i regeneracja pompyNapisany przez Smir , dziś, 20:32 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych