Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wymiana płynu chłodniczego Accord VII gen

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
45 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rav

Rav
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Warszawacziusets
  • Silnik:1,6
  • Wersja:Fiesta S
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:28, 17.09.2012

Witam.
Czeka mnie wymiana płynu chłodniczego i zastanawiam się czy dla K24 są jakieś specjalne procedury?
Nigdzie nie moge znaleźć manuala, więc wdzięczny byłbym za jakieś info albo, co krok po kroku robić?
Dodatkowo, jaką całkowitą objętość ma układ, nie wiem czy mam dobre info, ale czy mieści 5,4 litra?
  • 0

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:38, 17.09.2012

Czeka mnie wymiana płynu chłodniczego i zastanawiam się czy dla K24 są jakieś specjalne procedury?

Nie ma żadnych specjalnych procedur.Tak wchodzi ok.5.4 litra (manualna skrzynia biegów)
  • 0

#3 Rav

Rav
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Warszawacziusets
  • Silnik:1,6
  • Wersja:Fiesta S
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:37, 17.09.2012

Yo, to dajcie info jak wyglądają nie specjalne procedury?
  • 0

#4 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:55, 17.09.2012

odkrecasz dolny zaworek spuszczasz plyn zakrecasz wlewasz nowy i tyle , mozesz tez juz na pustej chlodnicy na chwile zalonczyc silnik to wyleci resztka plynu , tylko nie za dlugo zeby ni eprzegrzac silnika
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#5 Rav

Rav
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Warszawacziusets
  • Silnik:1,6
  • Wersja:Fiesta S
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:08, 17.09.2012

west dzięki za odrobinę więcej informacji,
Ale czy mam wylewać płyn na gorąco czy poczekać aż ostygnie?
Zalewać zbiornik wyrównawczy?
Odpowietrzanie przez dwukrotne załącznie się wiatraka, czy inaczej?
Wyczytałem gdzieś jeszcze coś żeby przed wymianą włączyć grzanie w aucie na maksa?
  • 0

#6 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:23, 17.09.2012

Ale czy mam wylewać płyn na gorąco czy poczekać aż ostygnie?

Ja wymieniam na zimnym

Zalewać zbiornik wyrównawczy?

ja wlewam , ale pierw do pełna do chłodnicy

Odpowietrzanie przez dwukrotne załącznie się wiatraka, czy inaczej?


Ja odpalam fure i grzeje ja do 90stopni , puszczam ciepłem powietrze na fula i czekam ąz poleci ciepło jak leci to znaczy że jest obieg w układzie , czekam do wystygniecia odkrecam korek i jak jest potrzeba dolewam płynu
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#7 Rav

Rav
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Warszawacziusets
  • Silnik:1,6
  • Wersja:Fiesta S
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:32, 17.09.2012

Thx, tego potrzebowałem będę walczył niebawem. Pzdr
  • 0

#8 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:37, 07.03.2014

A ile wchodzi plynu do 2.0 w VII gen ??


  • 0

#9 Alik

Alik
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Allroad
  • KM:225
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Piękne kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:58, 07.03.2014

A ile wchodzi plynu do 2.0 w VII gen ??

 

Wg instrukcji do 2.0 z manualną skrzynią wchodzi 4.5l a z automatem 4.4l

 

Cała procedura wymiany jest również opisana w instrukcji obsługi.


Użytkownik Alik edytował ten post 14:00, 07.03.2014

  • 0

#10 arek_7

arek_7
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Brwinów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:cl7
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:40, 05.04.2019

oki mam instrukcję w języku niemieckim. Zrobisz skrina ?(foto)


  • 0

#11 perszing81

perszing81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:15, 04.05.2019

Cześć, dołączę się do tematu. Wymieniłem dziś płyn wg instrukcji - miało być pięknie a pojawiły się problemy: wentylatory nie załączają się.

Temperatura rośnie do połowy skali a one nadal stoją. Lpg nie działa - silnik natychmiast gaśnie po przełączeniu. Podejrzewam zapowietrzenie układu. Co dalej z tym fantem zrobić? Jak to odpowietrzyć? Luzowałem korek chłodnicy i ustawiałem grzanie na maxa ale to nic nie dawało...


  • 0

#12 rafal86

rafal86
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:DOA
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+ reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9 Mugen
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:02, 04.05.2019

przed wyminą było ok? jak temperatura rośnie to leci ciepłe powietrze na benzynie? 


  • 0

Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9


http://www.accordklu...lack-mugen-k24/


#13 perszing81

perszing81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:16, 04.05.2019

Przed wymianą nie było żadnych problemów. Teraz na benzynie leci ciepłe powietrze z nawiewów. Temperatura dochodzi nieco poniżej połowy na jałowym. Wentylatory stoją

Użytkownik perszing81 edytował ten post 17:17, 04.05.2019

  • 0

#14 perszing81

perszing81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:54, 05.05.2019

Dzisiaj grzałem go znowu od rana. Musiałem dolać trochę płynu do zbiorniczka bo było poniżej min - a to chyba dobry objaw bo wnioskuje ze bąble powietrza wyleciały i zrobiło się wiecej miejsca na płyn. Zauważyłem że po włączeniu klimy oba wentylatory załączają się. Natomiast bez a/c nie udało mi się ich załączyć. Wskaźnik temp dochodzi nieco poniżej połowy. Po przełączeniu na lpg zaczął się dławić ale po przygazówce już pracował ok.
  • 0

#15 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 15:04, 05.05.2019

Być może miałeś zapowietrzony parownik jeśli jest zamontowany wysoko. Na biegu jałowym bez klimy auto musi chodzić że 20 min aby włączyły się wentylatory, a jak już się włączą to na chwilkę.
U mnie pełne odpowietrzenie wymagało 4-5 cykli nagrania i schodzenia silnika (Mam lpg z wysoko zamontowanym parownikiem), a płynu dolalem prawie litr

Użytkownik pawlik118 edytował ten post 15:05, 05.05.2019

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq