XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
nawiercane i nacinane tarcze co myslicie?
#91
Napisano 21:18, 21.04.2011
#92
Napisano 18:15, 22.04.2011
www.mkmlawyers.pl
#93
Napisano 20:10, 23.04.2011
kolego to tak jak u mnie. co raz to od nizszych predkosci bije.wczesniej od 120 potem 90 , wymienilem koncowki drazkow kier., laczniki stabilizatorow, sworznie i zaczelo bic od 70.chyba dlatego ze po wymianie usztywnilem przod i dlatego.
CC7 są już niestety wiekowe i często mają luzy na przekładni kierowniczej.
Dobrze byłoby żeby jedna osoba szybko wykonywała małe ruchy kierownicą a druga pod autem szukała luzów w układzie.
Tarcze też mogą mieć bicie i co gorsza mógł się do tego przyczynić mechanik przy ich zakładaniu, jeżeli nie wyczyścił dokładnie styku piasty z tarczą (a z przodu w CC7 łożysko wchodzi do środka tarczy !)
http://honda.cba.pl/swap_hamulcow.html
Happy Owner Never Drives Anything else.
#94
Napisano 21:05, 25.04.2011
#95
Napisano 21:08, 25.04.2011
www.mkmlawyers.pl
#96
Napisano 23:45, 25.04.2011
nie znam sie - ale zmieniłbym wulkanizatora
he he nie trzeba sie znać - tez bym zmienił wulkanizatora
#97
Napisano 19:02, 27.04.2011
#99
Napisano 19:56, 27.04.2011
#101
Napisano 19:59, 27.04.2011
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#102
Napisano 20:08, 27.04.2011
#103
Napisano 20:54, 27.04.2011
#104
Napisano 21:00, 27.04.2011
#105
Napisano 21:05, 27.04.2011
Nawet wolno sie zużywają.
Zdania są podzielone...
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych