XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Ząbkowanie opon
#1
Napisano 21:32, 27.01.2011
#2
Napisano 21:39, 27.01.2011
chyba w zrobieniu slicków )Wyłączę VSA i w szpulę jak spalę gumę to podobno ma pomóc
sprawdź dokładnie zawieszenie, wszelkie luzy niedomagania na wahaczach.
Temat ząbkowania opon przerabiany kilka razy na forum - poszukaj, poczytaj
#3
Napisano 22:00, 27.01.2011
Ja kiedyś po zjechaniu opony na lotnisku (w jedym miejscu była płaska) robiłem to w czeladzi w firme MARKGUM http://www.markgum.c...p&m=7&ns=6&d=32
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#4
Napisano 22:45, 27.01.2011
wahaczoszuracz accord CW 3
#5
Napisano 22:45, 27.01.2011
Tak jak napisał Jarek. Do tego sprawdzenie sprawności amortyzatorów. Wielowahaczowe zawieszenie ma swoje zalety, ale jest wymagające. Trzeba o nie dbać a odwdzięcza się dobrym prowadzeniem auta. Przy takim zawieszeniu amortyzatory trzeba wymieniać wcześniej. Jeżeli zawieszenie gdzieś "oberwało", to jest marna szansa wyeliminować problem.sprawdź dokładnie zawieszenie, wszelkie luzy niedomagania na wahaczach.
Do zobaczenia na trasie.
#6
Napisano 16:36, 28.01.2011
Ktoś tu pisał ,że podobno Honda tak zaleca przeciwdziałać ząbkowaniu
#7
Napisano 16:44, 28.01.2011
opony asymetryczne nalezy przekladac na X czyli prawy prod na lewy tyl, i lewy prozd na prawy tyl. moje jak wyzabkowaly po wycieczce do niemiec i spowrotem przelozylem na przod i pare razy spalilem gume na odludziu zeby wiochy nie robic. jezdzac po miescie nigdy mi nie zabkowalo.
#8
Napisano 16:57, 28.01.2011
#9
Napisano 18:04, 28.01.2011
Zakładając jednak że jeździmy standardowo, na seryjnym zawieszeniu i mamy opony mało podatne na ząbkowanie to musisz przyznać ze z ząbkowaniem opon mamy do czynienie przy zawieszeniu wielowahaczowym w szczególności gdy któryś element tego zawieszenia jest całkowicie lub częściowo niesprawny.
#10
Napisano 18:23, 28.01.2011
tak po przelozeniu pomoglo. nie wiem czy to samo spalenie gumy cos dalo, po prostu staralem sie gwaltowowniej ruszac i szybciej wchodzic w zakrety tak zeby ta przednia os sie jak najszybciej ztarla. ogolnie to dosyc szybko sie to wyrownalo ale u mnie to nie bylo jakos bardzo wyzabkowane bo po to jakies 3.5kkm zrobilem. jak ktos przejezdzi 15kkm to raczej niz juz z tym nie zrobisz. ale zastanawia mnie jak mozna jezdzic z takimi oponami? przeciez to slychac jak cholera
#11
Napisano 22:56, 28.01.2011
ale gdzieś czytałem, że wystarczy wozić dobrze dociążony bagażnik i problem znacznie się zmniejsza,
było coś w ogólnym artykule o ząbkowaniu opon
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#12
Napisano 22:58, 28.01.2011
#13
Napisano 23:00, 28.01.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#14
Napisano 23:05, 28.01.2011
#15
Napisano 23:16, 28.01.2011
poszaleć w zakręcie to też lubię, a tam to ja nie słyszałem tych opon,
ale jak Ty szalejesz na prostej to wtedy może być słychać, zresztą jak szaleć to nie gadać o dupie maryny z pasażerem,
bo się robi niebezpiecznie
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych