XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Ząbkowanie opon
#16
Napisano 23:21, 28.01.2011
#17
Napisano 23:59, 28.01.2011
Myślę ,że może mieć też to związek z rosnącym ciśnieniem w oponie przy szybkiej jeździe.Jarek, nie wiem poniewaz pierwszy raz spotkalem sie z tym wlasnie w accordzie po dlugiej podrozy na autostradzei. poczatkowo myslalem ze to lozysko, jednak poczyalem na necie pojechalem do kilku aso/warsztatow na sprawdzenie zawiasu i wszstko wyszlo ze jest jak najbaridzej ok a jednak wyzabkowaly. ale to byla ewidentna jazda po autostradach z predkosciami 150 i wiekszymi.
tak po przelozeniu pomoglo. nie wiem czy to samo spalenie gumy cos dalo, po prostu staralem sie gwaltowowniej ruszac i szybciej wchodzic w zakrety tak zeby ta przednia os sie jak najszybciej ztarla. ogolnie to dosyc szybko sie to wyrownalo ale u mnie to nie bylo jakos bardzo wyzabkowane bo po to jakies 3.5kkm zrobilem. jak ktos przejezdzi 15kkm to raczej niz juz z tym nie zrobisz. ale zastanawia mnie jak mozna jezdzic z takimi oponami? przeciez to slychac jak cholera
W stary accordzie potrafiło rosnąć z 2,2 do 2,4 a nawet 2,5
Większe ciśnienie też będzie podnosiło zewnętrzny bieżnik do góry co będzie sprzyjać ząbkowaniu.
Chociaż to tylko moja teoria
#18
Napisano 00:10, 29.01.2011
#19
Napisano 00:35, 29.01.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#20
Napisano 00:49, 29.01.2011
(trochę przesadzone... ale tak jak na tym rysunku)
http://felgeo.pl/CIS...nks-pol-14.html t
...teraz poszukałem na necie i jest też o ciśnieniu i ząbkowaniu (jeden z czynników)
niestety na dłuższe trasy przydałby się azot lub po prostu upuścić powietrze.
http://www.opony.com...ie-opon/?id=116
#21
Napisano 08:53, 29.01.2011
Bo jak na Twój wiek "70" zawsze musisz mieć "morvolume" na radiudlatego jak mi szumi opona to daję morvolume na radiu i jest git
#22
Napisano 09:06, 29.01.2011
Bo jak na Twój wiek "70" zawsze musisz mieć "morvolume" na radiudlatego jak mi szumi opona to daję morvolume na radiu i jest git
no, nie, następny forumowy spamer, i Ty Brutusie?
Dobra metoda jest spuszczenie nieco powietrza z tylu, jak sie czesto jezdzi nieobciazonym autem.
o, to też było w tym artykule o ząbkowaniu opon
u mnie wyząbkowały nowe po przejechaniu około 25kkm, tak że było to słyszalne, radio off
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#23
Napisano 11:12, 29.01.2011
Słyszę i czytam o tym problemie od dawna a nie wiem czy kiedykolwiek miałem z nim do czynienia. Nie potrafię zdjagnozować poząbkowanej opony.
Jak to wygląda?
#24
Napisano 12:12, 29.01.2011
#25
Napisano 15:22, 29.01.2011
#26
Napisano 16:26, 29.01.2011
[ Dodano: 2011-01-29, 16:28 ]
http://opon-market.p...abkowania-opon/
znalazlem na necie dokladnie tak to wyglada
wahaczoszuracz accord CW 3
#27
Napisano 17:05, 29.01.2011
#28
Napisano 17:09, 29.01.2011
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#29
Napisano 00:16, 30.01.2011
#30
Napisano 10:21, 30.01.2011
Dzięki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych