XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 18:37, 11.09.2018
#2
Napisano 21:18, 11.09.2018
Tutaj masz temat Ralfa.
http://www.accordklu...x-ralfi-garage/
Trochę informacji możesz tam znaleźć
#3
Napisano 07:08, 12.09.2018
Witam chcialbym sie dowiedziec odnosnie reflasha w acco8 r20a3,czy to ma sens i faktycznie auto duzo lepiej idzie z dolu,ingerowal ktos w soft jakie sa skutki uboczne sa problemy z czujnikami spalania stukowego, rozjerzdzanie sie korekt mieszanki paliwowej itp
wszystko się da zrobic byle z głowa - czy ma sens.. musisz się sam przekonać
#4
Napisano 19:47, 14.09.2018
Pozwolę sobie podpiąć się pod temat. Z tego co udało mi się zorientować istnieją dwie opcje: ReflashClubPolska lub Dr Fox Ralfi - ktoś ma może jakieś porównanie?
#5
Napisano 20:43, 14.09.2018
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#6
Napisano 00:13, 16.09.2018
ja dodam swoją opinię - biorąc pod uwagę koszty vs osiągi absolutnie nie ma sensu, te "przyrosty" nie są warte kasy jaka trzeba wyłożyć, ale jeżeli nie liczysz się z kosztami to owszem możesz robić, coś tam odczujesz, ale na jakieś wciskanie w fotel nie licz, ralfi dopasuje idealnie cha-kę do twojego silnika i to wszystko...
#7
Napisano 08:16, 16.09.2018
No ale to o to chodzi właśnie dopasowanie takie, aby samochód odczuwalne lepiej jechał. Nie jest to trubo , tylko program - i mam wrażenie że niektórzy myślą że to nie wiadomo co. Wykorzystuje się wolny jeszcze potencjał silnika i oprogramowania tak, żeby stał się bardziej użyteczny. Niżej położony moment obrotowy itp. Patrząc ile inwestujecie w nic nie dające CAIe itp to akurat reflash daje tutaj odczuwalne zmiany. I w tej cenie to najlepiej wydane pieniądze w Acco 7 czy 8 jeśli mowa o tuningach. Liczony, dobry dolot wraz z wydechem tylko potęguje ten efekt.ja dodam swoją opinię - biorąc pod uwagę koszty vs osiągi absolutnie nie ma sensu, te "przyrosty" nie są warte kasy jaka trzeba wyłożyć, ale jeżeli nie liczysz się z kosztami to owszem możesz robić, coś tam odczujesz, ale na jakieś wciskanie w fotel nie licz, ralfi dopasuje idealnie cha-kę do twojego silnika i to wszystko...
Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
#8
Napisano 05:31, 17.09.2018
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
#9
Napisano 05:42, 17.09.2018
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#10
Napisano 11:39, 20.09.2018
No ale to o to chodzi właśnie dopasowanie takie, aby samochód odczuwalne lepiej jechał. Nie jest to trubo , tylko program - i mam wrażenie że niektórzy myślą że to nie wiadomo co. Wykorzystuje się wolny jeszcze potencjał silnika i oprogramowania tak, żeby stał się bardziej użyteczny. Niżej położony moment obrotowy itp. Patrząc ile inwestujecie w nic nie dające CAIe itp to akurat reflash daje tutaj odczuwalne zmiany. I w tej cenie to najlepiej wydane pieniądze w Acco 7 czy 8 jeśli mowa o tuningach. Liczony, dobry dolot wraz z wydechem tylko potęguje ten efekt.
Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
ja wiem że o dopasowanie chodzi , ale tak jak wyżej napisałem - biorąc pod uwagę koszty, uważam że to nie ma sensu i lepiej zrobić, czy tam dołożyć tę kasę do konserwacji podwozia, jak dla mnie to dużo lepiej wydane pieniądze, a że H gnije to wiemy chyba wszyscy, no chyba że auto jest absolutnie tip top, nie ma grama rdzy, hamulce nie biją itp. i ma się wolną kasę to można się bawić, czemu nie...
#11
Napisano 13:53, 20.09.2018
#12
Napisano 18:02, 20.09.2018
#13
Napisano 18:46, 20.09.2018
Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
#14
Napisano 15:10, 21.06.2020
Ja jestem właśnie po reflashu swojego R20A3 w wykonaniu ralfiego i samochód wyraźnie lepiej jedzie w każdym zakresie obrotów. Nie byłem na hamowni i raczej się nie wybiore, więc nie jestem w stanie powiedzieć ile przybyło koni i nm, ale biorąc pod uwagę cenę usługi do otrzymanego efektu to jestem zadowolony.
#15
Napisano 06:37, 24.06.2020
Ja jestem właśnie po reflashu swojego R20A3 w wykonaniu ralfiego i samochód wyraźnie lepiej jedzie w każdym zakresie obrotów. Nie byłem na hamowni i raczej się nie wybiore, więc nie jestem w stanie powiedzieć ile przybyło koni i nm, ale biorąc pod uwagę cenę usługi do otrzymanego efektu to jestem zadowolony.
R20A3 przyrost jest tak niewielki ,że na hamowni widać niewielkie różnice, co do odczuć to musisz być bardzo czuły żeby wyłapać różnice bo tego tak na prawdę nie czuć w R20A3 ...Pojedziesz na hamownie zobaczysz że masz w zakresie użytecznym 1-2 konie więcej i z 3 Nm Hamownie śa obarczone błędem standardowo 5% co daje różnice pomiędzy hamowniami +/- 7 kucy przy mocy 150 , dlatego warto jest mierzyć na tej samej moc ..
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych