Przymierzam sie do kupna CD7 i mam na oku dwa egemplarze. Zuplenie dwa inne. Jeden pieszczony i garazowany po malowaniu 3 lata temu i z zewnatrz na prawde ladny jest. A drugi to zaniedbany stojacy pod blokiem. Mam pare dylematow i prosze was o pomoc. Bo glownie tutaj sie rozchodzi o silnik i skrzynie.
Pierwszy z nich jest na sprzedaz za 8 tys i pod maska ma H22A2 słupek, a glowice H22A5. Do tego dochodzi skrzynia prawdopodobnie U2Q7, wlasciciel tak mowil, ale przed kupnem na pewno bede chcial jeszcze to zweryfikowac. Problem jest taki z tym autem, ze kreci tylko do 6tys. Podobno specjalnie jest tak zrobione, zeby nie zarznac silnika. Ktory wedlug wlasciciela jest pancerny i nie jedna taka hybryda jezdzi u niego w miescie. O ile z zewnatrz jest ladny i ma pare babelkow. To pod maska na kieluchu jest dziura, ktorej sie boje. W zawieszeniu to jest amortyzatory regulowane KONI i nic wiecej mi nie wiadomo na temat sprezyn. I ladne 17' OZ F1.
Drugi za 6500 jest to seryjne CD7 z F22B5, ktory wedlug wlasciciela pali 300ml oleju na 1000km! Co jest dla mnie nie do wyobrazenia i moze mu sie cos pomylilo podczas rozmowy. Ten rowniez jest po blacharce, ale jest to mniej schludnie zrobione. Doly drzwi od srodka sa czarna mazia zamazane, klapa rowniez w od srodka. Ogolnie strasznie nie estetycznie to wyglada. Do tego 3/4 auta bylo malowane w taki sam kolor, ale widac inny odcien. Do tego ten posiada na pewno 2 rozporki z przodu i tylu. A podobno 3 na dole z przodu. Jakies sprezyny obizajace niemieckie zielone i regulowane amrtyzatory KYB. Zapomnialbym o tym, ze cos bije z lewej storny. Podczas przyspieszania i hamowania czuc to najmocniej, auto lekko sciaga na lewo.
Teraz przychodze do was z pytaniem i pomoc. Co jest bardziej oplacalne. Oby dwa maja fajne zawieszenia. H22 + U2q7 to jest juz koszt 4k conajmniej, a tam auto jest jezdzace. I nawet jakbym mial wsadzac spowrotem F serie to skrzynia zostaje, roznica w prowadzeniu jest kolosalna. Tylko martwi mnie ta dziura na kielichu, do mocowania amortyzatora jest spory kawalek, ale czy jak to sie zrobi nie bede musial sie martwic o to, ze mi caly mcperson wyskoczy maska? Co o tym myslicie.
Jesli zle wybralem dzial, to prosze o przeniesienie postu. Nie moglem kompletnie znalezc czegos odpowidniego. A jako, ze glowna roznica sa silniki to umsiecilem temat w tej zakladce.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 14:03, 10.08.2018
#2
Napisano 15:12, 10.08.2018
Niestety koszt czy blacharki czy remontu silnika nie są małe.
Inspekcja blachy i silnika. Twój wybór co dla Ciebie ważniejsze.
#3
Napisano 15:43, 10.08.2018
Szukaj zadbanej serii a nie dziurawej lub ze szczepem silnikiem z dwoch.
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#4
Napisano 17:50, 10.08.2018
#5
Napisano 19:17, 10.08.2018
H seria to skladak i duzo za niego nie dostaniesz .to nie jest h22a7 czy a8 .sprzedasz h i musisz kupic f koszty swapu sprzegla rozrzad paski itp i uja na tyn wyjdziesz .
U2q7 fakt rewelacja ale moze sie okazac juz troche przyjarana i np synchro do wymiany to się zdziwisz.
Rudej tez moze byc w uj tylko wyjdzie po pol roku czyli pp tej zimie.
Odpusc sobie szczerupy i szukaj nawet pol roku fajnego stanu.bo igly juz nie znajdziesz
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#6
Napisano 21:18, 10.08.2018
#7
Napisano 04:34, 11.08.2018
około 2 tysie.
po co ci u2q7 przy f22b5 . nie ma sensu szkoda kasy i tak f22b5 nie jest silnikiem mocnym wiec po co pchac taka skrzynie. Albo chcesz szybkie qupe to wtedy taka skrzynia ok ale z silnikiem a7 czy a8 od biedy h22a, albo serie f22b5 i zostaw nic nie rob bo kasa duza za skrzynie a nic przy tym silniku nie da. dalej to bedzie mułowate f22.
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#8
Napisano 16:05, 11.08.2018
Fabryczna skrzynia przy f22b5 jest jedna wielka porażka. Strasznie zamula auto a dodatkowo 5 jest krotka:/
Przy tym motorze trzeba uwazac na panewki f22b5 padaja jak muchy wlasnie na panewki. Problem lezal w magistrali olejowej.
Auto samo w sobie swietne jesli chodzi o komfort
Musisz uzbroic sie w cierpliwosc i szukal jakies w miare oryginalnrj serii. A pozniejsze ewentualne swapy bedziesz przemyslal. Jak na daily ten f22 w zupelnosci wystarczy maze na skrzyni z acco VI gen 1.8/2.0 bylo by to ekonomiczniejsze i sprytniejsze autko. A na poliftowej to juz napewno
Ja osobiscie nie widzial bym tam h serii jesli niechcesz budowac cos w stylu RaceCar. Zostac w F serii gdzie moment jest na dole
#9
Napisano 01:35, 12.08.2018
Choć dzisiaj dwie miejscowości ode mnie wyskoczyła prelude III na sprzedaż Ale niestety gaźnik
#10
Napisano 16:15, 17.08.2018
Skończyło się na swapie na h22.
#11
Napisano 17:22, 17.08.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V
V
Mechanik →
Silniki →
Schemat instalacji elektrycznej do Accord VNapisany przez Monster96 , 03 lut 2024 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ wydechowy →
Wydech Accord V CC7Napisany przez RestomodAccord , 12 wrz 2023 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
dziwne odgłosy F22B5Napisany przez Rzymeg , 04 sie 2023 V, f22b5, accord, panewki |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
Wałek rozrządu do F22Z2 - z czego pasuje?Napisany przez Dave8888 , 25 lip 2023 V, wałek rozrządu, f22z2, f20b6 i 1 więcej |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ elektryczny →
Accord V Aerodeck - dolozenie centralki zamka centralnego na pilotNapisany przez gti69 , 19 lip 2023 V, centralny zamek pilot |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych