Ja tak docierałem d14z6 w swoim civcu EU7, ale sam naaprawiałem silnik, żadnemu mechanikowi nie śmiałem oddać. Obecnie po naprawie 66 tyś km i jest tak jak wyżej pisałem.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#61
Napisano 09:52, 22.09.2018
#62
Napisano 11:14, 29.01.2019
Jutro odbieram auto z remontu silnika, pierścienie zapieczone na amen... teraz lo takim remoncie jakieś docieranie trzeba jakoś uważasz czy cos?
Ile cię kosztowała ta przyjemność?
#63
Napisano 12:09, 19.02.2019
#64
Napisano 23:38, 26.08.2020
Odkopię trochę temat, bo u mnie podobna historia.
Mojego Accorda VII 2.4 kupiłem z przebiegiem 223tys.km, teraz 296tys.km, od samego zakupu problem spalania oleju, potrafi wziąć 1litr na 1000km przy szybkiej jeździe na autostradzie.. Próbowałem już różne oleje Valvoline, Motul, Liqui Moly, Comma, Mobil, syntetyki, półsyntetyki, 10w60, 10w40, 5w40, itp. Wszystkie podobnie mu smakują Nie wiem czy da się jeszcze coś spróbować z tym zrobić czy już pozostaje remont silnika?
#65
Napisano 07:14, 27.08.2020
jeżeli nie ma wycieków to nic z tym nie zrobisz, zapomnij o płukankach czy cudownych olejach, pozostaje tylko otwieranie silnika, pomiary owalizacji i jeżeli nie ma jaja to wymiana pierścieni, jeżeli jest jajo to szlif + nadwymiarowe tłoki z pierścieniami, prawdopodobnie pierścienie olejowe "stoją", tzn. są zalepione nagarem tak że mechanicznie będzie problem to usunąć, ot taka przypadłość tego silnika
#66
Napisano 10:16, 27.08.2020
jeżeli nie ma wycieków to nic z tym nie zrobisz, zapomnij o płukankach czy cudownych olejach, pozostaje tylko otwieranie silnika, pomiary owalizacji i jeżeli nie ma jaja to wymiana pierścieni, jeżeli jest jajo to szlif + nadwymiarowe tłoki z pierścieniami, prawdopodobnie pierścienie olejowe "stoją", tzn. są zalepione nagarem tak że mechanicznie będzie problem to usunąć, ot taka przypadłość tego silnika
Sprowadziłeś mnie trochę z obłoków na ziemię
Wczoraj przewertowałem przez pół nocy forum odnośnie brania oleju w k24a3 i nie tylko, sporo osób twierdzi, że te płukanki im pomogły przy takich zużyciach, wówczas pojawiła się w mojej głowie iskierka nadziei na opanowanie sytuacji, ale widzę, że to bardziej marzenie ściętej głowy, bo logika podpowiada jednak coś innego, tym bardziej, że przelatałem tak już ponad 70 tys.km plus to co poprzedni właściciel z Essen zrobił, a miał to auto od 2006 roku i przy sprzedaży nawet nie krył się z tym, że auto pobiera olej, przy czym twierdził, że bierze około 1 litr na 3 tys.km, u mnie od początku wychodzi sporo więcej, no chyba, że przy bardzo delikatnej jeździe, być może wtedy jest to możliwe do uzyskania.
Po trasie to tak jak wcześniej wspomniałem 1 litr na 1000 km jak się jeszcze depnie to spokojnie łyknie..
Czyli reasumując nie ma sensu nic kombinować, jeździć dalej i zbierać kasę na remont..
Na jakie koszty trzeba się przygotować?
#67
Napisano 10:24, 30.08.2020
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych