Wałki wycięte czy przetoczone?
wyciete całkiem tak jak u Ciebie. tokarke tez mam ale stwierdzilem ze usune całkiem ;]
blok poskladany, czekam na glowice
Użytkownik kaczor662 edytował ten post 19:32, 04.08.2018
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 20:42, 04.08.2018
Użytkownik MADMAN edytował ten post 20:58, 04.08.2018
Napisano 21:44, 04.08.2018
Napisano 23:37, 04.08.2018
K24a3
-kolektor ssacy EP3
-przepustnica EP3
-dolot 3.5" + K&N
-tłoki TSX CR 11:1
-wałek ssacy K24z3 + VTC 50*
-porting kanałów wydechowych w głowicy
-nowe panewki, pierscienie, uszczelniacze, uszczelki, blok nominał
-usuniete wałki balansujace z pompy oleju
-kolektor wydechowy 4-2-1 wzór i srednice wg TODA
-wydech 2.5" zakonczony twin loopem 2.25"
całosc teoretycznie wystroi Rafli, o ile faktycznie jego przyjazd dojdzie do skutku- 600km w jedna strone
Napisano 05:28, 05.08.2018
Użytkownik MADMAN edytował ten post 06:14, 05.08.2018
Napisano 08:04, 05.08.2018
Napisano 09:28, 05.08.2018
To już ci mowie, ze możesz mieć problemy z kolektorem z EP3, w K24 jest ciasno i może Ci się opierać o alternator - chłopaki z UTC przerabiali ten problem w modzonym K20A6.
Napisano 10:09, 05.08.2018
Napisano 12:46, 05.08.2018
To już ci mowie, ze możesz mieć problemy z kolektorem z EP3, w K24 jest ciasno i może Ci się opierać o alternator - chłopaki z UTC przerabiali ten problem w modzonym K20A6.
owszem pierwsze załozenie ssaka ep3 zrobilo zwarcie bo srubka plusowa alternatora przebila gume i minimalnie dotykala kolektora, ale skrocilem ta srubke i juz jest luz ;] na docieranie zamowiony olej GM 10w40, a na docelowy sam nie wiem jeszcze.
Napisano 06:25, 07.08.2018
Dzięki za info. czyli aby dojść do panewek korbowodowych to trzeba jeszcze bok silnika rozgrzebać . .
EDIT:
Mam info od kolegi z forum, że aby wyjąć pompę oleju nie trzeba ściągać rozrządu. Z pompy odkręca się koło zębate i pompa wychodzi.
Napisano 20:15, 07.08.2018
Nawet nie trzeba zębatki odkrecac. Ślizgi po obu stronach łańcucha pompy zdjąć i kompletna pompa wychodzi
da się te ślizgi zdemontować bez zrzucania koła pasowego paska i osłony rozrządu ? Sprawdzałeś?
Napisano 20:43, 07.08.2018
Napisano 11:18, 12.08.2018
odpalone, ale po paru minutach slychac dziwne dzwieki, ciezko ustalic co to i skad to, wiem ze dzwiek z telefonu sredni ale podpowie ktos czy mam sie czym martwic? na zimnym tego nie slychac, dopiero jak sie troche nagrzeje, wczoraj byl pierwszy odpal i chodzil 3 minuty bo juz puzno bylo, dzis chodzil 10 minut i dzwieki takie jak na filiku, przy lekkim dodaniu gazu cichna wiec nie wiem co by to moglo byc
i drugi filmik z 3-ciego odpalenia, tym razem juz chodzil dobre 20minut wiec juz sie zagrzal do normalnej temparatury, spalanie stukowe raczej to nie jest bo zwiekszenie cisnienia paliwa z 3che na 4bary nic nie daje, dalej chodzi tak dziwnie
Użytkownik kaczor662 edytował ten post 15:47, 12.08.2018
Napisano 10:32, 04.09.2018
Napisano 19:57, 04.09.2018
tak juz jaks czas temu, zawory ustawione i chodzi dobrze. jutro strojenie, moze nie wybuchnie
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych