XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 17:16, 08.07.2018
Drugie moje pytanie to czym różnią się silniki F18A3 od F20 , chodzi mi dokładnie o to czy mogę podmienić głowice lub jakieś inne części aby ugrać kilka kuni lub niutow.
No i ostatnie dwie prośby , potrzebuję link do niezadrogiej naby kierownicy oraz link do kolektora wydechowego 4-2-1 . Z góry dziękuję za pomoc
#2
Napisano 05:52, 09.07.2018
Shorty do v gen sprzedawał wodzirej, do niego uderzaj. Raczej z pomieszania F18/F20 nic sie nie dołoży, zamiast takich zmian lepiej zrobić budzetowy swap na F22Z2
co do 4/2/1 to tylko chinczyki na allegro, albo ktoś ci musi pospawać układ, ale to już większe pieniądze
#3
Napisano 10:07, 09.07.2018
#4
Napisano 12:17, 09.07.2018
Głowice w f18 i f20 są takie same, różnica jest w skoku tłoka wiec musiałbyś przerzucić cały wal, korby etc.... Jeśli chciałbyś się aż tak bawić to taniej i szybciej bedzie kupić f20 i wyremontować, ale to i tak będzie mega droga wersja jak na taki silnik....
Szukaj f20 z prelek, accordow, F22 z acco IV i V... Omijaj tylko F22 z usdm bo mają słabsze panewki i wał... Silnik kupisz kolo 800-1000, przekładka u kogoś to kolejny 1000, ew zrobisz sam choć to wymaga trochę wiedzy... Przy zrzuceniu silnika i skrzyni warto obejrzeć sprzęgło, wrzucić nowy rozrząd, paski i komplet uszczelnień... Tuleje nie są wymienne i jest jedynie opcja rozwiertu i wstawienia tulei nowych... Remont f18 jest totalnie bezzasadny ekonomicznie, jedynie w przypadku gdyby auto było na żółtych tablicach to wtedy jest inna rozmowa... Licząc na szybko porządny remont całego f18 ze wszystkimi plynami, rozrządem, uszczelnieniami i ew tulejowaniem to okolice 6000 zł... Za niewiele więcej masz F22 i 40km więcej... Sam sobie odpowiedz na pytanie czy nadal uważasz że jest sens robić f18...
Komp z f18 spokojnie da radę ogarnac f20, ważne żeby sona dobrze działała, i nie, nie będzie pasować z żadnego Civica...
Kolektory fajnie byłoby upolować z h23 lub f22a7 albo f22b jdm, są większe a wydechowe są 4-2-1, ew wydechowy jest u jarusnet chińczyk 4-2-1 ale wypadałoby w nim poprawić spawy...
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Bojar edytował ten post 12:22, 09.07.2018
#5
Napisano 13:06, 09.07.2018
#6
Napisano 13:33, 09.07.2018
W razie czego wal śmiało na pw to dam Ci numer bo coś tam o V gen wiem xD
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Bojar edytował ten post 13:34, 09.07.2018
#7
Napisano 17:38, 10.07.2018
#8
Napisano 18:20, 10.07.2018
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
#9
Napisano 18:54, 24.07.2018
Zamiast szukać f22z2 to najpierw znajdź do niego kompa, ew strojenie na p28. Z tego co mi się obiło o uszy to nie da się z kompa od automata zrobić tak żeby to grało ....
#10
Napisano 08:16, 14.08.2018
składam właśnie w preludzie franka z tego co w większośći latało po garażu
blok f20a4
wał z korbami f20a4 (założyłbym od f22 bo mam, jednak jest automat i lenistwo mi nie pozwala zmieniać wału/tłoków
głowica f22b, dwa wałki, spory flow
tłoki f18b2 (problemem wszystkich f serii jest niski stopień sprężania, tłoki z f18b2 są mocno wypukłe - ala h22types powinny ten problem zażegnać)
legendarne już kolektory od h23
co z tego wyjdzie nie wiadomo, wydaje mi się że coś dobrego ogolnie rzecz biorąc moim zdaniem żeby z f'ki coś ugrać najważniejsze jest pokonać problem niskiego stopnia sprężania, dalej będzie z górki
#11
Napisano 09:45, 14.08.2018
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
#12
Napisano 13:30, 14.08.2018
no dobrze kombinujesz bo właśnie taki był zamysł utrzymać obecne sprężanie bądź lekko podbić + dużo lepszy flow
fura to zwyczajny dailycar mojej kobity, ale jak juz musze go otworzyć to czemu się nie pobawić
#13
Napisano 18:05, 22.08.2018
#14
Napisano 17:50, 26.08.2018
Wysłane z ALE-L21
#15
Napisano 13:36, 27.08.2018
silnik już poskładany
zrobił juz pierwsze 400km na dniach pierwsza wymiana oleju
narazie 5w30, śladów spalania oleju póki co brak
docelowo będzie 5w40 bądź nawet 0w40, jeszcze debatujemy nad tym
gdyby ktoś planował to co ja czyli do bloku 5gen wkładać tłoki z 6gen, to należy pamiętać że 6gen ma sworzeń tłokowy pływający a 5gen 'na wcisk'
problem jest wtedy do rozwiązania na 2 wyjścia
- rozwiercasz tłok 6genowski na wymiar sworznia 5gen + rozwiercasz w tłoku dodatkowo 2 kanały olejowe
- dokupujesz korby 6gen do wału twojej pojemności i montujesz bez żadnych przeróbek + nowe panewki
obliczyliśmy wkońcu orientacyjny stopień sprężania i wychodzi 10,4:1
setup na chwilę obecną:
blok: f20a4
wał: f20a4
tłoki: PDAE (f18b2)
głowica: f22b dohc
ssący: h23 z iab
wydechowy: seria 4-1, 4-2-1 z h23 czeka na montaż
ecu: seria p5n
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V
V
Mechanik →
Silniki →
Schemat instalacji elektrycznej do Accord VNapisany przez Monster96 , 03 lut 2024 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ wydechowy →
Wydech Accord V CC7Napisany przez RestomodAccord , 12 wrz 2023 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
dziwne odgłosy F22B5Napisany przez Rzymeg , 04 sie 2023 V, f22b5, accord, panewki |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
Wałek rozrządu do F22Z2 - z czego pasuje?Napisany przez Dave8888 , 25 lip 2023 V, wałek rozrządu, f22z2, f20b6 i 1 więcej |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ elektryczny →
Accord V Aerodeck - dolozenie centralki zamka centralnego na pilotNapisany przez gti69 , 19 lip 2023 V, centralny zamek pilot |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych