XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
"strzelanie" w kolektor
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:17, 16.05.2010
Mam od dłuższego czasu problem z przerywającym silnikiem. Od czasu do czasu - chociaż ostatnio coraz częściej silnik zaczyna przerywać przy około 2000 obr.
Jak zacznie przerywać i wcisnę mu gaz do oporu to wkręca się max do 3000 obr. i zaczyna strzelać w kolektor ssący ! Po paru sekundach wszystko mija i auto jedzie normalnie.
W zasadzie wszystko już wymienione co mozna wymienić: świece, przewody, wyczyszczona przepustnica, zaślepiony ERG
Check nigdy się nie zaświecił przy tych objawach !
Czy któryś z Was miał taki przypadek ?
Już nie wiem czego szukać aby usunąć tą usterkę.
#2
Napisano 09:57, 16.05.2010
Do zobaczenia na trasie.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:41, 16.05.2010
Poza tym ani zar lampka check się nie zapaliła.
Jest to strasznie denerwujące a najgorsze jest to, że nie wiadomo co to jest !?
#4
Napisano 13:38, 16.05.2010
W jakim stanie masz palec i kopułkę?
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:04, 16.05.2010
Kopułkę i palec tylko przeczyściłem ponieważ nie wykazują zużycia !!
Sprawdziłem też zawór ciśnienia paliwa ten przy listwie wtryskowej, ale działa poprawnie.
Najbardziej osłabiające jest to, ze dzieje się to przede wszystkim przy nagrzewaniu silnika - już wymieniłem nawet czujnik temp. ale to oczywiście nie pomogło.
#6
Napisano 15:53, 16.05.2010
Kiedy regulowałeś zawory?
Ktoś może podpowiedzieć ilu przewodowa jest sonda lambda w acco? Jeśli 4 przewodowa, to sprawdź masę sondy do grzałki.
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:19, 16.05.2010
Sonda ma 4 przewody, ale szczerze mówiąc nie wiem jak sprawdzić czy grzałka dostaje napięcie i czy w ogóle funkcjonuje.
Tylko jak by grzałka w sondzie nie działała to na gorącym silniku też mogłyby być takie objawy ?
Wiesz jak sprawdzić tą grzałkę ?
#8
Napisano 18:23, 16.05.2010
Nie pamiętam oznaczeń sondy.
Czasem brakuje masy na sondzie, bo gdzieś kabel zaśniedzieje.
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:36, 16.05.2010
Dziekuję Ci za podpowiedż i dam znać czy to pomogło.
Oczywiście jutro to zrobię bo dzisiaj leje jak by się wściekło !
[ Dodano: 2010-05-17, 16:05 ]
Sprawdziłem masę na tej wtyczce z sondy i jest ok, ale jak mierzę wartości jakie ma podawać sonda to voltomierz zatrzymuje się na 04v i jest tak przez cały czas ! A przecież ma oscylować pomiedzy 0,2 do 0,9 V
Podejżane jest również to, że to samo napięcie 0,4v jest już cały czas na tej wiązce, która idzie od silnika tzn.od komputera ! czy tak ma być ?
Napięcie to jest pomiędzy przewodem sygnałowy sondy a masą ale przy odłączonej sondzie !!! Po załączeniu sondy nic się nie zmienia !!
Może to komputer strzelił ??? Albo sonda już szmelc ?!
#10
Napisano 16:31, 18.05.2010
ale jak mierzę wartości jakie ma podawać sonda to voltomierz zatrzymuje się na 04v i jest tak przez cały czas
Sprawdzałeś czy na zimnym i nagrzanym silniku jest cały czas tak samo czyli 0,4 V
Czy przy niskich i przy wysokich obrotach również wartości się nie zmieniają
Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:10, 18.05.2010
Powinno oscylować pomiędzy 0,2-0,9 V tak mi się wydaje !
Sprawdzałem kiedys sondę u kolegi w VW i właśnie tak się działo - napiecie oscylowało pomiedzy 0.2 a 1,2 V
Podejrzane to jest, że to napięcie jest również na wiązce idącej od komputera a przy odłaczonej sondzie ! Czyli komputer wysyła taką wartość czyli w moim przypadku 0,4 V !!??
#12
Napisano 21:56, 18.05.2010
Do zobaczenia na trasie.
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:16, 18.05.2010
Podmień jeszcze świece zapłonowe na inną markę-czasami się zdarza, że nowe są uszkodzone.
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:06, 19.05.2010
Może to one są problemem a ja się uparłem na tą sondę bo to mi tak jakoś najbardziej pasuje !
#15
Napisano 08:15, 19.05.2010
Accord 2,0i LS/ES CE8 4 2.0 96 1996 - ... F20Z1 ZFR6F-11
Lub Denso KJ20CR-L11
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych