XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 13:51, 27.07.2010
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#32 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:25, 29.07.2010
czyli do coupe to można by i oryginalne kupić... kusi
#33
Napisano 07:34, 30.07.2010
Nieźle doposażona ta twoja kupeta... U mnie pręcik
czyli do coupe to można by i oryginalne kupić... kusi
logcksys ma wersję USA... więc trzeba poszukać na szrotach
#34
Napisano 20:26, 01.08.2010
po dobraniu i odpowiednim zamontowaniu zostaje jeszcze jeden problem: żeby się Wam maska nie złamała w pół jak ją siłowniki przytrzymają
Kolego rozumiem jakby pręt przytrzymywał ją w połowie albo bliżej lamp a on podtrzymuje przy samym zawiasie jakieś (strzelam) 20-30 cm od zawiasu. Tego bym się nie obawiał.
PS: Ja chcę założyć siłowniki do Hondy Accord a nie do Trabanta (bez obrazy dla posiadaczy Trabantów )
no właśnie on trzyma przy zawiasie i cały przód maski (który jest w górze) ciąży, do dołu ciągnie go niewidzialna siłą a próbuje powstrzymać go właśnie ten siłownik, który im bliżej jest zawiasu tym gorzej ma i tym bardziej maska chce się przełamać. Jeżeli maska nie była bita to powinna wytrzymać ale jeżeli była prostowana to raczej małe szanse...
Poważnie kolego wiem co mówie, i nie mówie tu o trabancie, garbusie czy innym zabytku (z resztą tamte samochody miały inną konstrukcje i wydaje mi się że maska więcej znosiła niż obecnie produkowane... teraz maska ma się składać tworząc strefę kontrolowanego zgniotu...)
#35
Napisano 22:35, 01.08.2010
po dobraniu i odpowiednim zamontowaniu zostaje jeszcze jeden problem: żeby się Wam maska nie złamała w pół jak ją siłowniki przytrzymają
Kolego rozumiem jakby pręt przytrzymywał ją w połowie albo bliżej lamp a on podtrzymuje przy samym zawiasie jakieś (strzelam) 20-30 cm od zawiasu. Tego bym się nie obawiał.
PS: Ja chcę założyć siłowniki do Hondy Accord a nie do Trabanta (bez obrazy dla posiadaczy Trabantów )
no właśnie on trzyma przy zawiasie i cały przód maski (który jest w górze) ciąży, do dołu ciągnie go niewidzialna siłą a próbuje powstrzymać go właśnie ten siłownik, który im bliżej jest zawiasu tym gorzej ma i tym bardziej maska chce się przełamać. Jeżeli maska nie była bita to powinna wytrzymać ale jeżeli była prostowana to raczej małe szanse...
Poważnie kolego wiem co mówie, i nie mówie tu o trabancie, garbusie czy innym zabytku (z resztą tamte samochody miały inną konstrukcje i wydaje mi się że maska więcej znosiła niż obecnie produkowane... teraz maska ma się składać tworząc strefę kontrolowanego zgniotu...)
Jeżeli pręt podtrzymuje maskę w tym samym miejscu co siłownik to nie wiem w czym problem. Gdyby pręt podtrzymywał maskę w np. połowie a ja siłownik zamontowałbym przy zawiasie to wiadomo że albo złamię mi maskę w pół albo zrobi się dźwignia i wyrwie mi zawiasy. Będę próbował po powrocie z wakacji.
#36
Napisano 06:55, 02.08.2010
Jak przeszkadza, to moze nadmienie, bo nie wszyscy o tym wiedza, w masce jest drugi otwor w okolicy zawiasu. Maske mozna podniesc prawie pionowo, a pret idzie wtedy dosc nisko i wzdluz blotnika.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#37
Napisano 19:49, 02.08.2010
Ale generalnie w czym jest problem? ze pret przeszkadza? czy chodzi o sam fakt podparcia maski?
Jak przeszkadza, to moze nadmienie, bo nie wszyscy o tym wiedza, w masce jest drugi otwor w okolicy zawiasu. Maske mozna podniesc prawie pionowo, a pret idzie wtedy dosc nisko i wzdluz blotnika.
nie wiem czy ja go właśnie za każdym razem nie pcham do tej właśnie nory, że aż mi ręki brakuje a mam prawie 180cm wzrostu aż zaraz zejdę i sprawdzę. pozdro
#38
Napisano 19:53, 02.08.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#39
Napisano 07:52, 03.08.2010
Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.
ex-wife: AccoVII 2.4 exe, AccoVIII 2.4 TypeS AT '11...
#40
Napisano 20:41, 03.08.2010
HAWARD, nie no jak za kazdym razem tak podpierasz maske, to sie nie dziwie masz dosyc Zdecydowanie latwiej podpierac ja w otworze "domyslnym", na brzegu maski. Czas otwierania 10s.
Tak koledzy jestem Kretynem. koniec udręki i kładzenia się prawie na silniku. Wilekie dzięki .
Teraz to baja. Dziekówa i pozdro
#41
Napisano 17:00, 11.10.2012
#42
Napisano 19:40, 03.11.2012
#43
Napisano 21:54, 03.11.2012
#44
Napisano 07:38, 10.11.2012
#45
Napisano 10:25, 29.11.2012
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych