Czysciłeś może klimę sprejem?
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
W dieslu sterownik silnika jest po prawej stronie pod schowkiem, lustrzane odbicie do bezpieczników pod kierownicą. Także uszkodzenie sterownika odpada.
Wracając do tematu, odczytaj błędy ręcznie spinaczem, błędy vsa mogą być od samego podłączenia komputera.... bo resetują ustawienia vsa, ale to już powtarzane było setki razy, także reset błędów oraz kalibracja vsa do zrobienia także.
http://www.accordklu...tyka-spinaczem/
Reset błędów:
wcisnąć hamulec
włączyć zapłon
poczekać aż lampka ABS zgaśnie
puścić hamulec
poczekać aż lampka ABS się zapali
wcisnąć ponownie hamulec
poczekać aż lampka ABS zgaśnie
puścić hamulec
lampka ABS powinna zamrugać dwa razy
Czekamy na kody błędów silnika/vsa.
po tej operacji błędy powinny być skasowane
i dopiero teraz można przeprowadzić kalibrację położenia neutralnego czujnika VSA
Kalibracja VSA:
Zapamiętanie położenia neutralnego czujnika VSA
UWAGA: Nie wciskać pedału hamulca.
1. ustawić samochód na równej nawierzchni.
2. Gdy zapłon jest wyłączony, podłączyć tester HDS do 16-stykowego złącza diagnostycznego (DLC) (A), znajdującego się pod deską rozdzielczą po stronie kierowcy.
3. Podłączyć zworę serwisową (SCS) do masy za pomocą HDS. (zwierasz 4 i 9 na obd2)
4. Włączyć zapłon przy zwolnionym wyłączniku pozycji pedału hamulca.
5. Kontrolka ABS włączy się na 2 sekundy i wyłączy się.
6. Po zgaśnięciu kontrolki ABS jednokrotnie nacisnąć i zwolnić wyłącznik VSA w ciągu pół sekundy.
7. Po zapaleniu się kontrolki ABS jednokrotnie nacisnąć i zwolnić wyłącznik VSA w ciągu pół sekundy.
8. Kontrolka aktywacji VSA mignie dwa razy i zgaśnie w ciągu jednej sekundy, następnie system zakończy zapamiętywanie położenia neutralnego czujnika VSA.
9. Wyłączenie się kontrolki ABS, kontrolki układu VSA i kontrolki aktywacji VSA oznacza koniec zapamiętywania. Jeżeli kontrolki nie gasną, należy ponownie wykonać podane czynności.
10. Wyłączyć zapłon i odłączyć tester HDS od 16-stykowego złącza DLC.
UWAGA! Punkt 2-ci nie jest wymagany, tzn. jeśli nie masz HDS'a (lub nie chce Ci się go podłączać), to pomijasz ten punkt i po prostu zwierasz piny 4 i 9 na OBD2 jak wyżej)
Z drugim kluczykiem są takie same objawy? klemy dobrze siedzą na akumulatorze ? no i warto jeszcze sprawdzić połączenia masowe oraz jak wygląda ładowanie.
Pozdrawiam.