XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Hamulec reczny
#31
Napisano 19:52, 01.10.2014
Wysłany z Tapatalk
#32
Napisano 18:24, 03.11.2014
No to u mnie problem w drugą stronę. Lewe koło śmiga - mechanizm działa, a prawy ani drgnie.
Wiem , że pewnie trzeba zregenerować, ale... Czy to normalne, że koło chodzi luźno, a ten mechanizm jest nieruchomy jakby w pozycji zablokowania koła?
#33
Napisano 22:17, 03.11.2014
hehe ale jaja z tymi zaciskami w naszych hankach! Mam od 4 lat do roboty taką starą astre F I gen 1.4 z 98 r z przebiegiem ponad 320 tys km ni auto juz przeżera rdza na dachu ale z zaciskami najmniejszych problemów!
#34
Napisano 23:11, 03.11.2014
A ręczny tam jest na zacisku czy tarczo-bęben bo to istotne:)?
Ogólnie widzę kiedy ręczny jest obsługiwany przez zacisk prędzej czy później jest problem niezależnie od marki.
#35
Napisano 16:28, 20.11.2014
#36
Napisano 16:48, 20.11.2014
to że ładnie pomalowane nie znaczy że będą działać jak należy... jak środek spiepszony to pikna farba nie pomoże
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#37
Napisano 16:50, 20.11.2014
jestem Tego Świadomy, dlatego tez pytam czy ktoś kupował i może polecic.
#38
Napisano 21:38, 21.12.2014
Hej, Mógłby ktoś odpowiedziec na moje pytanie? :P
Czy to normalne, że koło chodzi luźno, a ten mechanizm jest nieruchomy jakby w pozycji zablokowania koła? Zauważyłem to niedawno - w jednym warsztacie wymieniali mi tarcze z tyłu i klocki, możliwe, że coś spaprali przy wkręcaniu tłoczka? Nie mam zdjęcia, ale wygląda to tak jakby ten mechanizm, do którego jest linka przymocowana był zaciągnięty w 80-90%.
Linka luźna, a on ani drgnie.
#39
Napisano 21:51, 21.12.2014
Wysłane z mojego C5303
#40
Napisano 21:58, 21.12.2014
Nie trzyma bo się nie rusza :P Próbowałem go ręką dociągnąć ale nie dało rady ni w jedną ni w druga stronę.
Z lewej byłem w stanie ręką ruszać tą wajchą.
#41
Napisano 22:04, 21.12.2014
znaczy się zapiekł/zardzewiał i jest potrzebna regeneracja a w gorszym wypadku wymiana zacisku
#42
Napisano 22:05, 21.12.2014
A orientujecie się może jak z przeglądem sprawa wygląda? muszę w styczniu zrobić. Uwalą mnie z powodu jednego koła?
#43
Napisano 22:11, 21.12.2014
Jak tylko ręczny to przejdzie
#44
Napisano 22:13, 21.12.2014
A to spoko Nożny działa, widać na tarczy, że pracuje. Przyznam się, że ręcznego nigdy nie używam, pewnie dlatego umarł...
#45
Napisano 22:15, 21.12.2014
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych