dokładnie tak samo zachowywał się mój aku gdy padł, po naładowaniu spokojnie odpalał, ale wystarczyła przerwa kliku godzin i klops, nawet nie obrócił silnikiem, usterka wystąpiła z dnia na dzień
co to za aku masz?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 21:03, 25.06.2020
dokładnie tak samo zachowywał się mój aku gdy padł, po naładowaniu spokojnie odpalał, ale wystarczyła przerwa kliku godzin i klops, nawet nie obrócił silnikiem, usterka wystąpiła z dnia na dzień
co to za aku masz?
Napisano 21:08, 25.06.2020
Napisano 09:32, 28.06.2020
test aku zrobiny w 100% sprawny i co dalej czemu nieraz prądu nie ma?
Napisano 09:17, 29.06.2020
No brzmi dziwnie, 60mA nie rozsypie akumulatora w 24h (u mnie chyba bylo 30, wlasciwie sam alarm). Patrzyles moze na napiecie po tych przypadkach 8/24h kiedy juz nie odpalal? Jak masz tulejki na aku to zwracaj uwage, czy klemy dobrze siedza.
Co dalej? hm, watomierz? ciezko znalesc uzyteczna zabawke, ale w cyklu 24h jakbys trafil to bylbys swiadom wielkosci mocy/pradu, ktory ucieka, ale nadal zastanawialbys sie ktoredy. Skoro standardowo alarm bierze 30mA, gdzie ucieka pozostale 30? Mozliwe, ze sprawdzales przy wlaczonej jakiejs zarowce.
Ja mialem 2 razy takie przypadki, przestalem sledzic ale nadal obstawiam, ze u mnie to byl alarm w wersji 'bez syreny' plus iskry na luznych klemach.
Użytkownik pepedombo edytował ten post 09:18, 29.06.2020
Napisano 12:57, 29.06.2020
Napisano 21:02, 13.08.2020
Wszytsko mialem wylaczone auto zamkniete tylko maska uchylona. Klemy sa na sztywno. Z Blachomixem obstawiamy moze moduł cenyralnego zamka w module szyb kierowcy. W ni3dziele w robocie na 24h odłaczylem moduł sterowania szyb i odpalilem. Zobacze teraz mam urlop nic nie bede odlanczal przez jakis czas
Jaki jest finał sprawy?
Napisano 21:35, 13.08.2020
Napisano 21:44, 13.08.2020
Od 1 do 20 lipca odpalalem 21 już nie bylo pradu. Od 22 jezdze nic sie nie dzieje wyciagnalem wszystkie ledy bo taką dostalem propozycje. Auto stoi od pon nie uruchamiane zobaczymy co bedzie w piatek....
O tych ledach też słyszałem, że mogą powodować rozładowywanie. To by też u mnie tłumaczyło problem, bo niedawno zmieniałem ledy w aucie w środku. Daj znać jak się czegoś dowiesz. Jak tak dalej pójdzie do boostera na rozruch kupię
Napisano 05:42, 14.08.2020
Napisano 07:31, 14.08.2020
Było >>>真実の光<<< a jest RU6
Napisano 08:23, 14.08.2020
pisząc o ledach co macie na myśli, że zamiast zwykłych żarówek od oświetlenia wrzuciliście tam ledowe odpowiedniki i że niby to ma rozładowywać aku?
Napisano 10:22, 14.08.2020
Napisano 00:42, 20.08.2020
Troche kosmiczna/abstrakcyjna analiza wykresu napiecia blachonixa (na podstawie tabeli boscha, napiecie vs procentowe rozladowanie).
Przy 50Ah 12.7V uznajmy za ~100% naladowania
Po okolo 10 dniach spadlo na 11.6, to poziom ~20%.
Wiadomo, ze nie ma to takiej sprawnosci, ale w warunkach idealnych oznaczaloby to pobor na poziomie ~4Ah dziennie, ~160mA na godzine. Pobor tego rzedu jest realny, bo szukalem gdzie tyle ucieka w sprinterze, chociaz tam to czesciowo norma. Znalazlem w koncu schowany w schowku router i cos jeszcze Tylko tam aku jest duzo wieksze.
W rzeczywistosci przy 45-50ah mniejszy pobor ubija. Tak czy siak niewiele to wnosi, narzedzi monitorujacych nie macie, wiec ciezko doradzic, jedynie paskudne alarmy przychodza na mysl. Watek troche sie ciagnie, ja bym chyba juz mial wpiety tani miernik z amperomierzem i do tego jakas kamerka, ktora go oglada :P (niestety potrzebny garaz, albo kamerka ktora duzo wytrzyma + nabity miernik lub dwa)
U choodego wyglada to jeszcze gorzej, bo aku sprawny a 5 dni i detka.
Odpiecie samego kompa tez nic nie wnosi. Z reguly zaczyna sie prosto - wpiety miernik i wypinanie po kolei bezpiecznikow, czyli zbijanie poboru do zera. Potem kombinuje sie dalej. Skoro u blachonixa prowadzi do alarmu to moze trzeba gada jakos usunac? U kazdego z was moze to inaczej wygladac, ale po zbiciu poboru chocby do 35mA auto musi ustac.
Pisze o pomiarach w czasie bo dobrze byloby zrobic, przynajmniej wytropic czy to wina jakiegos zwarcia czy uplyw dlugoterminowy z jakimis sporadycznymi skokami.
Napisano 15:17, 27.03.2021
Cześć, problem polega na tym że auto po dwóch dniach postoju już nie odpala. Pacjent to accord 7 kombi, lift 2.4 benzyna z gazem. Pobierany prąd przy uzbrojonym alarmie to 0.3A. Po jakichś 10 minutach spada do 0.2 Namierzyłem dwa podejrzane punkty tj. bezpiecznik numer 7 w przedziale kierowcy pobiera 0.2A. Do tego bezpiecznik od gazu pobiera 0.1A. Ale co ciekawe kiedy odłączę sam bezpiecznik gazu to pobór faktycznie spada do 0.2 Ale jeżeli odłączę bezpiecznik nr 7 to prąd spanie do 0.1 jednak niżej (nawet po odpięciu gazu) już nie spada. Same drzwi kierowcy (biała kostka będąc dokładnym) to pobór rzędu 0.03/4A. W/w pomiary sbyły dokonane nw czasie wyższego poboru. Czy to normalny pobór dla drzwi kierowcy? Mam też problem z szybą kierowcy, kiedy opuszczę ją na maxa to mam problem z podniesieniem, wspominam na wypadek gdyby mogło to być powiazane.
Użytkownik Grzebcioo edytował ten post 15:29, 27.03.2021
Napisano 01:48, 11.04.2021
Prawie rok. Prawidlowo masz miec ponizej 0.040A, tj. 40 do 60mA. 0.3A to 300mA, tj. 1/3 A. Kilka dni i zgon. Drzwi nie powinny nic pobierac, bo po jaki grzyb nie? Prad pobieraja urzadzenia, ktore go potrzebuja
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych