za dużo, bo termostat ma temperaturę otwarcia 78 stopni, a przynajmniej powinien. Taki jest w oryginale .
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wysoka temperatura
#31
Napisano 21:20, 13.08.2019
#32
Napisano 22:29, 13.08.2019
Dziś jechałem autostradą 130-140 przy temp na zewnątrz 25C temp, na wyswietlaczu temp chłodziwa utrzymywała się 100-101C raz spadła do 96C. Po zjechaniu na zwykłą drogę przy prędkościach 60-90 temp oscylowała miedzy 92-96C. Co ciekawe na wskazówce analogowej praktycznie nie było różnicy - cały czas przed połową skali. Powiedzcie mi czy te 100-101C to nie za dużo?
Popatrz wcześniej, przy takiej samej temperaturze otoczenia nawet pałując 160km/h nie udało mi się przekroczyć 85st. Na zwykłej krajówce to 78-79 st.
#33
Napisano 09:14, 14.08.2019
#34
Napisano 11:11, 14.08.2019
Wszystkie opcje już są podane w tym temacie.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#35
Napisano 11:29, 14.08.2019
Jeśli nagrzewnica była by przytkana, nie było by gorącego powietrza z nawiewu. Chyba że nie ma...?
#36
Napisano 19:25, 14.08.2019
Pytanie teraz jak wrócić z Chorwacji? Ryzykować wolną jazdę z odpaloną caly czas temp na wyswietlaczu? Czy kombinować coś na miejscu?
#37
Napisano 22:56, 14.08.2019
jedź, ale bez szaleństw, jak będzie temp rosła to ogrzewanie na maks no i wiadomo szyby w dół bo sie usmażysz, powoli się dokulasz do do domu, najaważniejsze żeby nie prekrzaczać tych 100 stopni, widzę że z Krk jesteś więc masz w miarę niedaleko
a co do chłodnicy - ja kupiłem najtańszy chińczyk po wizycie z zakładzie naprawiającym, gość miał na stanie nissensa, otworzył przy mnie pudełko i co się okazało - w środku chińczyk i to taki typowy śmierdzący chinami chińczyk, więc stwierdziłem ze jeleń nie jestem, na alle wyszukałem najtańszą jaka była możliwa (moja pochodziła z polkaru) i tak już chyba 3 rok jeżdżę, póki co chłodnica ma sie bardzo dobrze
#38
Napisano 04:34, 15.08.2019
Równie dobrze termostat może być czy sam czujnik temperatury.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#39
Napisano 06:45, 15.08.2019
#40
Napisano 08:06, 15.08.2019
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#41
Napisano 08:21, 15.08.2019
#42
Napisano 19:48, 15.08.2019
Jest też opcja powrotu nocą.
#43
Napisano 10:35, 16.08.2019
#44
Napisano 22:15, 16.08.2019
Zaczne chyba od wymiany termostatu, potem czujnik, pompa a na końcu chłodnica. Ale koszty się zrobiły... szkoda że nie da się tego jednoznacznie zdoagnozować
#45
Napisano 22:22, 16.08.2019
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, temperatura, wiatrak, termostat, czujnik temperatury, UPG
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych