Użytkownik lakatus edytował ten post 12:05, 16.07.2019
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 12:00, 16.07.2019
#17
Napisano 14:22, 16.07.2019
Autostrady mam bez limitów prędkości, jadę ile fabryka dała i oleju nie dolewam ani grama co wymianę czyli 9/10 tysięcy kilometrów. W v6 też jeździłem na v-tecu i olej nie znikal, jedynie paliwo w błyskawicznym tempie he he.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#18
Napisano 21:06, 16.07.2019
No właśnie paliwa to mi żarł z 10 średnio
#19
Napisano 21:26, 16.07.2019
Co nie zmienia faktu że masz instalacje LPG do sprawdzenia i w najlepszej opcji pierścienie do zrobienia i panewki, bo takie spalanie oleju nie jest normalne. Poczytaj inne tematy i historię innych użytkowników.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#20
Napisano 07:37, 18.07.2019
#21
Napisano 21:42, 18.07.2019
Jaki masz filtr oleju?
Użytkownik Jarosz edytował ten post 21:43, 18.07.2019
#22
Napisano 13:54, 19.07.2019
filtr mann
#23
Napisano 19:58, 24.07.2019
#24
Napisano 06:49, 25.07.2019
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#25
Napisano 11:18, 25.07.2019
#26
Napisano 11:23, 25.07.2019
A nie tam plukanki... Je trzeba było stosować od nowego, teraz to już za późno bo jest tyle brudu w silniku.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#27
Napisano 21:14, 25.07.2019
Najważniejsze żeby zmieniać regularnie olej moim zdaniem co 10k maksymalnie i można klepać kilometry.
Użytkownik mefiu edytował ten post 21:15, 25.07.2019
#28
Napisano 21:51, 25.07.2019
Ja ze względu na nowe turbo przestałem płukać silnik, dobry/markowy olej zrobi i tak swoje w połączeniu z regularnymi wymianami. Przez 5/6 tysięcy mam czysty olej w silniku,przy wymianie rozrządu co się tylko dało zostało wymyte w silniku, a mimo plukanek idealnie nie było i dopiero specjalnie myjki z odpowiednią chemią wyczyscily na lustro aluminium.
Do tego w przewodach od turbo olejowych masz sitko, do tego same przewody mają bardzo mała średnicę... Niech jakiś "syf" zapcha to sitko to będzie po chwili po turbine.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#29
Napisano 18:24, 26.07.2019
no dla tego wolnossaki mają przewagę tylko się trochę grzeją ale lepsze to niż awarie turbo czy innych oodzespołów czy samego silnika przez zbyt dużą moc (dawke powietrza). Nie mówiąc o dieslach zaworach egr czy innych eko ustrojstwach... z najtrwalszych silników zrobili najmniej trwałe
#30
Napisano 19:37, 26.07.2019
Akurat diesle hondy robią znacznie większe przebiegi od bp. W benzynie dochodzi problem z walkami czy spalaniem oleju... Poza tym ostatnio jest wysyp awarii silników bp/remontów i widać to wyraźnie na forum. Nie chwalę "swojego" bo wcześniej miałem hondy tylko benzynowe. Tylko tak niestety to wygląda na chwilą obecną gdy benzynowe silniki zaczęły mieć już "spore" przebiegi. Wspólna wadą bp i diesla jest rozrząd który w dieslu jest bardziej rozbudowany, koszty wychodzą podobnie gdy popatrzmy na ilość elementów w dieslu a benzynie. Z innymi markami to faktycznie diesle kolorowo nie wychodzą... Nawet Niemiecki auto świat za najmniej awaryjnego diesla uznał hondowskie 2.2.
Czy kupiłem 2.0/2.4? Tak tylko że robię spore przebiegi, dużo tras i wartość Nm mi bardzo odpowiada. Do tego brak w wersji Eu v6 hondy, a cztero cylindrowce są męczące w trasie z racji krótkich przełożeń i charakterystyki pracy a miałem r4i v6 dwa inne światy Tyle OT
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych