XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Praca silnika na 3 cylindrach
#1
Napisano 21:41, 15.06.2019
Nie sprawdzałem błędu, ale wybiorę się na komputer żeby to sprawdzić chyba że radzicie zostawić parę złotych i osprawdzić samodzielnie.
Z tego co pamiętam to każda cewkę się wypina i powinna być różnica w pracy albo silnik gaśnie a ta uszkodzona żadnych zmian nie da w pracy? Jeśli się mylę to mnie sprostujcie.
Czy może być też inna przyczyną tej nierównej pracy?? Dodam jeszcze że odrazu wymienię komplet świec.
#2
Napisano 23:03, 15.06.2019
#3
Napisano 10:14, 16.06.2019
Czy o coś innego chodzi?? Trochę czytałem o tym wypadaniu zapłonu i może też być wiele innych przyczyn ale zastanawia mnie jedno: ewidentnie pracuje na 3 cylindrach a obroty silnika są w normie na biegu jałowym ale po dodaniu gazu jest zamulony i nie wchodzi na obroty.
Pytam o wszystko bo samochód został kawałek od domu i poprostu pojadę na jakiś komputer i chce być przygotowany na czarowanie mechaników.
#4
Napisano 12:22, 16.06.2019
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#5
Napisano 13:20, 17.06.2019
Odpinaj i poddpinaj po 1 cewce.
Tam gdzie praca silnika nie pogorszy sie po odpieciu kostki tam masz padnieta cewke.
Ps. Swiezy temat ostatnio w przeciagu tygodnia. U mojego kolegi w k24. i u mnie 3 dni pozniej poszlo po cewce...
#6
Napisano 19:39, 19.06.2019
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Cewka zapłonowa. Silnik
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych