Skocz do zawarto艣ci


RODO w HAKP

Zdj臋cie
VIII

Accord 2.4 2009r. bierze olej. 700ml/1000km Jaki zalac?

VIII Olej Bierze Pali 2.4 Accord

  • Zaloguj si臋, aby doda膰 odpowied藕
50 odpowiedzi w tym temacie

#31 Paciu

Paciu
  • Forumowicz
  • 92 post贸w
  • Sk膮d:Hannover
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 10:16, 30.06.2019

Ja mam 2.4 160 tys jezdze tak raczej do 4 tys i bierze 1l na 10 000. Leje 0w40 x-max motula. Przy x-cena 5w40 bylo tak samo. A mam szlam w silniku i lpg 馃槈 jazdy autostradowe do 160. Robilem plukanke zeby pozbyc sie szlamu zu偶ycie oleju sie nie zmienilo. Wczesniej wlascicel lal jakis mineralny syf.
  • 0

#32 艢lepak

艢lepak
  • Administrator
  • 6031 post贸w
  • Sk膮d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 11:09, 30.06.2019

Szkoda 偶e macie takie problemy...
Jednak j30 hondy to by艂 udany silnik benzynowy , ponad 300 tysi臋cy mia艂em, 5w30 la艂em, zmiana co 10 tysi臋cy i oleju nic nie pali艂.

Podobnie w dieslu teraz, przebieg troch臋 przed 300 tysi臋cy, cz臋sto tempomat zablokowany na 170/180km/h jad膮c do Pl po zachodniej stronie i spalania oleju brak,no mo偶e z dwa razy na 100 tysi臋cy dola艂em dwie setki 5w30.

Tak naprawd臋 wszystkiemu winni s膮 poprzedni w艂a艣ciciele... No bo jak mo偶na wlewa膰 mineralny olej, do tego lpg (wy偶sza temperatura spalania) i pewnie zmiana co 20/30 tysi臋cy. Ogl膮da艂em wiele hond w Niemczech i niestety lanie 10w40 i zmiana oleju co 30 tysi臋cy to cz臋ste zjawisko.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

艢lepego "Bia艂as" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-bia艂a-per艂a/

 

 

 

Katalog doboru OEM cz臋艣ci :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#33 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 post贸w
  • Sk膮d:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 19:32, 30.06.2019

Te偶 mam K24Z3. Je偶d偶臋 na oleju Neste Pro 5w40. Drogi: 90% krajowe/10% te szybsze :D z pr臋dko艣ciami do 180. Nie jestem zawalidrog膮 (czego dow贸d niekt贸rzy znaj膮 :D ). Nie wiem przy jakim ubytku za艣wieca si臋 kontrolka, ale jestem w trakcie trzeciego interwa艂u na Neste i w poprzednich dw贸ch nie ujrza艂em oblicza kontrolki. Co innego na poprzednim oleju, Shell Helix Ultra 5W40, po ok 9tys za艣wieci艂a kontrolka.
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - g贸rolicek 艣miesek :)
Moja "Czarnula"

"By膰 g贸rolem - to nie po g贸rolsku goda膰.
G贸rolsko 艣lebod臋 trza tajsi w sercu chowa膰!
Nie tyn jest g贸rolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio 艂ostr臋偶nice.
Jeno tym g贸rolem, kto w g贸rach serce swe 艂ostawi艂,
W w膮ziutki szczelinie granitym zastawi艂"


#34 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 post贸w
  • Sk膮d:艁贸d藕
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 22:39, 30.06.2019

Wiadomo, 偶e problem w K24Z3 jest i tu jest na艣cie stron o tym:

 

http://www.accordklu...page-1?hl=k24z3

 

W USA ten silnik by艂 wk艂adany do tamtejszych Accord贸w i CR-V i te偶 na tamtejszych forach s膮 lub by艂y narzekania na du偶e zu偶ycie oleju.

Winne s膮 wadliwe pier艣cienie t艂okowe. W USA jest na to przed艂u偶ona gwarancja (aczkolwiek sinik musi przekracza膰 limit z instrukcji obs艂ugi), u nas niestety nie.

Kto艣 na forum wymienia艂 pier艣cienie na w艂asn膮 r臋k臋 i zu偶ycie znikn臋艂o. Komu艣 nawet uda艂o si臋 to wywalczy膰 w ramach gwarancji (ale to chyba by艂o R20A3).

 

Je艣li u kogo艣 jest OK (czytaj mniej ni偶 powiedzmy 0,2l/1000km czyli 2l na 10000km) to si臋 cieszy膰 a nie za艣mieca膰 w膮tek...


U偶ytkownik klosz007 edytowa艂 ten post 22:49, 30.06.2019

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#35 艢lepak

艢lepak
  • Administrator
  • 6031 post贸w
  • Sk膮d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:46, 01.07.2019

Czytasz Grze艣? :) za艣miecamy w膮tek koledze ha ha. B臋dziemy musieli posprz膮ta膰 :(
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

艢lepego "Bia艂as" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-bia艂a-per艂a/

 

 

 

Katalog doboru OEM cz臋艣ci :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#36 pepedombo

pepedombo
  • Forumowicz
  • 259 post贸w
  • Sk膮d:Bia艂ystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 22:40, 01.07.2019

Naprawie watek, pierscienie zmienic, glowice profilaktycznie do regeneracji i skonczy sie ta olejowa uczta:)


  • 0

#37 Sajmon

Sajmon
  • Forumowicz
  • 93 post贸w
  • Sk膮d:Krak贸w
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:16, 02.07.2019

Wiadomo, 偶e problem w K24Z3 jest i tu jest na艣cie stron o tym:

 

http://www.accordklu...page-1?hl=k24z3

 

W USA ten silnik by艂 wk艂adany do tamtejszych Accord贸w i CR-V i te偶 na tamtejszych forach s膮 lub by艂y narzekania na du偶e zu偶ycie oleju.

Winne s膮 wadliwe pier艣cienie t艂okowe. W USA jest na to przed艂u偶ona gwarancja (aczkolwiek sinik musi przekracza膰 limit z instrukcji obs艂ugi), u nas niestety nie.

Kto艣 na forum wymienia艂 pier艣cienie na w艂asn膮 r臋k臋 i zu偶ycie znikn臋艂o. Komu艣 nawet uda艂o si臋 to wywalczy膰 w ramach gwarancji (ale to chyba by艂o R20A3).

 

Je艣li u kogo艣 jest OK (czytaj mniej ni偶 powiedzmy 0,2l/1000km czyli 2l na 10000km) to si臋 cieszy膰 a nie za艣mieca膰 w膮tek...

Dzie艅 dobry

 

Tzn. co : honda od 2008 roku wie o tym , 偶e robi wadliwe pier艣cienie w silnikach  , bo wpisuje do manuala od 2008 r (dotyczy zar贸wno 2,0 jak i 2,4), 偶e zu偶ycie oleju mo偶e wynie艣膰 1l/1000 km ?
Ja mam drug膮 hond臋 od nowo艣ci i je艣li kr臋ci si臋 silnik wysoko,  tj. je藕dzi si臋 na w艂膮czonym vtecu, to trzeba dola膰. Jak si臋 je藕dzi spokojnie do 4500 obrot贸w,  to olej od przegl膮du do przegl膮du.

 

Pozdrawiam


  • 0

#38 艢lepak

艢lepak
  • Administrator
  • 6031 post贸w
  • Sk膮d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 11:12, 02.07.2019

Wie wie... Tak jak o wielu innych rzeczach i nic sobie z tego nie robi, f23 te偶 mia艂o problem z pier艣cieniami i panewkami... Magle dalej lec膮, lakiery mi臋kkie i ruda jak by艂a tak si臋 pojawia dalej i go艂e blachy niczym nie zabezpieczone , ma艂o wydajne uk艂ady ch艂odzenia skrzy艅 AT i m贸g艂bym tak d艂ugo pisa膰...
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

艢lepego "Bia艂as" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-bia艂a-per艂a/

 

 

 

Katalog doboru OEM cz臋艣ci :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#39 kejo

kejo
  • Forumowicz
  • 81 post贸w
  • Sk膮d:Tychy
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:57, 02.07.2019

Byle sprzeda膰 produkt, a p贸藕niej jako艣 to b臋dzie :)

Gesendet von meinem SM-A405FN mit Tapatalk
  • 0

#40 Beryl

Beryl
  • Forumowicz
  • 438 post贸w
  • Sk膮d:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 16:29, 02.07.2019

Zapytam: czy w rocznikach np. powy偶ej 2012 by艂o co艣 zmienione z pier艣cieniami ? 

Czy komu艣 bierze olej w tym roczniku i wy偶ej ? 


  • 0

#41 Paciu

Paciu
  • Forumowicz
  • 92 post贸w
  • Sk膮d:Hannover
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:51, 02.07.2019

Mi bierze litr na 10 000 rocznik 2013 k24z3

U偶ytkownik Paciu edytowa艂 ten post 19:52, 02.07.2019

  • 0

#42 Sajmon

Sajmon
  • Forumowicz
  • 93 post贸w
  • Sk膮d:Krak贸w
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:57, 02.07.2019

Zapytam: czy w rocznikach np. powy偶ej 2012 by艂o co艣 zmienione z pier艣cieniami ? 

Czy komu艣 bierze olej w tym roczniku i wy偶ej ? 

 

Dzie艅 dobry

 

Jak masz cz臋sto obroty powy偶ej  4500 rpm to bierze i musi bra膰. Oczywi艣cie nie musia艂oby bra膰, to wyb贸r hondy, ale wtedy silniki hondy nie by艂yby tak 偶ywotne.
Nie ma to nic wsp贸lnego z pier艣cieniami, jak tu kto艣 pisa艂 ( celowo  nie s膮 100% szczelne : nie jest dobrze dla zapory/przegrody , je艣li pr贸bujemy dwa r贸偶ne 艣rodowiska uszczelni膰 i odseparowa膰 na 100%, bo nast臋puje szybkie zm臋czenie materia艂u - patrz r贸偶ne wynalazki : 120 ty艣 i na z艂om ) . PS. Kolega ma bmw "5"  PB z 2016 r. i ciesz臋 si臋 , 偶e ja mam hond臋 - jemu nie bierze (tj. nie smaruje), ale silnik przegrzewa si臋 - i co lepiej ?   Dlaczego silniki hondy s膮 tak legendarnie 偶ywotne ? Bo: dobre materia艂y , dobre rozwi膮zania konstrukcyjne i dobre SMAROWANIE. Oczywi艣cie maj膮 wady (irytuj膮ce)) , ale por贸wnajmy je z innymi markami :-)
 

Pozdrawiam


  • 0

#43 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 post贸w
  • Sk膮d:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 06:26, 03.07.2019

Dzie艅 dobry

 

Jak masz cz臋sto obroty powy偶ej  4500 rpm to bierze i musi bra膰. Oczywi艣cie nie musia艂oby bra膰, to wyb贸r hondy, ale wtedy silniki hondy nie by艂yby tak 偶ywotne.
Nie ma to nic wsp贸lnego z pier艣cieniami, jak tu kto艣 pisa艂 ( celowo  nie s膮 100% szczelne : nie jest dobrze dla zapory/przegrody , je艣li pr贸bujemy dwa r贸偶ne 艣rodowiska uszczelni膰 i odseparowa膰 na 100%, bo nast臋puje szybkie zm臋czenie materia艂u - patrz r贸偶ne wynalazki : 120 ty艣 i na z艂om ) . PS. Kolega ma bmw "5"  PB z 2016 r. i ciesz臋 si臋 , 偶e ja mam hond臋 - jemu nie bierze (tj. nie smaruje), ale silnik przegrzewa si臋 - i co lepiej ?   Dlaczego silniki hondy s膮 tak legendarnie 偶ywotne ? Bo: dobre materia艂y , dobre rozwi膮zania konstrukcyjne i dobre SMAROWANIE. Oczywi艣cie maj膮 wady (irytuj膮ce)) , ale por贸wnajmy je z innymi markami :-)
 

Pozdrawiam

Niestety ale tak nie jest. Zdrowa honda nie bierze oleju albo bierze marginalnie. Jakby艣 wzi膮艂 w swoje r臋ce pier艣cienie od bmw i pier艣cienie od hondy to nie zobaczy艂by艣 r贸偶nicy, z tego co wiem maj膮 podobne wymiary wysoko艣ciowe tj. 1,2x1,2x2,0. Kwestia jak kto艣 wcze艣niej dba艂 i jak dobra艂 olej do warunk贸w u偶ytkowania.


  • 0

#44 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 post贸w
  • Sk膮d:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 08:23, 03.07.2019

jak honda bierze olej to prawie zawsze s膮 zalepione nagarem pier艣cienie olejowe, syfu z regu艂y jest tak du偶o 偶e nawet mechanicznie jest ci臋偶ko to usun膮膰 (po rozebraniu silnika oczywi艣cie), w USA by艂 jaki艣 pozew zbiorowy i tam je偶eli drinkowanie przekracza艂o norm臋, to naprawiali w ramach gwarancji, honda ma tu bardzo du偶o za uszami, no i problem nie wyst臋puje od 2008 r. tylko du偶o wcze艣niej bo i w f23 z 6 gena by艂 problem, k24 z 7 gena to samo, no ale na tle konkurencji i tak najgorzej nie jest


U偶ytkownik rafisz edytowa艂 ten post 08:28, 03.07.2019

  • 0

#45 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 post贸w
  • Sk膮d:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:24, 03.07.2019

ja tam nie znam sie za bardzo, wiec sie wypowiem ;)

 

ale wydaje mi sie ze k24 jest jednak luzniej spasowany, aby przedluzyc zywotnosc silnika przy czestym kreceniu pod odcinke i dlatego nawet silniki z mniejszymi przebiegami potrafia brac olej i dlatego H dopuszcza tak duze pobory oleju w ich jednak co by nie bylo usportowionych sinikach, zauwazcie ze 1.8 czy 2.0 bardzo rzadko biora olej, a jesli juz, to raczej jest to zwiastun zblizajacego sie remontu


U偶ytkownik crony edytowa艂 ten post 09:24, 03.07.2019

  • 0





R贸wnie偶 z jednym lub wi臋ksz膮 ilo艣ci膮 s艂贸w kluczowych: VIII, Olej, Bierze, Pali, 2.4, Accord

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 0

0 u偶ytkownik贸w, 0 go艣ci, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq