XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Accord 2.4 2009r. bierze olej. 700ml/1000km Jaki zalac?
#31
Napisano 10:16, 30.06.2019
#32
Napisano 11:09, 30.06.2019
Jednak j30 hondy to by艂 udany silnik benzynowy , ponad 300 tysi臋cy mia艂em, 5w30 la艂em, zmiana co 10 tysi臋cy i oleju nic nie pali艂.
Podobnie w dieslu teraz, przebieg troch臋 przed 300 tysi臋cy, cz臋sto tempomat zablokowany na 170/180km/h jad膮c do Pl po zachodniej stronie i spalania oleju brak,no mo偶e z dwa razy na 100 tysi臋cy dola艂em dwie setki 5w30.
Tak naprawd臋 wszystkiemu winni s膮 poprzedni w艂a艣ciciele... No bo jak mo偶na wlewa膰 mineralny olej, do tego lpg (wy偶sza temperatura spalania) i pewnie zmiana co 20/30 tysi臋cy. Ogl膮da艂em wiele hond w Niemczech i niestety lanie 10w40 i zmiana oleju co 30 tysi臋cy to cz臋ste zjawisko.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
艢lepego "Bia艂as" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-bia艂a-per艂a/
Katalog doboru OEM cz臋艣ci :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#33
Napisano 19:32, 30.06.2019
Pozdrawiam Grzegorz - g贸rolicek 艣miesek
Moja "Czarnula"
"By膰 g贸rolem - to nie po g贸rolsku goda膰.
G贸rolsko 艣lebod臋 trza tajsi w sercu chowa膰!
Nie tyn jest g贸rolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio 艂ostr臋偶nice.
Jeno tym g贸rolem, kto w g贸rach serce swe 艂ostawi艂,
W w膮ziutki szczelinie granitym zastawi艂"
#34
Napisano 22:39, 30.06.2019
Wiadomo, 偶e problem w K24Z3 jest i tu jest na艣cie stron o tym:
http://www.accordklu...page-1?hl=k24z3
W USA ten silnik by艂 wk艂adany do tamtejszych Accord贸w i CR-V i te偶 na tamtejszych forach s膮 lub by艂y narzekania na du偶e zu偶ycie oleju.
Winne s膮 wadliwe pier艣cienie t艂okowe. W USA jest na to przed艂u偶ona gwarancja (aczkolwiek sinik musi przekracza膰 limit z instrukcji obs艂ugi), u nas niestety nie.
Kto艣 na forum wymienia艂 pier艣cienie na w艂asn膮 r臋k臋 i zu偶ycie znikn臋艂o. Komu艣 nawet uda艂o si臋 to wywalczy膰 w ramach gwarancji (ale to chyba by艂o R20A3).
Je艣li u kogo艣 jest OK (czytaj mniej ni偶 powiedzmy 0,2l/1000km czyli 2l na 10000km) to si臋 cieszy膰 a nie za艣mieca膰 w膮tek...
U偶ytkownik klosz007 edytowa艂 ten post 22:49, 30.06.2019
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#35
Napisano 12:46, 01.07.2019
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
艢lepego "Bia艂as" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-bia艂a-per艂a/
Katalog doboru OEM cz臋艣ci :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#36
Napisano 22:40, 01.07.2019
Naprawie watek, pierscienie zmienic, glowice profilaktycznie do regeneracji i skonczy sie ta olejowa uczta:)
#37
Napisano 09:16, 02.07.2019
Wiadomo, 偶e problem w K24Z3 jest i tu jest na艣cie stron o tym:
http://www.accordklu...page-1?hl=k24z3
W USA ten silnik by艂 wk艂adany do tamtejszych Accord贸w i CR-V i te偶 na tamtejszych forach s膮 lub by艂y narzekania na du偶e zu偶ycie oleju.
Winne s膮 wadliwe pier艣cienie t艂okowe. W USA jest na to przed艂u偶ona gwarancja (aczkolwiek sinik musi przekracza膰 limit z instrukcji obs艂ugi), u nas niestety nie.
Kto艣 na forum wymienia艂 pier艣cienie na w艂asn膮 r臋k臋 i zu偶ycie znikn臋艂o. Komu艣 nawet uda艂o si臋 to wywalczy膰 w ramach gwarancji (ale to chyba by艂o R20A3).
Je艣li u kogo艣 jest OK (czytaj mniej ni偶 powiedzmy 0,2l/1000km czyli 2l na 10000km) to si臋 cieszy膰 a nie za艣mieca膰 w膮tek...
Dzie艅 dobry
Tzn. co : honda od 2008 roku wie o tym , 偶e robi wadliwe pier艣cienie w silnikach , bo wpisuje do manuala od 2008 r (dotyczy zar贸wno 2,0 jak i 2,4), 偶e zu偶ycie oleju mo偶e wynie艣膰 1l/1000 km ?
Ja mam drug膮 hond臋 od nowo艣ci i je艣li kr臋ci si臋 silnik wysoko, tj. je藕dzi si臋 na w艂膮czonym vtecu, to trzeba dola膰. Jak si臋 je藕dzi spokojnie do 4500 obrot贸w, to olej od przegl膮du do przegl膮du.
Pozdrawiam
#38
Napisano 11:12, 02.07.2019
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
艢lepego "Bia艂as" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-bia艂a-per艂a/
Katalog doboru OEM cz臋艣ci :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#39
Napisano 15:57, 02.07.2019
Gesendet von meinem SM-A405FN mit Tapatalk
#40
Napisano 16:29, 02.07.2019
Zapytam: czy w rocznikach np. powy偶ej 2012 by艂o co艣 zmienione z pier艣cieniami ?
Czy komu艣 bierze olej w tym roczniku i wy偶ej ?
#41
Napisano 19:51, 02.07.2019
U偶ytkownik Paciu edytowa艂 ten post 19:52, 02.07.2019
#42
Napisano 19:57, 02.07.2019
Zapytam: czy w rocznikach np. powy偶ej 2012 by艂o co艣 zmienione z pier艣cieniami ?
Czy komu艣 bierze olej w tym roczniku i wy偶ej ?
Dzie艅 dobry
Jak masz cz臋sto obroty powy偶ej 4500 rpm to bierze i musi bra膰. Oczywi艣cie nie musia艂oby bra膰, to wyb贸r hondy, ale wtedy silniki hondy nie by艂yby tak 偶ywotne.
Nie ma to nic wsp贸lnego z pier艣cieniami, jak tu kto艣 pisa艂 ( celowo nie s膮 100% szczelne : nie jest dobrze dla zapory/przegrody , je艣li pr贸bujemy dwa r贸偶ne 艣rodowiska uszczelni膰 i odseparowa膰 na 100%, bo nast臋puje szybkie zm臋czenie materia艂u - patrz r贸偶ne wynalazki : 120 ty艣 i na z艂om ) . PS. Kolega ma bmw "5" PB z 2016 r. i ciesz臋 si臋 , 偶e ja mam hond臋 - jemu nie bierze (tj. nie smaruje), ale silnik przegrzewa si臋 - i co lepiej ? Dlaczego silniki hondy s膮 tak legendarnie 偶ywotne ? Bo: dobre materia艂y , dobre rozwi膮zania konstrukcyjne i dobre SMAROWANIE. Oczywi艣cie maj膮 wady (irytuj膮ce)) , ale por贸wnajmy je z innymi markami
Pozdrawiam
#43
Napisano 06:26, 03.07.2019
Dzie艅 dobry
Jak masz cz臋sto obroty powy偶ej 4500 rpm to bierze i musi bra膰. Oczywi艣cie nie musia艂oby bra膰, to wyb贸r hondy, ale wtedy silniki hondy nie by艂yby tak 偶ywotne.
Nie ma to nic wsp贸lnego z pier艣cieniami, jak tu kto艣 pisa艂 ( celowo nie s膮 100% szczelne : nie jest dobrze dla zapory/przegrody , je艣li pr贸bujemy dwa r贸偶ne 艣rodowiska uszczelni膰 i odseparowa膰 na 100%, bo nast臋puje szybkie zm臋czenie materia艂u - patrz r贸偶ne wynalazki : 120 ty艣 i na z艂om ) . PS. Kolega ma bmw "5" PB z 2016 r. i ciesz臋 si臋 , 偶e ja mam hond臋 - jemu nie bierze (tj. nie smaruje), ale silnik przegrzewa si臋 - i co lepiej ? Dlaczego silniki hondy s膮 tak legendarnie 偶ywotne ? Bo: dobre materia艂y , dobre rozwi膮zania konstrukcyjne i dobre SMAROWANIE. Oczywi艣cie maj膮 wady (irytuj膮ce)) , ale por贸wnajmy je z innymi markami
Pozdrawiam
Niestety ale tak nie jest. Zdrowa honda nie bierze oleju albo bierze marginalnie. Jakby艣 wzi膮艂 w swoje r臋ce pier艣cienie od bmw i pier艣cienie od hondy to nie zobaczy艂by艣 r贸偶nicy, z tego co wiem maj膮 podobne wymiary wysoko艣ciowe tj. 1,2x1,2x2,0. Kwestia jak kto艣 wcze艣niej dba艂 i jak dobra艂 olej do warunk贸w u偶ytkowania.
#44
Napisano 08:23, 03.07.2019
jak honda bierze olej to prawie zawsze s膮 zalepione nagarem pier艣cienie olejowe, syfu z regu艂y jest tak du偶o 偶e nawet mechanicznie jest ci臋偶ko to usun膮膰 (po rozebraniu silnika oczywi艣cie), w USA by艂 jaki艣 pozew zbiorowy i tam je偶eli drinkowanie przekracza艂o norm臋, to naprawiali w ramach gwarancji, honda ma tu bardzo du偶o za uszami, no i problem nie wyst臋puje od 2008 r. tylko du偶o wcze艣niej bo i w f23 z 6 gena by艂 problem, k24 z 7 gena to samo, no ale na tle konkurencji i tak najgorzej nie jest
U偶ytkownik rafisz edytowa艂 ten post 08:28, 03.07.2019
#45
Napisano 09:24, 03.07.2019
ja tam nie znam sie za bardzo, wiec sie wypowiem
ale wydaje mi sie ze k24 jest jednak luzniej spasowany, aby przedluzyc zywotnosc silnika przy czestym kreceniu pod odcinke i dlatego nawet silniki z mniejszymi przebiegami potrafia brac olej i dlatego H dopuszcza tak duze pobory oleju w ich jednak co by nie bylo usportowionych sinikach, zauwazcie ze 1.8 czy 2.0 bardzo rzadko biora olej, a jesli juz, to raczej jest to zwiastun zblizajacego sie remontu
U偶ytkownik crony edytowa艂 ten post 09:24, 03.07.2019
R贸wnie偶 z jednym lub wi臋ksz膮 ilo艣ci膮 s艂贸w kluczowych: VIII, Olej, Bierze, Pali, 2.4, Accord
VIII
Mechanik →
Uk艂ad elektryczny →
Nieznana ikonaNapisany przez Wlr , 04 maj 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Uk艂ad elektryczny →
Jakie 偶ar贸wki HB3 do 艣wiate艂 d艂ugich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 偶ar贸wki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 p艂ywanie autaNapisany przez ksi膮dz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demonta偶 nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
艢ci臋te opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 0
0 u偶ytkownik贸w, 0 go艣ci, 0 anonimowych